Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Ik kan ook weinig hebben op het moment en ben huiliger. Ohhh dat is natuurlijk ook een kenmerk, hahah helemaal niet aan gedacht. Zit me soms zelfs op te vreten.

Grrr en nu weet ik alweer niet wat ik wou zeggen. Zo terug!

Hoi Nathalie...

Hoezo meid, als er een volgende keer komt. tuurlijk wel joh, blijf positief hey...

Hier verder weinig nieuws aan het front, moet dus omdat ik zo'n last heb van hooikoorts echt veel binnen zitten, dan is t wel vol te houden. Ik slaap me een ongeluk, net weer drie uur liggen ronken... totdat mijn moeder me belde en ik dus uit bed stuiterde door mijn telefoon :)
Morgen weer de eerste echte werkweek, ben heel benieuwd hoe het met mijn energie gaat, ik zal pas op de plaats moeten maken.  
Maar we zitten inmiddels in week 6... gaat ergens op lijken...

liefs boeffie

Oh ja over de zon. Nou die was hier niet in volle teugen hoor. Ik had er meer van verwacht. Waar komen jullie vandaan dat je zo heerlijk in ze zon hebt gezeten? Gisteren was hier ook veel wind enzo. Ik wil het liefst gewoon lekker zonder jas naar buiten kunnen, maar dat gaat hier nog niet hoor.

En wat betreft duwtje in de rug geven, klinkt niet oud hoor Esther. Je hebt wel gelijk. Soms zien mannen dingen gewoon ff niet zo als wij ze zien. En moet je tig keer iets vragen of kenbaar maken. Maar ik vind het vanwege mijn beperkingen gewoon niet altijd makkelijk om hulp te vragen, dan denk ik echt van zie je dat nou zelf niet, of kun je niet ff iets uit jezelf doen. En idd einde van de week, lange werkdag, moe zijn. Maar ja wij moeten ook wel eens iets doen waar we niet zoveel zin in hebben.

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie, geeft niet hoor...ik heb ook altijd gewoon als de rd'tjes komen enzo echt zo'n dipdag dat je niks positiefs meer ziet en alles wel lijkt tegen te zitten.... hebben alle vrouwen denk ik wel.. en zwanger worden is gewoon best spannend enzo...en vooral de machische afwachten idd hihi..maarja. hou moed meis! anders gewoon hier ff komen kletsen, beur ik je zoweer op...haha!! kop op!!! komt helemaal goed hier deze maand op dit forum!! echt ik hoop op allemaal zwangeren...hihi
En idd maar niet meer zo precies gaan uitrekenen wanneer je moet klussen enzo..gewoon maar zien denk ik. dat werkt veel meer ontspannen!!
En Esther je rd'tjes raken niet in de war hoor van onregelmatigheid diensten..bij mij tenminste niet..nog nooit ook van gehoord trouwens...hihi... je houd er gewoon rekening mee he als je in het weekend moet werken, ben je op voorbereid zeg maar. ik werk maar 12uur per week hoor. alleen avonden en weekenden. meestal zo'n 2 a3avonden en dan om het weekend. vind ik heerlijk. kan ik mooi overdag bij mn jochie zijn en toch ook aan het werk blijven! dat is het ideale van in de zorg werken! echt mazzel vind ik!!! snappie...
totbabbels maar weer hier

Graag gedaan hoor meis!!! kga het hier echt nog reuze verslavend en gezellig vinden...jammer dat ik niet altijd evenveel tijd heb..nu wel ff..leuk!!
Jij ook bedankt voor die site...hihi heb er ff opgekeken. en klopt t dat je je eerste dag van je laatste menstruatie invoert en dan laat berekenen...hihi weetje..dan ben ik dus vandaag het meest vruchtbaar!! haha en morgen de eisprong..dacht t alwel omdat ik dit weekend meer slijm verlies zeg maar dan normaal. lekker frisse praat he..jakkie, maar daar herken ik vaak wel mn vruchtbare tijd aan zeg maar... Dus wordt vanavond klussen denk ik!!!
knuf ikku

Terug
Bovenaan