Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hhaha grappig mini-muppit. Het moe zijn schijnt idd meer voor te komen. Dank jullie wel voor de  lieve woorden. Ik denk dat ik maar vroeg naar bed ga, en hopelijk is morgen deze ellende ff wat minder. Trouwens nog geen rode duiveltjes hier te zien. Ik hou   jullie op de hoogte.

Fijne avond en weltrusten voor later!   Liefs Nathalie

hoi allemaal
ik vind het ook knap hoor van nathalie dat ze op veel meiden reageert ik weet nu al de helft niet meer, dus ik schrijf alles ook maar in het algemeen
hoe voel je je nu nathalie hopelijk wat beter! wordt wel spannend voor je meid. en kipling jij hebt toch bijna je NOd. ik 24 april, maar ik denk toch wel dat ik binnenkort ongi ga worden, had net weer wat oud bloedverlies  maar nog niet echt buikpijn van de r'dtjes wel een ander soort buikpijn gevoel wat ik al heb sind ik gestopt ben. nou meiden fijne dag nog ik ga zo lekker wandelen met mn mannetje tis heerlijk weer buiten
groetjes cory

Eeeeeeeeej meiden!!

Iedereen aan het genieten van het zonnetje?? Nog wel een beetje frisje maar ja het is natuurlijk Holland!
Het is idd lastig om op iedereen te reageren, het zou wel kunnen met een ander venster ernaast maarja das ook weer zo een gedoe. En zo gaat het ook wel goed met beppen dus dan is het oke toch?!!
Nathalie ben je weer een beetje opgevrolijkt?? Hopelijk niets ernstigs? En dit forum is ook om je hart te luchten dus als je je verhaal kwijt wil moet je dat doen hoor. En zo niet dan is het ook oke off course!!   iedereen heeft wel eens een dip ;)
Estherrr we zijn bijna aan de beurt!!! Ik heb   het idee dat dit gewoon een lange cyclus voor mij gaat worden want ik denk niet dat ik ongesteld wordt morgen! Ik ben uitgegaan van 28 dagen maar ja dat weet ik eigenlijk niet mmmm niet echt ideaal!
Hoe is het met mamajm (of 22 sorry als ik me vergis) ben je de nachtdiensten doorgekomen?? Wel beter dat je gelijk je was kan strijken, hoef je het lekker niet in je vrije tijd te doen! Dan zou ik misschien ook wel gaan strijken!! Ik heb een berg van hier tot Tokio, pfffffff shit werk!
Ik ga even me eten klaar maken, heb honger! (en ik vreet vandaag al zoveel, misschien toch ongesteldheid?)

Doeggggie

Goooeeedemorgen!!!!!!!

Nou jah, voor mij dan. Weer een nachtdienst erop zitten....nog maar  2!

Ik werk inderdaad in de zorg. Met lichamelijk gehandicapten. (ik weet al niet meer wie het vroeg, dus ook ik reageer maar in het algemeen).

Hoe staat het met onze zonnebloempjes???? Wat is het toch een lekker weertje he. Krijg ik altijd meteen een vrolijke bui....Ik hoop jij ook Nathalie.

Hoe gaat het met je?????? Ik hoop al wat beter. Niet echt prettig he om nu allemaal van die vervelende dingen mee te maken terwijl je eigenlijk met hele andere dingen bezig wilt zijn. Ik hoop dat het forum je wat afleiding kan geven.

Hoe is het met je rd'tjes???? Ik hoop dat ze wegblijven en dat het wat meer vreugde zal brengen voor je.

Boefiehboh, geweldig dat het zo goed met je gaat. Fijn dat je af en toe nog eens ff bij komt kletsen. Zit je ook al op het ander forum: voor ZWANGEREN? hihi

Mijn zusje is een beetje boos op de wereld; er zijn bij haar op school meiden van 15/17 jaar die al 5 maanden zwanger zijn en ik ben het nog steeds niet?!?!?!?! Dat kan ze toch maar niet begrijpen.Lief he.

Ik ga maar weer eens verder neuzen op het forum.

Dikke kus Mama22

Cory wat shit zeg dat je denkt dat je rd's komen maar ja eerst maar even afwachten he!! Misschien is het juist een goed voorteken!!

En Boefffffffie let je goed op mini-muppet!! lekker chillen enzo, en je laten verwennen door manlief. Heet je nu voortaat maxi-muppet??

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Cory, 26 jaar                          1e ronde - 1e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar          1e ronde - 1e kindje           10-05-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Esther, 32 jaar                    2e ronde - 1e kindje           22-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss******

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008 (woepieee)

Hoi allemaal!
Oh, Zazoutje, voor jou wordt het nu echt spannend... Morgen je NOD!! Ben zo benieuwd. Zelf heb ik het idee dat ik gewoon ongesteld ga worden. Vorige week was ik nog enorm hoopvol, maar op een of andere manier richt ik me nu al op ronde 2. M'n NOD is op 24 april, maar ik ga de 26e (op m'n verjaardag...) testen. Hoop dat de 3 meiden van het wachtbankje doorschuiven naar een alinea eronder!!!
groetjes,
Kipling

Terug
Bovenaan