Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Ooh, ik moet echt even wat kwijt. Misschien zit het tussen m'n oren, maar toch... Ik heb de hele dag al een zeurderige pijn in m'n buik, alsof ik ongesteld moet worden. Maarja, daar is het nog wel heeel vroeg voor. Nu vroeg ik me af of het misschien de innesteling kon zijn  . Heb zo'n calculator-ding ingevuld en daar staat dat de innesteling bij mij op 15 april zou vallen (da's dus morgen)... begin nu echt zenuwachtig te worden. Stom he? 't Zal wel tussen m'n oren zitten en ik lijk wel niet goed snik om te denken dat het zomaar in 1 keer raak is... Nouja, dat wilde ik even kwijt....  
groetjes,
Kipling

***G
L
IT
T
E
R
S****

Zo Boefieboh..speciaal nog voor jou....hihi
wist niet precies hoe jullie die glitters doen, ik dacht, ach laat ik mn creatieviteit de vrije loop gaan en je heeeeel veel geluk, gezondheid en voorspoedige zwangerschap toewensen meid!!!! Maf dat je het de opa en oma al verteld hebt hoor..beetje vroeg zou ik denken??! hihi.. Maar snap dat je dolgelukkig bent en niet langer je mondje kan houden....hihi Geniet ervan! Sterkte met je hooikoorts joh! vervelend...maarja zijn erger dingen he... nu lekker zwanger zijn en niezen...ohoh....
Liefs mij

Oooh Kipling idd, wat spannend! kan best innesteling zijn hoor!! gaaf.... spannend joh.. gewoon rustig blijven meis en afw88 tot na de test...
Ik duim voor je!!!
Liefs mij

Hey Meiden, ik ben nog niet overtijd hoor MamaJM, zoals je aan mijn bannertje kunt zien moet ik nog twee daagjes wachten en dan heb ik cyclus van 22 dagen zoals in onze 1e ronde. Maar de kans is natuurlijk groot dat die dit keer langer zal zijn. Dus als ik overtijd mocht zijn dan zegt dat nog weinig. Denk ik, toch? Wel voel ik me dus sinds gisteravond anders. Terwijl ik er deze ronde eigenlijk helemaal niet zo mee bezig was en ook niks bijzonders voelde. Maar sinds gisteravond apart gevoel ik mijn buik, kweet het niet goed te plaatsen.

Het kan idd je innesteling zijn Kipling. De eerste ronde voelde ik ook van alles meis. Lekker voelen en afwachten. Niet teveel piekeren. En dat het kriebeld van binnen is logisch, tis toch allemaal heel spannend hè. Wie weet mag je Boeffie wel gezelschap houden bij de zwangeren! We Duimen voor je meis!

Ik ben nu het eerste van het lijstje, vind het wel spannend hoor, want vorige keer kwam ik niet op wachtbankje omdat de rd-tjes zich een week te vroeg melde. Meiden ik hou jullie op de hoogte wat betreft dat rare gevoel in mijn buikt.

Tot snel! Liefs Nathalie

Heej Nathalie! Spannend hoor! Wanneer ga je testen? Morgen al? Ik heb mijn NOD op 24 april en de 26e ben ik jarig. De 27e gaan we een weekje met z'n tweetjes (voor het eerst zo lang zonder ukkie) op vakantie naar Berlijn! Wilde eigenlijk in Berlijn pas gaan testen, maar weet niet of ik zo lang kan wachten. Op m'n verjaardag testen is natuurlijk ook wel lachen..... En dan kan ik hier tenminste nog even melden of het positief of negatief is  
Groetjes,
Kipling

Hey meiden,

Zie ik nou goed dat er boeffie zwanger is? Leuk gefeliciteerd!!!!

Ik afgelopen zaterdag ongi geworden, best snel (zou volgens het pilschema dinsdag zijn) en nu dus zaterdag. Dus alles werkt en we kunnen nu ronde 1 in!
Hoop zo dat dit meteen de laatste ongi is!

Willen jullie me ook aan het lijste NOD toevoegen, vind het wel leuk om van iedereen in een overzicht te zien.
Mijn NOD dag is nu 10 mei aanstaande (mits mijn cyclus regelmatig is natuurlijk).

Groetjes,

Missy

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08
Miss Dovie, ??                      1e ronde - 1e kindje           10-05-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss******

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008 (woepieee)

Goedemiddag, ik vind het wel raar. Mijn bannertje geeft nog 1 dag aan terwijl mijn nod 17 april is. Heb het nog ff nagekeken. Nou ik wacht waarschijnlijk nog wel ffies hoor. Vandaag kriebelde het wel. Had echt zo iets van zal ik een test halen, dan heb ik die teministe vast in huis. Maar wil het niet hier in het dorp halen en ga er niet apart voor naar de stad. En wil zowiezo wachten, want verwacht dat mijn cyclus nu wel langer zal zijn. Vanmorgen weer iets raars. Kreeg mijn broek heel moeilijk dicht. Ik snap er allemaal maar niks van hoor meiden. Begin het nu wel spanneder te vinden. Was er in begin van deze 2e ronde niet zo mee bezig. Hoe gaat het met jullie allemaal?
Miss Dovie je staat in ons lijstje hoor, kweet alleen je leeftijd ff niet.

Wij gaan vanavond lekker uit eten, ben nu een beetje aan het uitrusten. Kom snel weer lezen hoe het met jullie gaat.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan