Maart 2009

Hallo dames,

Na een  eerste IVF poging ben ik nu net zwanger (4 weken). Ik ben (denk ik) op 9 maart uitgerekend.

We hebben al een tweeling van 17 maanden. Zij zullen dus net 2 zijn, als hun broertje of zusje komt.

groetjes,
Martine

he meiden,

vanmorgen een test gedaan en weer negatief.
ik ben  vandaag al een week overtijd en voel ook geen rode duivel in aantocht. snap er niks meer van en wat erg is die onzekerheid.  na het weekend ga ik maar een afspraak maken bij de huisarts.

groetjes patries

he meiden,

ik moet helaas afscheid nemen van jullie want ik ben vanmiddag toch ongesteld geworden.
ik wens iedereen heel veel geluk toe en dat jullie maar veel mogen genieten van de zwangerschap.

groetjes patries

Hoi allemaal,

Patries, oohhh wat erg vervelend  voor je.
je krijgt toch een beejte hoop als je ongi zolang op zich laat wachten.
Ik hoop voor je dat je heel gauw een positieve test in handen mag hebben.

Martine, Rene, Renate, Juf, Miekje en Schmetterling allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Leuk dat jullie je aansluiten bij deze club.

Misschien is het een idee om een lijstje te maken met hoever iedereen is.

Hebben jullie al zwangerschapsverschijnselen??
Ik nog niet echt, waardoor het toch wel moeilijk is om te geloven dat ik echt zwanger ben.

Groetjes Bianca

Hallo meiden!

Patries... Echt jammer, maar weet je zeker dat het menstruatie is? Ik werk in een apotheek dus hoor veel en ik hoor dat veel vrouwen soms nog een bloeding hebben (wel icht uiteraard) mar dat veel vrouwen dan denken dat ze ongesteld zijn geworden maar dat dus niet zijn!!!! Dus Patries is het het zelfde als je normale menstruatie of is het minder?

Verder vind ik het echt goed om te lezen dat er een aantal van jullie aan moeders voor moeders mee doen, ik heb veel vrouwen bij mij in de apotheek die niet zwanger kunnen worden en ivf doen enzo dus ik weet dat je hier weer veel vrouwen mee kunt helpen en dat vind ik een fijne gedachte! Dinsdag komt er bij mij een langs!!!!
Ik heb trouwens erg last van mn borsten en last van zachte pijn in mn onderbuik, maar ik hb gelezen dat dat normaal is omdat in de eerste drie maanden de placenta wordt gevormd en dan is je lichaam druk bezig natuurlijk!

Verder heb ik er echt veel zin in om over 9 maanden een klein hummeltje in mn armen te hebben. Wie van jullie wil  het geslacht van te voren weten?  
xxxxx mimi

he meiden,

dank je voor jullie reactie maar ik ben het verloren. ik heb/had zo n verschrikkelijke pijn in mijn buik dat ik gewoon niet normaal kon lopen.
ik heb het al een keer meegemaakt dus weet helaas hoe het is. heb al een geweldige zoon dus heb er geen haast mee.
ik heb nu besloten mijn lichaam even rust te geven. ik zal nog wel af en toe meelezen om te zien hoe het met jullie gaat.
heel veel succes meiden.

groetjes patries

Hoi meiden

Even een snel berichtje van mij, moet zo naar een verjardag en dan vanmiddag werken.
Ik beloof dat ik morgen uitgebreider zal reageren.

Patries: Wat ontzettend rot voor je!!!! Knap dat je nu even aan je lichaam denkt, ik hoop echt dat je snel zwanger bent, wanneer je er weer klaar voor bent.
En gezellig dat je hier zo af en toe nog even komt buurten. Succes meid!!!!

Goed idee om een lijstje te maken, om te zien hoever iedereen is. Ik wil dit morgen wel proberen te maken? Als iedereen het hier mee eens is?

Hier gaat alles nog goed, soms een vlaag van misselijkheid, noeja weeig gevoel meer. Nog wat vage pijnklachten in de buik. Maar absoluut geen pijn/gevoelige borsten, dit vind ik wel vreemd, want dit had ik wel bij mijn dochtertje.

Meiden ik stop er weer mee, kom morgen weer terug. Iedereen een fijne zondag.

XXX

Hallo!

Ik ben vandaag 5 weken zwanger. Zo nu en dan heb ik steekjes in mijn onderbuik en soms ongi gevoel. Heeft iemand dit ook? Verder niet echt klachten, behalve moe en zere borsten/tepels. Bij de andere 2 kwam de misselijkheid ook pas later.

Jammer zeg, patries, hoop dat je je snel beter voelt!

Nog een fijne zondag allemaal!
Liefs,

Terug
Bovenaan