Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Goedemorguh! Het moment waar we allemaal zo lang op hebben gewacht: Nathalie heeft getest *appalaus applaus* uitslag: negatief. Nu denk ik natuurlijk ahhh zie je wel had niet zo vroeg moeten testen, maar ja misschien ben ik echt wel niet zwanger of zit er gewoon nog te weinig hormonen in mijn urine, tis immers dag 27. Kortom: helaas, we kunnen allemaal weer rustig zijn vandaag, rustig gaan slapen vannacht (pff belabberd geslapen) en misschien dit weekend of na het weekend nog maar eens testje wagen als die krengen er nog niet zijn. Zal mijn gevoel dan toch werkelijkheid worden dat ik denk dat rond 31-33 dagen mijn cyclus is dit keer? Ik hou jullie op de hoogte meiden. Ik ga nu na zwemtherapie en druk dagje vandaag, dus niet zoveel hier als gisteren. Maar als ik maar ff tijd heb kom ik zeker lezen en anders zowiezo vanavond.

Wens jullie allemaal een fijne dag! Liefs Nathalie

Oooh... wat jammer Nathalie!!! Het vervelende is nu dat je hebt getest, maar eigenlijk nog niets weet  . Kan inderdaad nog 2 kanten op. Pfff.... Hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten van de mooie dag die in 't verschiet ligt; het wordt volgens mij weer prachtig weer! Hier nog steeds bij vlagen erge buikpijn, maar geen druppel bloed te bekennen...
groetjes,
Kipling

Wat jammer Nathalie, ik had nog wel goede hoop voor je!! Misschien komt het nog maar ik zou toch maar in me achterhoofd houden dat de RD's komen, laat die dan maar snel komen voor je! dan kan je verder. Maar koppie op ook jij staat een keer onder de zwangere!! Het gemiddelde is wel een half jaar dus bij Boeffie is het gewoon mega snel gegaan.

Hier ook nog geen rd's te zien maar wel 1 dag overtijd, tenminste als ik uitga van 28 dagen. Wel puistjes dus de rd's zullen wel komen een dezer dagen. Ik ga wel morgen testen maar voor mij staat wel vast dat het negatief is. Nou ja jammer dan denk ik maar, het is pas de eerste maand.

Nou vanavond kom ik weer ff kieken, ga nu aan t werk!! (beetje raar als ze me op deze site zien haha)

Liefs van mij

Goedemorgen!!!!

Jaja het is echt ochtend (voor mijn gevoel midden in de nacht maar goed). Ik kon niet slapen voordat ik wist of alles goed was bij onze Nathalie, maar helaas. Geen 2e streepje, maar zoals ...... al zei; het kan nog 2 kanten op!!!!

Ik heb geleerd altijd in het positieve blijven denken (zo ben ik van een allergie afgekomen).

Dus dames er is nog niks veranderd in het wachtbankje....Ik duim voor jullie allemaal!!!!

Je gelooft het of niet maar ik ben sinds 8 uur thuis en heb net de hele beneden verdieping gestofzuigt en af gestoft. Ik weet niet wat ik had, maar ik barst(te) van de honger en ben zo duizelig als wat, maar ik moest en zou even poetsen.

Ik ga nu denk ik toch maar ff slapen. Wel maar heel even, want vanmiddag moet ik weer babysitten!!!!!!!!!! Daar verheug ik me altijd  zo op. 2 Lieve kereltjes van 1,5 en 4maanden. Kan ik al lekker oefenen....hihi

Dames tot vanmiddag!!!!!!!

Hey Lieve meiden, ik weet echt niet wat ik heb hoor. Vanmorgen therapie zwemmen gehad. En mijn buikje voelt zelfs in het water deze week anders aan, zeker met bepaalde oefeningen, dat had ik vorige week niet. Ik werd ineens draaierig en misselijk, dus ik ff rustig blijven staan, maar trok niet weg. Dus op gegeven moment naar de overkant gegaan om daar op het trappetje te zitten. Maar door de dijning van het water, werd ik alleen maar meer duizelig. Dus ben ik op het bankje aan de kant gaan zitten. Daar heb ik ongeveer 20 minuten gezeten voordat ik me heb aangekleed. En voel me nu niet echt okay. Ik snap er niks meer van. Negatief testen, maar steeds meer het gevoel krijgen dat ik zwanger ben. Het kan idd zijn dat ik gewoon te vroeg heb getest, omdat dit dag 27 is, dus zou logische verklaring zijn. Echt totaal geen tekenen van de rd-tjes en voel me zo anders dan anders en dan vorige maand. Dus dan komt het magische woord maar weer: afwachten!

Het is voor velen van ons afwachten. Tja we kunnen ons zelf niet vergelijken met Boeffie, die haar vriend heeft gewoon super zaad, hihih. Maar als we nou alle kwaaltjes ff bij 1 of 2 meiden neergooien, zodat zeker nog 1 iemand zwanger is. Dat lijkt me wel een goed plan, dan is Boeffie ook niet meer zo alleen, hihih.

Ik zal ff het nod lijstje erbij bij pakken. Spannend zazoutje, hou je ons op de hoogte van je kwaaltjes. Het is een spannende tijd voor veel meiden, we voelen van alles. Maar hup nu eens zwanger worden hoor, hihih.

Ik zou het liefst nu in bed kruipen. Heb nog wel hoop in dat ik mischien te vroeg getest heb, maar voel me gewoon niet lekker. Maar dat gaat helaas niet, moet zo alweer weg.

Meiden tot vanmiddag misschien of anders vanavond! Liefs Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Angel27, 27 jaar                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          14-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Esther, 32 jaar                    2e ronde - 1e kindje               22-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje             24-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons  

*

*

*

**

*

Glittersss
*
*
*
**

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

(woepieee)

hoi meiden
ik heb ff een vraagje ik schreef zondag dat ik mijn   rd'tjes had gekregen, met een cyclus van 24 dagen, maar ik had toen en gister maar een klein beetje bloedverlies tot bijna niets, maar vandaag is het dus wel echt opgang gekomen, vanf welke dag moet ik dan tellen van vandaag of toch zondag??? ik weet het niet ala het vandaag is klopt mijn nod natuurlijk niet meer. wie o wie weet dit?
liefs van mij

Hi Cory, meestal word uitgegaan van de dag dat de menstruatie door zet. Dus dat houd in dat je nod idd niet klopt, je cyclus dus langer is en andere tijd eisprong hebt. Teministe ik hoor veel vrouwen erover dat ze altijd rekenen vanaf de dag dat het doorzet, ik zeg ook alleen maar wat ik tot nu toe weet, hihih.

Sterkte met de rd-tjes en vruchtbare nieuwe ronde gewensd!

Liefs Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Angel27, 27 jaar                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Esther, 32 jaar                    2e ronde - 1e kindje               22-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje             24-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons  

*

*

*

**
*

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
(woepieee)