Groot nieuws! Nee ik weet nog niet of ik zwanger ben, hahah. Iedereen spits nu de oren en ogen en krijgt de schrik, maar nee meiden ik weet nog niks. Ik heb net wel ff online testje gedaan. Op ikbenzwanger.com had ik score 11 en staat dat ik mezelf goed in de gaten moet houden de komende dagen, want dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, hihih.
Maar meiden, ik ga morgen ochtend testen! Teministe als ik nog durf, hhihih. Ik moet namelijk morgen middag voor behandeling naar chiropractie en dat is wel belangrijk dat ik dan weet of ik wel of niet zwanger ben. Misschien als ik negatief test dat zij wel iets kan voelen ofzo. Geen idee! Maar tis wel belangrijk dat zij het weet ivm mijn gezondheid en ik moet dan extra vitamines slikken zei ze al. Vorige maand heb ik namelijk verteld dat we graag een kindje willen. En toen werd ik al gerust gesteld dat ze geen enkel bezwaar ziet, maar dat het wel zwaar kan worden, maar dat we het gewoon allemaal goed in de gaten moeten houden en als ik zwanger mocht zijn meteen moet bellen, hihih. Nou dus morgen ochtend moment van de waarheid. Ik vind het allemaal zo spannend!
Kunnen jullie nu allemaal rustig slapen vannacht? hihih
Liefs Nathalie