Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Goedeavond meiden, ik had dit weekend eigenlijk warmer en mooier weer verwacht. Het is wel droog en met vlagen zie je zon, maar die wind maakt het nog best wel fris hier. Ik wil het liefst gewoon zonder jas naar buiten kunnen. En als het strand dichtbij zou zijn, zou ik denk ik nu ff gaan uitwaaien. Alles ff wat meer van me af zetten.

Voel me wel iets beter dan gisteren. Kreeg een preek van mijn ouders (vooral mijn moeder) over mijn vriend. Hij was niet ff naar buiten gekomen toen mijn vader bij ons in de tuin aan het werk was. En dat had mijn vader best verdriet gedaan. Kan me dat goed voorstellen. Mijn ouders doen veel voor ons. Mijn vader heeft de nodige beperkingen dus slooft zich eigenlijk uit bij ons. En toen werden door mijn moeder oude koeien uit de sloot gehaald. Deels terecht, deels onterecht. Ach het was gewoon heel goed allemaal. Dingen die me verdriet deden. Moeite met praten. Het heeft allemaal zo zijn reden. En af en toe zie ik gewoon door de bomen het bos niet meer. Ik kan heel slecht tegen ''ruzie'' krop teveel dingen op. Wat ik niet moet doen, dat weet ik ook wel. Maar dan word dit leventje me soms allemaal ff teveel. Met tegenslagen e.d.

Ben gewoon af en toe heel bang dat het hele zwangerworden voor ons niet weg is gelegd. Dat mijn cyclus heel onregelmatig zal zijn enzo. Ik denk namelijk nog steeds dat de rode duiveltjes gewoon komen. Heb ook nog geen drang om te testen ofzo. Ik zit echt in de wachtstand. Vannacht dacht ik ineens ohh ik voel wat stromen, nu is het mis, maar bleek niks te zijn. Ik lig nu lekker in bed met laptop. Heb het maar koud en voel me gewoon beetje verdrietig. Dacht kom hier ffies babbelen.

Liefs Nathalie

Cory jij hebt de 24ste toch je nod? Zou dit niet alvast rd-tjes kunnen zijn? Hopelijk niet natuurlijk. Zet het door of is het alleen maar beetje bloedverlies? Is jou cyclus een beetje regelmatig of heb je daar niet echt zicht op?

Boeffie hoe is het vandaag met je mini-muppet en maxi-muppet, hihih?

Meiden bedankt voor de lieve woorden. Hieronder heb ik al ff iets van me af getypt

Liefs Nathalie

Heej Nathalie,

Kan me goed voorstellen dat je je even zo voelt..... Hopelijk kunnen we je hier een beetje opbeuren! Morgen weer een nieuwe week en wie weet blijven de rd'tjes wel zo lang uit dat je lekker toch een test mag doen. En je weet het nooit he? Ook al ben je onregelmatig en weet je je cyclus niet precies, het kan maar zo raak zijn. Nou, ga lekker luieren vandaag en morgen voel je je dan hopelijk weer beter.
Knuffel!

Shit Nathalie dat is even vervelend allemaal!! Ik kan me voorstellen dat je vader  het niet leuk vindt als je vriend niet naar buiten komt maar hij kan het natuurlijk ook vragen, tenminste ik weet van mijn vriend dat ik veel dingen voor moet kauwen anders doet ie het niet. En dat is dan niet kwaad bedoeld maar gewoon onbewust. Misschien moet je vader hem de volgende keer een hintje geven.`En ja jij zit er dan tussen echt shit!   En met oude koeien uit de sloot halen schiet niemand wat op maar dat gebeurt vaak als er "ruzietjes" zijn.  Ik hoop dat je er goed over kan praten met je vriend dan komt het vast wel weer goed, ouders hebben gewoon het beste met de kinderen voor en dan kunnen ze ook wel eens verkeerde dingen zeggen. Die je dus niet wil horen. Over 20 jaar (even ruim genomen) zitten we misschien ook wel te klagen op een puberforum haha, kunnen we ze ook achter het behang plakken. Hier een knuffel om je op te vrolijken

En Kipling laat die RD's er niet uitkomen  We moeten idd de onderste regel aanvullen!! Laten we hopen dat je het verkeerd aanvoelt. Boeffie is nu zo alleen als zwangere

Dank jullie wel lieve meiden. Mijn vriend moest werken tot 17.00 uur en dat liep wat uit. Maar mijn vader was er tot 20.15 uur dus hij had best wel ff naar buiten kunnen komen, das een ding wat zeker is. Tis beetje dubbel allemaal. Heeft ook met verschil in opvoeding enzo te maken. Mijn vriend komt uit het westen. Hele andere mentaliteit daar. Wat hier soms vanzelfsprekend is hoeft daar niet zo te zijn hè. Maar goed we zijn er weer een beetje uit gekomen. Mijn moeder belde vanmiddag al in tranen op. Ik was daar begin van de middag al ff geweest. Ouders hebben het idd altijd het beste met hun kinderen voor. Over tig jaar zullen wij ook wel hetzelfde met onze kids ervaren. En dan zullen we er misschien om lachen. Brr heb het maar koud. Net ff dikke trui van mijn vriend aan getrokken, hihih

Tja zolang er geen rd-tjes zijn is er natuurlijk hoop. Maar ik heb zelf steeds in gedachten/gevoel dat het wel eens rond de 30 of 33 kan gaan komen. Hoop het echt niet!!! Hopelijk helpen de glittertjes van Boeffie een beetje. En moet hun mini-muppet ons maar ff toespreken dat ie vriendjes/vriendinnetjes wil, hihih.

Dikke knufff van mij!

Heeej lieve gezellige klets meiden... wat was het vandaag ontzettend heerlijk weer he!!??!! of bij jullie niet?
Ik moest vanochtend van half 8 tot 11u werken, toen ik thuis kwam lekker bak koffie van manlief en hij lekker soepie gekookt(doet hij altijd op zondag!!) nou toen zoonlief naar bed en   ik vond het zulk heerlijk zonnig weer dus heb ik HELE middag buiten gezeten. van kwart over 1 tot zo'n 5uur..echt en ik ben verkleurd...hihi.. was echt lekker warm. mn zusje op bezoek geweest met n vriendin. was heel gezellig... nou ja en verders niet veel bijzonders gedaan..ohja. net ff de was op zolder opgeruimd en weggestreken..weer mooi weg! vind ik altijd heerlijk!!

Heej Nathalie, klein beetje herkenbaar jou verhaal. ik heb ook vaak als ik me niet topfit voel dat er iets gebeurt en dat je dan zeg maar ff wat minder weerstand heb ofzo en dan echt er ff niks bij kan hebben.. dan voel je je meteen rot.. balen hoor. maar komt misschien toch ongemerkt een beetje doordat je best met je zwangerschap enzo bezig bent. is ook allemaal spannend en onzeker he, vooral als die rd'tjes maar niet komen of misschien wel helemaal niet. maar dat moment tot testen is dan gewoon heel onzekere tijd en vervelend...pffff meis. hou je taai joh!! en hopelijk kan je je straks lekker bij boefieboh voegen!! super! ik strooi ff veel glitters voor je int rond hier....  Voor jou.... om je op te fleuren!!!

Heej en mama22 leuk hoor ook in de zorg. ik werk in de thuiszorg. ben verpleegkundige, dus vandaar ook vanochtend gewerkt...

Nou lieverds hierzo..houd moed..en ik hoop echt op n zwangere maand mei!! met zn allen!!! joepie..........succes!!

Nathalie, waar reken jij zo mooi uit wanneer je vruchtbaar bent enzo? op n site?? zou je het ook eens voor mij willen doen?? ! weet ik ff wanneer we moeten klussen...hihi, nu volgens mij??
ik hoor het wel..
Liefs mij

Hi Mamajm, zover had ik helemaal niet gedacht dat ik misschien ook wel zo van slag ben omdat het met mijn hormoontjes te maken heeft, hihih. Waarom denk ik dan nog steeds dat de rd-tjes komen?

Ik reken altijd uit op predictor.nl Dan voer je de 1ste dag in dat je ongi werd en je lengte van cyclus en dan kan je het zo allemaal lezen. Maar ja ik denk dat ik het de volgende keer gewoon wat globaler neem (als er volgende keer komt) Omdat je je cyclus nog niet echt weet, kan je er ook moeilijk van uit gaan om echt rond die dag te klussen. Tenzij je weet dat je cyclus altijd 28 is ofzo. Aangezien ik geen idee heb. Maar denk dat we maar gewoon lekker gaan genieten en ik er niet teveel met berekeningen bezig wil zijn. Al doe je dat natuurlijk onbewust wel een beetje, omdat je je nieuwe NOD uit gaat rekenen enzo. Maar goed eerst deze ronde maar eens afmaken. Wil wel graag weten waar ik aan toe ben, maar wachten schijnt hier het magische woord te zijn, hihih.

Liefs Nathalie

he meiden,

Heerlijk weertje weer vandaag. Merk echt dat ik zon nodig heb. Wat minder wind was idd wel prettig geweest.
Nathalie, soms moet je mannen wat dingen voorkauwen. Ze zien dat gewoon niet, zijn moe van werk en willen dan even relaxen. Het helpt vaak wel even als je ze een duwtje geeft in de juiste richting. Of kom ik nu heel erg oud over?  
Was je toen je nog aan de pil was ook onregelmatig ongesteld?
Wel gezellig zo met z'n 3-en op de wachtbank!!  joehoe Nathalie en Zazou!
Bij mij nog geen rd'tjes te bekennen, maar had vandaag een aanvaring met mijn moeder, dus.... ben wat geirriteerder dan normaal.  Geen goed nieuws dus.

Vind het altijd knap dat jullie onregelmatige diensten kunnen draaien, lijkt me best zwaar  of went dat vanzelf. Is het dan ook dat je ongesteldheid in de war raakt?

Vandaag was ik op een verjaardag van mijn tante en mijn 2 nichtjes zijn allebei zwanger. Dan ben ik wel een beetje jaloers...
Vind het altijd zo mooi om een zwangere vrouw te zien. Ze stralen altijd zo.

Nou nog 1 dag tot ik ongi moet worden, maar ik hou nu wel 1 dag in reserve. Ben meestal zo  na  24 tot 25 dagen ongi. Vorige maand was het 24 dus als ik donderdag nog geen rd'tjes heb dan ga ik wel testen.

gr,

Esther

Terug
Bovenaan