Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Gelukkig dat het uiteindelijk niks was Loempiamonster. Het geeft niet dat je onze namen nog niet kent hoor, dat komt vanzelf. En dan maar je best doen om niet alle namen door elkaar te halen van de verschillende topics, omdat we ook kletsen in kluskippies topic, hahah.

Ik heb nog 1 test over hoor. En heb niet de neiging om nu meteen weer te testen. Ik denk morgenvroeg, maar denk er nog ff overna of dat ik nog iets langer wacht. Tot ik echt in week 6 van mijn cyclus zit. Ik kwam tijdens het lezen ook tegen dat in week 7 tot 12 je hormoon spiegel het hoogst is. Dus dan moet er zeker wat in urine te zien zijn hè, op paar uitzondering na, die komen er met een bloedtest bij de ha pas achter. Maar ik heb niet zoveel vertrouwen meer in dat ik zwanger ben. Denk dat ik maar ronde 3 in ga! Maar ja dan moeten eerst die rd-tjes wel komen.

Mama22 ben je al thuis?

Liefs Nathalie

Goeiemorgen allemaal!
Ik vertrek zo op vakantie, maar wilde nog eventjes hier langskomen . Hoezo verslaafd..... Hoop zo dat je vanochtend wel een positieve test in handen hebt Nathalie! Ochtendurine is altijd geconcentreerder, dus ik ga heel hard voor je duimen! En wie weet wat ik volgende week hier allemaal lees..... Ik heb nu 2 dagen alleen wat - zoals ze dat volgens mij noemen - bruinverlies. Heel vaag en weet niet wat ik ervan moet denken. Ga er gewoon van uit dat ik in 'de 2e ronde' zit. Eerst een week genieten en dan maar weer eens verder ijken.

groetjes,
Kipling

Goedemorgen!!!

Kipling een hele fijne vakantie toegewenst!! En hopelijk niet de RDs als je op die fiets zit :(

Nathalie hoe laat ga je testen?? Ik zit al op je de wachten... Hopelijk is het positief want de wedstrijd heb ik gewonnen  De RDs zijn gekomen en hoe.... Sjonge jonge hey wat heb ik een pijn gehad toen ik wakker werd, ik ging naar de wc en het was al aan de volle gang zeg maar... Nou ik ben er blij mee hoor, ik had niet nog langer willen wachten.
Ik heb nu dus een cyclus van 33 dagen. Dus als dat volgende maand weer zo is, dan ben ik net ongi als ik op vakantie ga. Mmmm niet zo leuk maar dat is niet anders.

Ik ga het lijstje eens even aanpassen ;)

Laat snel van je horen Nath!

Liefs

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08

Kipling, 29 jaar                 2e ronde - 2e kindje           24-05-08

Zazoutje, 25 jaar               2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 22 jaar                         2e ronde - 1e kindje           26-04-08
Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 22 jaar     1e ronde - 1e kindje          29-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons  

* * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
(woepieee)

Goedemorgen lieve meiden, waar waren jullie gisteravond nou. Had ik groot nieuws, dat ik was gaan testen, zijn jullie nergens te bekennen. Hahha nee zit nu maar te plagen. Toen ik vanmorgen in bed lag had ik vreemd gevoel in mijn buik en dacht de rd-tjes konden wel eens in aantocht zijn, maar NIKS hier hoor!
Ik heb besloten om dinsdagochtend te gaan testen. Vind het jammer van een test zo dicht achter elkaar, misschien dan nog niet genoeg hormonen in mijn urnine. Lijkt me gek, maar okay. Ik ga er nu weer meer van uit dat de rd-tjes komen. Maar ja tegen de tijd dat het dinsdag is, denk ik daar misschien wel weer anders over, hihih. Ik had zelf dag 33 in gedachten dat ik waarschijnlijk nu mijn cyclus heb.

Nou bij Zazoutje zijn ze dus al gekomen. Jammer meis, maar ook wel lekker dat je nu duidelijkheid hebt. Wil ik ook! Laat die rd-tjes maar komen, dan maar naar de volgende ronde. Dinsdag horen jullie dus meer. Want dinsdag avond vertrekken we voor een lang weekend naar Luxemburg. Hoop niet dat ik het daar word, omdat mijn menstruatie de vorige ronde ook al wat heviger was dan tijdens de pil.

Kipling hele fijne vakantie. Maar dat lees je pas als je weer terug bent, hihih. Hoop dat je lekker kunt genieten saampjes en niet teveel last krijgt van de rd-tjes.

Wij gaan ff lekker lunchen nu. Zonder eitjes want die zijn op, hihih.

Liefs Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08
Kipling, 29 jaar                 2e ronde - 2e kindje           24-05-08
Zazoutje, 25 jaar               2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 22 jaar     1e ronde - 1e kindje          29-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                   2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Mamma22, 22 jaar          2e ronde - 1e kindje           26-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008 (woepieee)

Oow wat stom ik heb helemaal niet goed gelezen geloof ik, je had dus al negatief gisteren!! Wat een gedoe allemaal he, je zou denken als je eerste cyclus zo kort is dat de tweede dat dan ook is. Maar nog geen bloed te zien bij jou dus weer wat moed!! Bij mij heb ik de ongi ook echt niet aankomen voelen hoor. Ja vanmorgen toen ik wakker werd gelijk maar normaal voel ik het wel 2 dagen van te voren. Toch door het stoppen want het is nu zo heftig.

Sorry mama22 was ik je op het lijstje vergeten, je bent nu ook gewoon overtijd!! Ik ben benieuwd wie de eerste 2009 mama wordt :)

Ik ga naar mn schoonouders, ff een bakkie doen :)

Tot strakkies

Het controle streepje was dus niet echt zichtbaar Zazoutje, dus vind de test niet echt betrouwbaar. We wachten maar tot dinsdag ochtend af. Dan nog geen rd-tjes, dan testen voordat ik voor een lang weekend naar Luxemburg ga.

Fijne middag bij je schoonouders en tot strakkies!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan