Maart 2021 ❤️

Dank voor jullie reacties wat betreft de tests. 
Het zal bij ons niet leiden tot het afbreken van de zwangerschap als er een kans op afwijking zou bestaan. Vandaar dat ik in dupio zit. Daarnaast worden er ook al wat tests gedaan met 20 weken. Ik vind bloedonderzoek sowieso wel goed, ook omdat ik weet dat ik zelf laag in ijzer kan zitten. Mijn volgende afspraak is 31 juli. Moet dan mijn keuze doorgeven. Mijn man vind het best en laat de keuze aan mij over. Dus nog even over doppen...

Wij hebben het nog aan niemand vertelt. Ik wil dat pas doen als we rond de 12/13 weken zijn. 

Fijne dag / vakantie allemaal 

Zo goeiemorgen dames, 

Ik mag me op de valreep ook toevoegen aan mrt. 
ik had afgelopen vrijdag (5dgn voor NOD?) de 1e positieve test. Mijn gevoel zei dat ik moest testen en deze stond op 1-2wkn. Zondag en vandaag goedkope van de kruidvat en ook beide postief. 
Morgen mijn NOD, maar ik voel me nu goed en mijn gevoel zegt ook dat het goed is!
Morgen of later deze week nog een keer een cb test om mijn vriend gerust te stellen dat die van vorige week wel klopte?. Maar ben volgens mijn berekening 31 mrt uitgerekend, maar aangezien mijn zoontje met 41.1 kwam. Denk ik dat het een apr baby word?. Wordt dan gezellig aangezien ik zelf 7 april jarig ben?. 

2 jaar terug mk gehad met 7wkn. Na 2x ongesteld weer zwanger van ons zoontje (11mnd). Afgelopen apr vroege mk/ma gehad en nu weer na 2x ongesteld weer zwanger! 
Ik heb trouwens bij de eerste mk vanaf 4/5 wkn bloedverlies gehad. Bij mijn zoontje met 5wkn ook 3dgn. En de laatste mk begon ook met 4wkn bloedverlies. Heb het idee dat het bij mij gewoon standaard is dus nu afwachten of dat ook zo zou zijn!! Maar het maakt je wel erg onzeker elke keer weer, maar het heeft dus niks te zeggen! Met beide mk’s voelde ik me verder erg k*t! 

Oh en las over een facebook groep? Is daar nog een plekje over? Zit met mijn zoontje ook nog steeds in een groep en dat is erg gezellig!! 

Zo Mouikebeth, jij hebt veel meegemaakt! Ik hoop dat het deze keer goed gaat!
Wat betreft afspreken met vrienden & alcohol vind ik de antibiotica tip echt super slim! Ik ben zelf nooit zo van de alcohol geweest dus gelukkig viel het niet op... Ik heb wel een tip voor alcoholvrije gin: Seedlip. Ze hebben drie soorten waarvan ik die met het vosje het lekkerst vind.
M'n misselijkheid lijkt wat weg te ebben, hoewel ik nog wel sterke voorkeur en weerzin heb wat betreft eten. Gemberthee hielp heel erg! Verder zorgen dat je maag nooit leeg is, want dan begint de misselijkheid pas echt. De hele dag door dus biscuitjes eten, haha.
A.s. donderdag heb ik de eerste echo, naar eigen berekeningen ben ik dan precies 8 weken. Ik mocht gelukkig wat eerder komen omdat ik een miskraam heb gehad... ben zo benieuwd! Ik hoop echt dat alles goed zit. In dat geval vertellen we het 't weekend gelijk aan onze ouders. 
Voor iedereen die op vakantie is: fijne vakantie! Hopelijk kunnen jullie er zonder al te veel kwaaltjes van genieten :D

Het wachten op de eerste echo duurt zo lang.. Daar hebben jullie ook vast last van?!

Ik heb sinds een week een verhoogde hartslag in rust. Soms 90 soms 100, meestal rond 80 en normaal gesproken 65. Ben vandaag bij de huisarts geweest om bloeddruk te meten, die was wel gewoon goed gelukkig. Meer die hier last van hebben? 

Goedemorgen allemaal.
Even wat stilte vanaf mijn kant. Ben ontzettend moe en reageren via de app vind ik irritant (laptop opstarten is al teveel gevraagd haha). 2 dagen geleden de echo gehad. Alles was goed, er was een duidelijk kloppend hartje te zien. Vandaag ben ik 6+6 weken zwanger en op 11 maart uitgerekend. Mogelijk word dit nog achteruit gezet, omdat de verloskundige door de ligging niet helemaal goed kon meten.
Dit weekend gaan we het onze ouders, tantes en ooms in spe vertellen. Verder heb ik het gisteren al op mijn werk verteld (iedereen vond me al anders dan anders, dus moest ook eigenlijk wel).  

@ Mouikebeth: Wat heb je al een heftige periode achter de rug! Hopelijk gaat het dit keer wel weer goed. Volgensmij is er wel een fb-groep. Is ergens op de 1e pagina's over gesproken. 

@ Eshter: Spannend, morgen je 1e echo! Ik hoop met je mee dat alles goed zit en je het mag vertellen aan jullie ouders!

@ M'etje: Mijn hartslag is ook wel wat verhoogd (weet niet precies hoe hoog hij is). Ik droeg voorheen altijd een fitbit, maar heb deze af gedaan. Ik kwam niet meer aan mijn stappen en mijn slaappatroon veranderde. Dat maakt me onrustig, dus hou hem voorlopig af. 

Ik mag me hier ook melden!
Vanmorgen (1 week na NOD) een knal positieve test. 25 maart 2021 is mijn uitgerekende datum.
Dit is de tweede ronde dat we bezig zijn. Hiervoor heb ik een miskraam gehad in februari 2019. Toen waren we gelijk de eerste maand dat ik stopte met de pil zwanger. Helaas verliep de miskraam vrij heftig. Waardoor we een nieuwe zwangerschap op een laag pitje hebben gezet. Deze zomer voelde het weer goed. En daar is de goede test van vanmorgen het resultaat van :).

Ik moet nog even inlezen om jullie verhalen te lezen

[quote quote=10342345]Goedemorgen allemaal.Even wat stilte vanaf mijn kant. Ben ontzettend moe en reageren via de app vind ik irritant (laptop opstarten is al teveel gevraagd haha). 2 dagen geleden de echo gehad. Alles was goed, er was een duidelijk kloppend hartje te zien. Vandaag ben ik 6+6 weken zwanger en op 11 maart uitgerekend. Mogelijk word dit nog achteruit gezet, omdat de verloskundige door de ligging niet helemaal goed kon meten.Dit weekend gaan we het onze ouders, tantes en ooms in spe vertellen. Verder heb ik het gisteren al op mijn werk verteld (iedereen vond me al anders dan anders, dus moest ook eigenlijk wel). @ Mouikebeth: Wat heb je al een heftige periode achter de rug! Hopelijk gaat het dit keer wel weer goed. Volgensmij is er wel een fb-groep. Is ergens op de 1e pagina’s over gesproken. @ Eshter: Spannend, morgen je 1e echo! Ik hoop met je mee dat alles goed zit en je het mag vertellen aan jullie ouders! @ M’etje: Mijn hartslag is ook wel wat verhoogd (weet niet precies hoe hoog hij is). Ik droeg voorheen altijd een fitbit, maar heb deze af gedaan. Ik kwam niet meer aan mijn stappen en mijn slaappatroon veranderde. Dat maakt me onrustig, dus hou hem voorlopig af.[/quote]
Ooh wat leuk dat je dit weekend de zwangerschap gaat vertellen! Spannend lijkt me dat ook wel.
Ik ben nu al zo benieuwd hoe iedereen bij ons gaat reageren en dat zal nog wel een tijdje duren

[quote quote=10342345]Goedemorgen allemaal.Even wat stilte vanaf mijn kant. Ben ontzettend moe en reageren via de app vind ik irritant (laptop opstarten is al teveel gevraagd haha). 2 dagen geleden de echo gehad. Alles was goed, er was een duidelijk kloppend hartje te zien. Vandaag ben ik 6+6 weken zwanger en op 11 maart uitgerekend. Mogelijk word dit nog achteruit gezet, omdat de verloskundige door de ligging niet helemaal goed kon meten.Dit weekend gaan we het onze ouders, tantes en ooms in spe vertellen. Verder heb ik het gisteren al op mijn werk verteld (iedereen vond me al anders dan anders, dus moest ook eigenlijk wel). @ Mouikebeth: Wat heb je al een heftige periode achter de rug! Hopelijk gaat het dit keer wel weer goed. Volgensmij is er wel een fb-groep. Is ergens op de 1e pagina’s over gesproken. @ Eshter: Spannend, morgen je 1e echo! Ik hoop met je mee dat alles goed zit en je het mag vertellen aan jullie ouders! @ M’etje: Mijn hartslag is ook wel wat verhoogd (weet niet precies hoe hoog hij is). Ik droeg voorheen altijd een fitbit, maar heb deze af gedaan. Ik kwam niet meer aan mijn stappen en mijn slaappatroon veranderde. Dat maakt me onrustig, dus hou hem voorlopig af.[/quote]
Ooh wat leuk dat je dit weekend de zwangerschap gaat vertellen! Spannend lijkt me dat ook wel.
Ik ben nu al zo benieuwd hoe iedereen bij ons gaat reageren en dat zal nog wel een tijdje duren

Terug
Bovenaan