Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hi meiden,was ik weer. Nou ik ben maar even naar de huisarts geweest vanmiddag. Mijn schoonzusje meegenomen... wel lief van haar hihi. Ik denk, de dokter zal wel een bloedtest doen , maar nee, ik kreeg nog wel een gratis blad mee haha, altijd leuk.

Verder vandaag natuuuurlijk mijn mond niet kunnen dus opa en oma zijn ingelicht haha...ze waren echt helemaal door het dolle heen, mijn moeder wist helemaal niet wat ze zeggen moest haha. Vet grappig. Ik heb vandaag gewoon een middag dutje moeten doen, vet raar ... normaal ben ik redelijk fit overdag, nou je kon me rond 3 uur opvegen.

Ik krijg ook allemaal bultjes op mijn tepels, schijnt erbij te horen, ik vind alles goed... hoest verder met jullie??

Liefs boeffie...

Hier net lekker gegeten.Had best trek gekregen. Maar dat rare gevoel in mijn buik weet ik nog steeds niet wat het is. En hier ook moe moe! Verder denk ik jee volgens mij zijn mijn borsten gegroeid, als ik kijk naar het shirtje wat ik nu aan heb, hihih. Tis wat allemaal. Volgens mij zie ik spoken.
Hahah weet je vriend al dat opa en oma het ook al weten  Ik las vandaag dat 19 april opa en oma dag is, hahah wist ik helemaal nooit. Nog nooit van gehoord ook.

Ik ga vanavond ff lekker zwemmen. Beetje ontspannen. En de rest lekker op de bank vertoeven denk ik.

Fijne avond en tot later! Liefs Nathalie

Heeej boefieboh..ik ben ff niet heel actief geweest hier, maar begrijp dus nu dat je zwanger bent?!!! GAAAAAF! gefeliciteerd joh! lekker genieten, hopelijk blijft alles goed gaan!! super leuk!! wordt beetje eindejaars kindje dus?! spannend hoor he allemaal...

Verders geen zwangeren nog dus? jammer hoor. diegenen op t wachtbankje! veel sterkte!! Hier heerlijk geklust vant weekend;) nog helemaal niet de vruchtbare tijden maar ach, klussen mag altijd he... hoe meer hoe beter zegt men..haha Blijven oefenen!!

Wat ist vandaag toch heerlijk weer he!?!! bij jullie ook.
vanmiddag lekker met zoonlief op de fiets met buggy mee naar t dorp geweest...en jaja eens wat voor mezelf gekocht ipv voor zoonlief.
Heb een haal gaaf witte jas voor mezelf gekocht. soort blazer maar is wel zomerjas. heb ook een witte winterjas en mn man zag pas in de Heine catalogus een wit jasje, zei hij: dat is wijs...dus ik vanmiddag naar nieuw winkeltje hier en zag ik dus heel gaaf jasje! lekker geslaagd!! ook nog wat make up spul gekocht enz enz.... nog meer kleine prulletjes.....leuk leuk leuk

Nou nu ga ik lekker zoon-en manlief in bad stoppen... kom vanavond nog wel x omt hoekie kijken...
niet veel bijzonders verder te melden...
Liefs mij

hi mamajm, dankje voor je lieve reactie.Helaas was t hier niet zo heel erg warm. Maar goed, je kunt niet alles hebben he haha. Ik heb lekker een shoarmaatje besteld, die zo wordt bezorgd. Heb me een potje honger... Nathalie, ik ben zoooo benieuwd hoe het met jou gaat. Ik zal ons lijstje even omhoog wippen ...

doeiii

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss******

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008 (woepieee)

Ja heb idd gehoord dat je niks voor hooikoorts mag gebruiken. Gelukkig heb ik dat niet, pff. Ben nu zelf ook wel benieuwd. Zeg steeds heel hard dat het niet raak is. Maar voel me sinds gisteravond wel vreemd in mijn buikje hoor. Niet echt ongi gevoel ofzo. Ik wacht wel gwoon af, meer kan ik niet doen hè.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan