Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Meeste meiden liggen lekker met hun mannetje op de bank of in bed voetbalvrouwen te kijken hoor, dus je mist niet zoveel, hihi. Maar wel jammer dat we niet ff kunnen kletsen. Maar dan lees je morgenochtend/middag maar weer ffies bij en dan beb je dan gezellig weer mee. Tis nu weekend hè. Morgen moeten de meesten allemaal aan het werk, waaronder ik morgen ochtend en morgen middag weer een intake gesprek voor revalidatietherapie, dus dan ben ik er ook maar met vlagen, hihi. Werkse meis en tot snel!

Liefs Nathalie

Cory, wat balen zeg!!! Denk dat we wel in hetzelfde schuitje zitten; vanavond op de bank weer erg last van m'n rug en dat heb ik (sinds de 1e bevalling) altijd als ik ongesteld ben. Dus ik vrees ook het ergste. Maar nog niets te 'zien' zeg maar.... Toch afwachten nog even dus....
groetjes,
Kipling

thanks meiden
lief al jullie reacties, wel lekker dat je hier ff alles  kan delen met elkaar.
en bedankt voor al jullie tabeletjes met mn cyclus dagen, wel handig.
x

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Angel27, 27 jaar                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          14-05-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Esther, 32 jaar                    2e ronde - 1e kindje               22-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje             24-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss******

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008 (woepieee)

Zo kipling jij hoeft nog maar bijna 3 dagen, dus dacht zet je ook ff op het wachtbankje. Zeker nu je last van je rug krijgt. Hopelijk is het dit keer een symptoom dat je zwanger bent. Ik zit net ook ff voetbalvrouwen te kijken, want daar hebben ze het steeds over. Zelfs daar hebben ze het over zwanger, hahah. Tis wat!

Liefs Nathalie

Goedemorgen Meiden! Ff snel een berichtje voordat ik een paar uurtjes ga werken. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb er een kwaaltje bij. Ik werd vanmorgen misselijk wakker. Nu hou ik mezelf voor dat dat misschien komt omdat ik honger heb (iets wat ik normaal amper heb) dus zit nu een broodje te eten, maar dat gaat er best moeilijk door. Moet toegeven dat het nu wel begint te kriebelen om te testen. Maar ik wil gewoon wachten tot woensdag. Wil die teleurstelling niet. En ohh wat zal ik balen als mijn lichaam me nu voor de gek houd!

Vanuit het zonnige Drenthe een dikke knuffel van mij!

Zo ik zal ons ff hoger in het lijstje schoppen, we kunnen natuurlijk niet op pagina 2 belanden hè. Hier gaat het zijn gangetje. Gelukkig niet meer misselijk, maar wel mijn buikje dat nog steeds gevoelig is. Nu lees ik bij de kluskippies dat harde ontlasting ook een kwaaltje is en ik ben erg moe de laatste tijd, dus wie weet, hahah. Maar ik hou mezelf nog steeds voor dat het waarschijnlijk mijn lichaam is die me voor de gek houd. Dus haast niet te hopen. En ja ik wacht nog steeds tot woensdag met testen, hihih.

Wens jullie fijne middag en tot later!

Liefs Nathalie

Spannend Nathalie!!! Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent meis! En wil ff zeggen dat ik het echt knap vind, dat je tot woensdag wilt wachten met testen!!
En harde ontlasting, kan idd een kwaaltje zijn, maar hoeft tuurlijk niet perse. En de misselijkheid van vanmorgen?? Hmm.... Spannend!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan