Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Ach ja het gaat om de tijd dat je gewoon hier lekker mee kunt kletsen. We hebben niet altijd even veel tijd. En in het weekend vaak ff wat meer. Maar tis gewoon leuk om verhalen hier te lezen en met elkaar dingen te delen. Het komt zelden voor dat de verhaaltjes zo op elkaar aan sluiten hoor. En als je eens een dag niet kunt reageren of een weekendje niet, hoef je je heus niet schuldig te voelen. Soms heb je het gewoon druk of ff geen puf om te reageren.

Nog 10 daagjes en dan zullen jullie mij een paar dagen moeten missen. En ik jullie sniksnik. Ik ga namelijk met koninginnedag een lekker lang weekend weg naar mijn schoonouders op de camping in Luxemburg. Hun hebben daar een jaarplaats. Mijn schoonmoeder is gisteren vertrokken om de caravan en tent op te zetten. Ben echt jaloers. Ze is er nu 3 weken. Ze werk in de zorg, altijd nachtdiensten. Week op week af. Dus als ze 3 weken weg wil hoeft ze maar 1 week vrij te nemen. Denk dat elk beroep wel zijn voor en nadelen heeft.

Liefs Nathalie

Oke meid, ik zal morgen proberen een beetje zon jou kant op te sturen ...zie je het ook weer wat zonniger in he...hihi!!!!
En ik voel me echt niet zomaar schuldig hoor al ben ik hier ffies niet. gewoon soms andere dingen die voorgaan... dit is leuk voor erbij! erg gezellig soms, als je tijd heb dus..hihi
En nachtdiensten doe ik niet hoor. ik heb het weleens gedaan, maar dan kan ik overdag echt niet slapen dus dan is je benzine na 3nachtjes wel beetje op. dus dat doe ik niet meer
Meis ga lekker van je vakantie genieten joh! heerlijk!! gun het je!! relaxe...

hoi hoi
nou ik baal nu enorm , ben net toch ongi geworden, heb dus een cyclus van 24 dagen nu weet niet hoe het verder verloopt.ik was voor de pil/nuvaring ook onregelmatig ongesteld.
had wel kunnen weten dat het eraan zat te komen ik had de afgelopen dagen al wat last van mn hormonen lekker mopperen tegen mn man. haha. maar ja we kunnen nu weer lekker gaan klussen voor ronde twee. en nathalie gelukkig voel je je al wat beter, zo zijn mannen nu eenmaal die hebben zoiets echt niet door.
kipling heb jij nog een last van je naderende ond?
groetjes

Ohhh jammer Cory! Maar ja dit is wel beter dan hele lange cyclus en 24 dagen valt opzich nog wel mee. Op naar de volgende ronde meis. Ik haal ff ons NOD lijstje na boven dan kan die dalijk ff aangepast worden. Wel balen, want je hoopt toch dat de rd-tjes weg blijven. Ik heb eigenlijk nooit op mijn cyclus geled toen ik aan de pil was. Ik vond het altijd zo snel gaan. Dat ik echt zo iets had van pfff nu alweer. En nu we zwanger proberen te worden let je gewoon op meer dingen. Je gaat dingen lezen enzo. Knuff voor jou!

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Cory, 26 jaar                          1e ronde - 1e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08
Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar          1e ronde - 1e kindje           10-05-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Esther, 32 jaar                    2e ronde - 1e kindje           22-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss******

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008 (woepieee)

he nathalie ja dat is waar beter dan een lange cyclus, ik lette ook nooit op m   cyclus toen ik nog aan de nuvaring was dacht ook inderdaad oh nou al weer ongi, maar ja nu let je er wel meer op en dan duurt wachten lang zeg   maar ik heb zitten rekenen bij een cyclus dan maar van 24 dagen weet niet of ik dit nu aan moet houden?? heb ik 4 mei mijn eisprong en dan mijn ond is euhh 14 mei toch?
x van mij

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Angel27, 27 jaar                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          14-05-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Esther, 32 jaar                    2e ronde - 1e kindje           22-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss******

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008 (woepieee)

Terug
Bovenaan