Hey Lieve meiden, ik weet echt niet wat ik heb hoor. Vanmorgen therapie zwemmen gehad. En mijn buikje voelt zelfs in het water deze week anders aan, zeker met bepaalde oefeningen, dat had ik vorige week niet. Ik werd ineens draaierig en misselijk, dus ik ff rustig blijven staan, maar trok niet weg. Dus op gegeven moment naar de overkant gegaan om daar op het trappetje te zitten. Maar door de dijning van het water, werd ik alleen maar meer duizelig. Dus ben ik op het bankje aan de kant gaan zitten. Daar heb ik ongeveer 20 minuten gezeten voordat ik me heb aangekleed. En voel me nu niet echt okay. Ik snap er niks meer van. Negatief testen, maar steeds meer het gevoel krijgen dat ik zwanger ben. Het kan idd zijn dat ik gewoon te vroeg heb getest, omdat dit dag 27 is, dus zou logische verklaring zijn. Echt totaal geen tekenen van de rd-tjes en voel me zo anders dan anders en dan vorige maand. Dus dan komt het magische woord maar weer: afwachten!
Het is voor velen van ons afwachten. Tja we kunnen ons zelf niet vergelijken met Boeffie, die haar vriend heeft gewoon super zaad, hihih. Maar als we nou alle kwaaltjes ff bij 1 of 2 meiden neergooien, zodat zeker nog 1 iemand zwanger is. Dat lijkt me wel een goed plan, dan is Boeffie ook niet meer zo alleen, hihih.
Ik zal ff het nod lijstje erbij bij pakken. Spannend zazoutje, hou je ons op de hoogte van je kwaaltjes. Het is een spannende tijd voor veel meiden, we voelen van alles. Maar hup nu eens zwanger worden hoor, hihih.
Ik zou het liefst nu in bed kruipen. Heb nog wel hoop in dat ik mischien te vroeg getest heb, maar voel me gewoon niet lekker. Maar dat gaat helaas niet, moet zo alweer weg.
Meiden tot vanmiddag misschien of anders vanavond! Liefs Nathalie
Ons NOD lijstje van de meiden van Maart
Mamma22, 22 jaar 2e ronde - 1e kindje 26-04-08
Angel27, 27 jaar 2e ronde - 2e kindje 29-04-08
MamaJM, 22 jaar 2e ronde - 2e kindje 05-05-08
Miss Dovie, 26 jaar 1e ronde - 1e kindje 10-05-08
Cory, 26 jaar 2e ronde - 1e kindje 14-05-08
Op het wachtbankje, meiden we voor jullie!
Esther, 32 jaar 2e ronde - 1e kindje 22-04-08
Kipling, 29 jaar 1e ronde - 2e kindje 24-04-08
Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!
Nathalie, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje 17-04-08
Zazoutje, 25 jaar 1e ronde - 1e kindje 21-04-08
De zwangere Maartstoppers onder ons
*
*
*
**
*
Glittersss
*
*
*