Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Wat is trouwens
endometriose
precies meis? Kun je dat eens beetje proberen uit te leggen? Maar dat bleek je niet te hebben? Waarom moest je toen 3 maanden de pil slikken of moest je toen juist niet slikken, ik weet niet meer hoe ik het gelezen had, hihih. Ff rustig terug lezen maar!

Ja dat mogen wij gewoon slikken.

Ik had trouwens een beetje hoofdpijn, vandaar dat ik er een had gepakt. Ben ook niet zo'n pillen slikster....ga liever gewoon ff paar min. liggen of in bad ofzo...

Ik ben zo weg, want we gaan zo naar huis...misschien tot later!!!!

Hahhaha ja had dat antwoord kunnen verwachten van jullie. Nou de test ligt hoor. Heb een test van Predictor gehaald, 1e keer van Kruidvat. De controle streep moet toch duidelijk dichtbaar zijn?

Mijn vriend zei vanavond: ''Ik ben benieuwd wat er uit de test komt'' Dus we zaten er beide aan te denken. Kwam ie helemaal bij me knuffelen enzo. Ik zei al, ik moet naar de wc, wel of niet testen, hihih. Dus heb mijn urine opgevangen en toen nog eens gevraagd, maar toen ik binnen kwam zag ik zijn glimlach al. Ja tis testen geworden dus.

Bij deze test van Predictor is de uitslag zichtbaar na 5 minuten. En in een 30 uur kan er nog van alles gebeuren. De controle streep is heel vaag zichtbaar. Ik moet echt goed kijken om hem te zien. Volgens mij vriend ziet ie hem wel. Hij zegt ook ja vergeleken bij de andere kant zie ik iets. Ja duhhh want andere kant staat nog niks. En je weet dat daar zowiezo iets moet verschijnen. Maar ik denk dat het niet goed gegaan is. Nu nog tot ff over 21.00 uur wachten en dan nog maar eens kijken. Maar het voelt voor mij gewoon of de test niet goed is. Omdat er na mijn mening gewoon duidelijk die controle streep moet zijn, dat je weet dat de test goed is. En dat is dus NIET! Dussss!
Gelukkig zitten er 2 in, dus ik ga morgen ochtend denk ik weer testen. Jeetje tis wat!

Liefs Nathalie

Haaa meiden, hier uw zwangere uppermuts... even tussen alle drukte door, toch een berichtje van mij. Nathalieee klinkt idd alsof de test niet goed is. Maar aan de andere kant, soms hebben vrouwen nog maar heeel weinig hcg hormoon, en zie je dus niks...

Gisteren hebben wij de sleutel van ons nieuwe huis gekregen, was een lange dag, ik slaap tegenwoordig twee keer een half uurtje/uurtje tussendoor, anders ben ik niet vooruit te branden. Ik drink heel minimaal wat koude koffie om wakker te blijven, verder gewoon gezond appeltje, banaantje enzovoorts. Afgelopen donderdag had ik echt een *** dag, hele zware hooikoorts aanvallen, doodmoe, 5.00 al wakker en toen meteen boven de pot gehangen (overigens pas de tweede keer dat ik echt misselijk was, gelukkig)
De enige remedie is, de hele dag kleine beetjes eten, en echt mijn rust pakken.
Vandaag werd er gelukkig fors geklust in ons nieuwe huis, ikzelf kan niet teveel doen, maar beetje organiseren en behang afkrabben gaat prima.

Verder slapen wij nu tijdelijk in twee huizen, en de babykamer dient nu even als onze kamer, in ons nieuwe huis, hebben we namelijk zo'n mega electrisch opblaasbed neergelegd, helemaal niet slecht!

Pfeeew wat een verhaal alweer, ik heb ook geen internet in t nieuwe huis hihi....

Net heb ik een zwangerschapsdagboek besteld, leek me wel geinig, beetje schrijven over de zwangerschap. Ik heb ook nu Moeder voor moeder flessen staan om vol te piesen... hihi Verder ga ik vandaag mijn 7e week in... super... afwachten tot de eerste echooo. zo hopelijk snel iemand die zich bij mij kan voegen op ons lijstje...

liefs boeffie

Nou ik vind hem niet duidelijk hoor! Maar echt veel hoop heb ik ook niet meer. Had me er meer van verwacht. Grrrr rot periodes van NOD en testen. Laat me dan maar gewoon ongi worden. Zazoutje geldt je wedstrijdje nog, hihih. Ik denk dat ik morgen ochtend nog een keer ga testen. Ik zal er eens een nachtje over gaan slapen vannacht en dan een besluit nemen. Inmiddels is de tijd al voorbij. Als ie morgen weer zo licht controle streepje aangeeft, nou dan heb ik het wel ff gehad met testen hoor.

Lekker zeg Boeffie, sleutel van jullie nieuwe huis. Moet er nog veel gebeuren? Wel meteen internet aanvragen hè, want we kunnen niet zonder je hoor. Wat goed van je dat je toch ff je lichaam paar keer per dag rust gunt en zeker ook met je hooikoorts en dat je daar geen medicijnen voor mag enzo. Wanneer gaan jullie definitief over naar het nieuwe huis? Wens jullie nog fijn weekend!

Liefs Nathalie

Endometriose is een "ziekte" waarbij je baarmoederslijm dus buiten de baarmoeder gaat groeien (op je eierstokken of je darmen of waar ze dan ook maar willen gaan zitten) Ik moest daarom de pil drie maanden doorslikken en een pijncurve bijhouden. UIteindelijk bleek het allemaal stress te zijn! Heel jaar onwijze buikpijn gehad door iemand die met op mn vorige werk pestte! Maar heb ondertussen wel mn buik al een paar keer van binnen gezien (de eendenbek, inwendige echo, uitwendige echo, urine testen, bloed testen) waaruit bleek dat het allemaal supergezond is daar *woehoe*

Balen zeg dat je test het niet goed deed!! op dat soort momenten zou je wel willen dat de winkels 24/7 open zijn of niet? Er is zowieso altijd een apotheek in de buurt open he ;)

Sorry ik vergeet jullie namen steeds als ik ga tiepen, dus vandaar dat ze er niet voorstaan!

Terug
Bovenaan