Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hi Nathalie,

Thanks, vind het wel leuk zo'n lijstje!
Ik ben 26 jaar trouwens.

Veel plezier tijdens het etentje vanavond en ik ben ook heel benieuwd of je zwanger bent of niet, het lijkt er wel een beetje op als ik zo je "symptomen" lees.
Ik hoop het voor je!

Groetjes

BOEFFIE GEFELICITEERD!!!!!!!!!

Jeetje ik moest even wat inhalen zeg. Wat een geweldig nieuws!!!!
En Nathalie...jeetje meid wat gun ik het jou ook onderhand!!!
Je bent er zo druk mee.

Ik heb nog 3 pilletjes in m'n strip zitten en dan is het klaaaaar!!
Gebeurd veel hier, leuke dingen, niet leuke dingen...begin er flink doorheen
te zitten, daarom ook weinig op het forum geweest de laatste tijd.
Veel te veel hooi op de vork.

Zijn de meiden die gestopt zijn, allemaal gelijk begonnen met klussen?
Of hebben jullie 1 of 2 cyclussen afgewacht voordat je sexleven op werk ging lijken??

Liefs, Puck!!!

Lekker genieten Boeffie!!!!!!

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar          1e ronde - 1e kindje           10-05-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss******

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008 (woepieee)

Hahahha Puck moest erg lachen om je bericht. Nou wij zijn meteen voor het echie begonnen hoor. Las hier laatst ergens dat je juist de eerst maanden beetje meer kans hebt. Gewoon lekker gaan klussen. Lukt het niet, nou ja dan ben je in ronde 2 of 3, maar dan heb je vast geoefend, hihih.

Probeer niet teveel te stressen meis. Hahha zegt iemand die zelf ook stresskippie kan zijn. Maar eenmaal kom je jezelf dan tegen en werkt op niet bepaald goed voor je lichaam als daar een kleine in moet groeien. Nog ff en dan kunnen jullie ook aan de slag. Misschien kan je over uren indienen, hihih.

Liefs Nathalie

Heej Puck! Het plan was eigenlijk om inderdaad na het stoppen met de pil te wachten tot ik de eerste keer 'zelf' ongesteld werd, maarja, eenmaal gestopt vonden we het allemaal veel te spannend om nog een maand te wachten  
groetjes,
Kipling

Heej meiden!

Alles goed? Hier wel hoor, gewoon aan het werk enzo.. niets bijzonders. Nog een maand en dan heb ik lekker 2 weken vakantie heeeerlijk.
Over 6 dagen mijn Nod, nou eerlijk gezegd voel ik me niet anders dan anders nu!! Ik lees dat sommige er toch een goed gevoel over hebben maar bij mij wordt het niets!! Ach maakt ook helemaal niet uit de volgende ronde miss. beter. We klussen er gewoon verder op los haha!! Elke keer hoop ik dat ik gevoelige borsten krijg maar neeej dat zijn ze helemaal niet! Evengoed is het spannend want ik wil toch wel weten wat mijn cyclus is, ik lees op het forum allemaal van die verhalen dat sommige pas na 70 dagen ongi worden. jeeezus das ook niks!!!

Hou je het nog vol 2 dagen nathalie?? Ik hou het in de gaten hoor, vindt het wel spannend om het van andere ook zo mee te kunnen maken!

Fijne avond

hoi meiden
wat leuk dit forum, ik was een beetje aan het rondneuzen op internet en toen kwam ik hier terecht, ik ben ook getopt ( gebruikte trouwens de nuvaring) in maart tweede paasdag ik moet volgende week ongi worden ( hoop het niet) wel spannend hoor, leuk om al jullie verhalen te lezen, bij mij weet ook niemand het dus is het wel leuk dat je hier je verhaal ff kwijt kunt, en we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. het wordt trouwens ons eerste kindje.
groetjes

Hey Meiden, we zijn weer lekker thuis van een heerlijk etentje en toen nog ff wat gedronken bij mijn ouders. Ben nu bek af. Ik hou het nog wel aantal dagen vol hoor Zazoutje. Ik ben niet van plan om snel te gaan testen. Ik voelde deze ronde ook helemaal niks. Maar nu sinds zondag avond dat aparte gevoel in mijn buik. Verder geen gevoelige borsten ofzo.

Welkom Cory, gezellig dat je mee kletst. Wanneer heb je precies je NOD (Niet Ongesteldheids Dag)? Als je het leuk vind kunnen we je in ons NOD lijstje zetten dan kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden. Mag ik dan alleen ff weten hoe jong je bent en de datum. 1e ronde - 1e kindje? Slik je al foliumzuur? Jeetje wat een vragen vuur weer hè, hihih. Sorry en veel leesplezier hier!

Hoe is het met de rest van de meiden? Voeld iemand al iets geks? hihih

Meiden fijne avond en weltrusten voor strakkies!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan