Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

mijn NOD is 24 april en dit is de 1e ronde en eerste kindje. ik ben 26 jaar. leuk om ook in het rijttje te staan zo kan je het bijhouden van iedereen. vind het erg leuk om met jullie te kletsen
ga zo lekker slapen weltrust allemaal

quote: cory reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-04-2008 22:11:58'));

he nathalie geeft niks hoor! mijn NOD is 24 april en dit is de 1e ronde en eerste kindje. ik ben 26 jaar. leuk om ook in het rijttje te staan zo kan je het bijhouden van iedereen. vind het erg leuk om met jullie te kletsen
ga zo lekker slapen weltrust allemaal

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Cory, 26 jaar                          1e ronde - 1e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar          1e ronde - 1e kindje           10-05-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss******

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008 (woepieee)

haaa meiden, even een berichtje van mij. Hier alles goed hoor, beetje druk met werk, veel nakijkwerk (jakkes) en heb echt onbenullig last van mijn hooikoorts... sniffff
Verder geen nieuwe klachten eigelijk, vanmiddag heeeel licht misselijk, maar verder niks, afkloppen he...
Ik merk dat mijn vriend nu helemaal happy is hihi, zooo lief... hij heeft lekker mandarijntjes en appels gekocht voor me hihi... ik ben voor veel fruit allergisch maar zal toch een beetje aan mijn vitamientjes moeten werken. Nou meiden, t is een drukke week voor me, maar ik probeer af en toe een berichtje te posten...\\
doeiii

Hoi allemaal!
Goh, wat gaat de tijd toch langzaam he?  
Ik heb ook vandaag weer regelmatig écht pijn in m'n buik, alsof ik mega-ongesteld moet worden. Snap er niets van. Elke keer als ik weer naar het toilet ga, denk ik: het is mis. Maar dan toch is dat elke keer niet zo. Snap er niets van. Misschien is m'n baarmoeder gewoon van slag omdat ik geen pil meer slik? Vind het maar vreemd. Kan me hiervan de vorige keer niets van herinneren. Moet zeggen dat ik toen al 3 weken overtijd was toen ik dacht "goh, laat ik eens een test doen", dus toen was ik er helemaaaaaaaal niet mee bezig. Zucht....

Groetjes!
Kipling

Wachten duurt altijd lang! Hier zit er nog eentje, hihih. Morgen mijn NOD terwijl mijn bannertje aangeeft dat ik vandaag al kan testen. Maar ik denk dat mijn cyclus wel langer is, was 1e x maar 22 dagen. Dus ik wacht nog rustig af, ga nog niet meteen testen. Maar overtijd zijn is toch wel spannend. Al denk ik de rd-tjes wel komen. Er mega mee bezig zijn werkt denk ik ook niet.

Boeffie doe maar rustig deze week en we zien je wel weer met je leuke berichtjes over je kwaaltjes, hihih. Vitamientjes zijn idd belangrijk. Ik slik foliumzuur en omega 3 capsules, omdat ik eigenlijk geen tot zeer weinig vis eet. Als ik ooit zwanger ben moet ik ook bepaald soort vitamines bijslikken van chiropractie. Maar dat hoor ik dan allemaal wel. Voorlopig lijkt dat nog ver weg en onwerkelijk. Denk dat dat nog wel tijdje zal duren.

Meiden fijne avond nog en tot snel!

Liefs Nathalie

hoi hoi
hier weer even een berichtje van mij. oh nathalie ik slik trouwens foliumzuur nu 4 weken ik wilde er eerst mee wachten totdat ik wanger zou zijn, ik dacht wie weet hoe lang ik het anders moet slikken, maar ik las op internet dat het heel belangrijk is om gelijk met foliumzuur te beginen. hebben jullie dat ook dat je er voor je gevoel zoveel mee bezig bent? ik had eerst zoiets van nou ik zie het allemaal wel en wil er niet teveel aan denken, maar toch denk ik er wel elke dag aan. vind het allemaal zo spannend en het lijkt ook zo of iedereen om je  heen  ineens zwanger is, je ziet ook veel programma's op de tv en dan vind ik het zo leuk, erg he! hoop niet dat ik de enigste benthaha
 kipling ik zag op het lijstje dat wij gelijk onze NOD hebben grappig.
ik had   2 dagen na mn eisprong vorige week    ( als het nog zo loopt als toen ik de nuvaring nog gebruikte ) wat oud/bruin bloedverlies?? en telkens last van mn onderbuik vreemd ik denk dat het komt dat je lichaam nog moet wennen dat je geen anticonceptie meer gebruikt daar ga ik maar van uit.
doei doei

Nee hoor Cory je bent zeker niet de enige die weg zwijmeld bij dingen, hihih. En zeker de 1ste ronde was ik er heel veel mee bezig. Deze ronden iets minder, maar morgen mijn NOD en dat vind ik toch wel ergggg spannend. Dus de laatste dagen neemt het weer erg toe. Echt leuk die kids om je heen. En op tv dingen kijke enzo. En natuurlijk hier veel forummen omdat ik ook benieuwd ben hoe het met jullie gaat.

Ik hou jullie op de hoogte als er hier iets gebeurd. Tot nu toe nog steeds dat vreemde gevoel in mijn buik en erg moe. Verder weinig. Ja denk soms dat mijn borsten gegroeid zijn, maar dat zal ik me wel verbeelden, hihi En mijn buik voelt opgezet, kreeg mijn broek gisteren niet goed dicht. Vreemd vreemd allemaal. Maar we wachten af. Pff wachten duurt zo langggg!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan