Was ikke weer! Ik voel me heel anders dan vorige maand Esther. Toen voelde ik de hele periode van alles, maar ja dan is alles nieuw en heel spannend. Nu ook nog hoor in ronde 2. Dus daarom denk ik soms van pff zal ik het me allemaal verbeelden, maar mijn lichaam doet wel erggg gek. Het eten smaakte me niet eens vanavond. En keek ik na het eten ook nog in Etos krantje, zag daar zoooo lief romper setje staan voor jongetje en meisje. Helemaal weg zwijmelen en kriebelen in mijn buik, pff! Geloof dat ik hier beetje gek begin te worden. Oh als mijn lichaam me voor de gek houd ga ik heel hard gillen. Ben ik gek of is mijn lichaam gek? Nu denken jullie vast, meis je bent er veel te veel mee bezig. Maar ik doe niks, wil niet eens testen en ik zeg steeds van de rd-tje komen en jullie zeggen dat dit allemaal wel heel verdacht word, hihih. Ik zit hier gewoon omdat ik zo nieuwsgierig ben hoe het met iedereen gaat. Tis zo spannend de dames op wachtbankje. Wel gek dat ik het idee heb dat er eerst meer zwangere vallen, voordat ik aan de beurt mag zijn. Kweet ook niet waarom mijn gevoel dit zegt en mijn lichaam heel hard me iets duidelijk probeerd te maken of me gek maakt, hahaha.
Liefs Nathalie