Haaa meiden, hier uw zwangere uppermuts... even tussen alle drukte door, toch een berichtje van mij. Nathalieee klinkt idd alsof de test niet goed is. Maar aan de andere kant, soms hebben vrouwen nog maar heeel weinig hcg hormoon, en zie je dus niks...
Gisteren hebben wij de sleutel van ons nieuwe huis gekregen, was een lange dag, ik slaap tegenwoordig twee keer een half uurtje/uurtje tussendoor, anders ben ik niet vooruit te branden. Ik drink heel minimaal wat koude koffie om wakker te blijven, verder gewoon gezond appeltje, banaantje enzovoorts. Afgelopen donderdag had ik echt een *** dag, hele zware hooikoorts aanvallen, doodmoe, 5.00 al wakker en toen meteen boven de pot gehangen (overigens pas de tweede keer dat ik echt misselijk was, gelukkig)
De enige remedie is, de hele dag kleine beetjes eten, en echt mijn rust pakken.
Vandaag werd er gelukkig fors geklust in ons nieuwe huis, ikzelf kan niet teveel doen, maar beetje organiseren en behang afkrabben gaat prima.
Verder slapen wij nu tijdelijk in twee huizen, en de babykamer dient nu even als onze kamer, in ons nieuwe huis, hebben we namelijk zo'n mega electrisch opblaasbed neergelegd, helemaal niet slecht!
Pfeeew wat een verhaal alweer, ik heb ook geen internet in t nieuwe huis hihi....
Net heb ik een zwangerschapsdagboek besteld, leek me wel geinig, beetje schrijven over de zwangerschap. Ik heb ook nu Moeder voor moeder flessen staan om vol te piesen... hihi Verder ga ik vandaag mijn 7e week in... super... afwachten tot de eerste echooo. zo hopelijk snel iemand die zich bij mij kan voegen op ons lijstje...
liefs boeffie