Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Oh, Nathalie, misselijk!!!?? Please, houd ons niet langer in spanning  .
Hier alles OK. Nog geen rd'tjes, maar wel buikpijn.
Fijne dag nog allemaal!!
groetjes,
Kipling

Hhahaha NEEE kluskippies! Dit kluskippie wacht netjes tot woendsdag. Nog maar twee nachtjes slapen . En mocht ik eerder testen, dan doe ik het toch 's ochtends en aangezien het nu middag is en bijna avond, dussssss! Maar nee ik wacht tot woensdag. Als ik nu zeg, misschien nog wel langer, worden jullie natuurlijk helemaal gek, hihih

Liefs Nathalie

Oeps nee dit was maartstoppertjes, hihi. Nou ja wij klussen er allemaal op los dus kluskippies zijn we ook wel een beetje, hihih! Krijg je als je zoveel te kletsen overal hè. En misschien wel zwanger dus verstrooid, hahah. Nee nu zit ik jullie te plagen en excuus te verzinnen. Ik denk nog steeds dat de rd-tjes komen hoor meiden, ik weet ook niet waarom!

Liefs Nathalie

oh Nathalie,

Je maakt mij nu zelfs zenuwachtig!  Jeetje, wat is dat wachten vreselijk! Heel goed dat je wacht tot woensdag. Maar voor ons niet.... haha!
Bij mij nog geen nieuws aan het front. Geen rd'tjes. wel misselijk, maar dat had ik vorige maand ook al en toen werd ik wel ongi. Dus we wachten en we wachten.... Grrrr...
Nou s6!
Groetjes uit het zonnige maar wel waaierige Utrecht!

Esther

Was ikke weer! Ik voel me heel anders dan vorige maand Esther. Toen voelde ik de hele periode van alles, maar ja dan is alles nieuw en heel spannend. Nu ook nog hoor in ronde 2. Dus daarom denk ik soms van pff zal ik het me allemaal verbeelden, maar mijn lichaam doet wel erggg gek. Het eten smaakte me niet eens vanavond. En keek ik na het eten ook nog in Etos krantje, zag daar zoooo lief romper setje staan voor jongetje en meisje. Helemaal weg zwijmelen en kriebelen in mijn buik, pff! Geloof dat ik hier beetje gek begin te worden. Oh als mijn lichaam me voor de gek houd ga ik heel hard gillen. Ben ik gek of is mijn lichaam gek? Nu denken jullie vast, meis je bent er veel te veel mee bezig. Maar ik doe niks, wil niet eens testen en ik zeg steeds van de rd-tje komen en jullie zeggen dat dit allemaal wel heel verdacht word, hihih. Ik zit hier gewoon omdat ik zo nieuwsgierig ben hoe het met iedereen gaat. Tis zo spannend  de dames  op wachtbankje. Wel gek dat ik het idee heb dat er eerst meer zwangere vallen, voordat ik aan de beurt mag zijn. Kweet ook niet waarom mijn gevoel dit zegt en mijn lichaam heel hard me iets duidelijk probeerd te maken of me gek maakt, hahaha.

Liefs Nathalie

Goedemorgen/middag dames,

Hoe staat het leventje hier.....Nathalie wat spannend zeg!!!!

Ik denk eerlijk gezegt dat je wel zwanger bent (aan de symptomen te zien).

Wie van de dames denkt dat  Nathalie zwanger is????????

Zou toch wel te gek zijn he meis, zo na die rot periode. Gaat het wel al wat beter met je?
Wat zegt je vriend van je symptomen???? Vind hij het ook spannend? Of is hij zo'n nuchtere hollander die af wacht op de test???

Ik ben echt doodmoe. Heb vandaag tot 16:00 uur geslapen. Toen maar eens opgestaan en naar de winkel gelopen om boodschappen te doen. Zelfs de frituur was al open....Dat is echt raar als je net wakker bent. Ook het koken voor mijn mannetje viel me niet echt ten goede. Niet dat ik misselijk werd ofzo, maar het is niet echt leuk/lekker om dat te doen op de vroege ochtend...

Verder nog nieuws??????

Kus mama22

Ik durf het eigenlijk niet zo goed hardop te zeggen, gek hè, hihih. Als ik zeg dat ik buikpijn heb of me niet lekker voel moet je die smile op zijn bekkie zien en die oogjes. Krijg er helemaal glimlach van op me gezicht. Ik vind het veel te spannend om te testen. Het zou zeker een wondertje zijn ja.

Met die nachtdiensten draai je natuurlijk heel je ritme om. Wij hebben er al bijna dagje op zitten en jij begint pas. Kom gewoon lekker rustig op gang meis. Ik ga vanavond nog ff zwemmen, lekker ploeteren en ff mijn gedachten verzetten. Net stiekum toch weer beetje dingen gaan lezen op internet en kom er achter dat ik best wel kwaaltjes heb idd. Pff spannend dit!

Liefs Nathalie

nathalie, ik had/heb ook last van obstipatie en harde ontlasting, hoort er bij en ik heb dat normaal nooit, dus als ik t zo hoor... woeeee spannend meid... ik duim voor je, t klinkt wel allemaal heel zwangerig...

liefs Boeffie

Terug
Bovenaan