Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hoi hoi allemaal..wat een heerlijk weer was het vandaag,en toch zijn jullie hier ooknog druk aant schrijven geweest... niet eens lekker zitten zonnen dames?? oh oh ikku wel hoor!! hihi en paar slingers opgehangen in de voortuin voor koninginnedag. deden we nooit, maar vind t wel gezellig staan..sfeertje!! hihi... ach Bea doet t ook niet voor mij als ik jarig ben dat weet ik, maar ik vind koninginnedag altijd wel heel gezellig!
Hej Nathalie bedankt voor je complimentjes hihi..ik vind schilderen niet erg hoor. ik hou echt van klussen en alles mooi maken dus. en eigenlijk alles is inmiddels wel af hoor. toen we hier gingen wonen al de woonkamer enzo is tiptop in orde dus alles netjes, behalve dus nog wat kleine dingen. eind vorig jaar(nov.) ofzo heb ik de trap naar zolder aan de onderkant zeg maar geschilderd en de traphekken enzo..dat was echt heeeeele grote klus, maar alles hier in huis was geel met blauw toen we hier kwamen, het meeste dus al wel in mijn kleurtjes, maarja die trap stelde ik ook steeds maar uit, totdat ik opeens zin had..haha en ja dan ga ik er weer ff tegenaan!
Wat voor deuren heb je in huis? gewoon gladde? of met raampjes ofzo? wil het best keer komen doen hoor. als jij zorg dat je alles in huis hebt. schuurmachine, schuurpapier, verf, kwasten, rollertjes enz enz...hihi.. woon je hoog in drenthe of beetje tegen Gelderland aan? dan zou ik er nog us over kunnen denken om x je kant op te komen. lijkt me wel grappig!!
Nou dames wat een boel zitte er opt wachtbankje zeg...spannend. hihi en ik zag dat ik zelf nu bovenaan de NOD lijst sta..haha ben er echt niet zo mee bezig hoor. ik wacht maar rustig af, dat lijkt t   me het beste en schilder vrolijk verder...haha mooie afleiding he!
Nou dames iedereen fijn weekend en fijne avond! dikke knuf van mij Totlatersssss

Hoi hoi allemaal..wat een heerlijk weer was het vandaag,en toch zijn jullie hier ooknog druk aant schrijven geweest... niet eens lekker zitten zonnen dames?? oh oh ikku wel hoor!! hihi en paar slingers opgehangen in de voortuin voor koninginnedag. deden we nooit, maar vind t wel gezellig staan..sfeertje!! hihi... ach Bea doet t ook niet voor mij als ik jarig ben dat weet ik, maar ik vind koninginnedag altijd wel heel gezellig!
Hej Nathalie bedankt voor je complimentjes hihi..ik vind schilderen niet erg hoor. ik hou echt van klussen en alles mooi maken dus. en eigenlijk alles is inmiddels wel af hoor. toen we hier gingen wonen al de woonkamer enzo is tiptop in orde dus alles netjes, behalve dus nog wat kleine dingen. eind vorig jaar(nov.) ofzo heb ik de trap naar zolder aan de onderkant zeg maar geschilderd en de traphekken enzo..dat was echt heeeeele grote klus, maar alles hier in huis was geel met blauw toen we hier kwamen, het meeste dus al wel in mijn kleurtjes, maarja die trap stelde ik ook steeds maar uit, totdat ik opeens zin had..haha en ja dan ga ik er weer ff tegenaan!
Wat voor deuren heb je in huis? gewoon gladde? of met raampjes ofzo? wil het best keer komen doen hoor. als jij zorg dat je alles in huis hebt. schuurmachine, schuurpapier, verf, kwasten, rollertjes enz enz...hihi.. woon je hoog in drenthe of beetje tegen Gelderland aan? dan zou ik er nog us over kunnen denken om x je kant op te komen. lijkt me wel grappig!!
Nou dames wat een boel zitte er opt wachtbankje zeg...spannend. hihi en ik zag dat ik zelf nu bovenaan de NOD lijst sta..haha ben er echt niet zo mee bezig hoor. ik wacht maar rustig af, dat lijkt t   me het beste en schilder vrolijk verder...haha mooie afleiding he!
Nou dames iedereen fijn weekend en fijne avond! dikke knuf van mij Totlatersssss

Hahha kijk aan wie weer saampjes op het forum zitten.
Het zijn MAMA22 & NATHALIE, hahahah

Hier ook nog steeds geen rd-tjes hoor meis. Ik moet eigenlijk zo plassen volgens mij, mijn blaas duwt een beetje. Zit een klein beetje te twijfelen of ik zal testen. Hoeft niet persee met ochtend urine staat er. Maar tja heb vandaag wel 1 kopje koffie, wat water en wat dubbelfris gedronken. Er staat dat overtollig drinken invloed kan hebben op de uitslag. Maar dat heb ik toch niet echt gedaan? Jeetje nu raak ik ook al zenuwachtig door al dat gepraat over tests, hihih

Liefs Nathalie

sorry sorry sorry dames, plaatsen van bericht ging zo traag dus ik drukte 3x op berichtplaatsen..pfff zo komen we wel snel aan de 700..haha
totstraksjes..
klets maar gezellig Nathalie en Mama22..hihi...oja en het monster van de loempia's hihi   vind t nog steeds grappige naam!! hihi

wij hebben dat ook allemaal de eerste keer gehad en de 2e keer heb je dat ook, maar dat gaat wel over....wij weten hoe jij je voelt...hebben het allemaal gehad.

poeh net bijna verluld tegen mijn moeder.....was aan het lezen op de paracetamol bijsluiter of dat kwaad kon en toen vroeg ze wat ik aan het lezen was. Dus ik dat aan het vertellen, zegt ze: JE BENT TOCH NIET ZWANGER?!?!?!?!?! HIHIHI

Wij hebben wel lekker genoten hoor van het zonnetje MamaJM, maar kunnen nog niet echt in de tuin zitten, of echt niet liever gezegd. Tis een prut, en nog geen privacy en geen tuinstoelen die hier staan dus knap lastig, hihih. En doordat we in een hoekhuis aan de parallel weg wonen staat ook best de wind op het huis. Dus we moeten nog ff wachte tot het beetje bij beetje mooier word hè. Maar had al verschreven hoe mijn dagje verder weg.

Gezellig dat jullie er ook ff zijn te kletsen. Ik woon uhm ja waar woon ik eigenlijk, aan welke kant, hahah. Ik woon dichtbij Emmen, laat ik het maar gewoon zeggen. Dat kan ik de dierentuin ook nog ff promoten, hihih. Woon in dorpje redelijk dichtbij dus. Hahah dat zal al wat zijn, dat jij hier moet komen te schilderen. Ivm kletsen over zwanger worden, zwanger zijn en kids, hihih. Is die verflucht eigenlijk wel goed als je zwanger bent? Niet dat je daar nu al rekening mee moet houden, maar als je tijdje zwanger bent, moet er dan rekening meegehouden worden?

Ik ga maar ff lezen wat jullie nu hebben gezegd. 1x posten is genoeg hoor MamaJM, hihih

Haha! Ik had me bijna verluld tegen mn schoonmoeder, ik zei dat ik niet zo lekker was en mss wel een buikgriepje had, of dat ze gewoon oma word (voor de grap) nou ze begon helemaal blij te kijken. Dat soort grapjes dus maar niet meer maken hahaha. Gelukkig weet ze dat ik aan de pil ben :p

Hahha ja daar ga je al Mama22, je mams leefd helemaal mee. En mogen we paracetmol? Ik ben niet zo'n pillenslikker op het moment. Heb al genoeg geslikt in mijn leventje en beetje imuum voor geworden. Maar soms moet het gewoon ff hè. Ik slik nu alleen folium zuur en omega 3 capsules.

Slik jij trouwens al foliumzuur monstertje?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan