Maart 2021 ❤️

Ik heb geen kwaaltjes dus snap je onzekerheid.. kan ook niet wachten totik volgende week de bestiging hopelijk krijg dat t goed zit! Ik ben er een voorbeeld van dat je dus niet altijd misselijk oid hoeft te zijn... mijn eerste zwangerschap verliep overigens ook heel goed al had ik wel t idee dat ik meer moe was dan nu... maar goed ik moet nog maar even afwachten :)

Ik ben echt harstikke moe en bij vlagen kotsmisselijk, kan er niet aan wennen. 
Ik heb al 2 echo s gehad een met 6 en een met 8. En nu de eerst volgende 10 weken. Dat is 12 augustus. 
En ze zijn allemaal gewoon uitwendig gemaakt. 

wat fijn om dit forum te hebben en al jullie verhalen te kunnen lezen. Zit weer vol goede moed?
Vanochtend toch weer een clear blue test gedaan en de weken zijn gelukkig opgelopen, zegt natuurlijk ook niet alles maar geeft mij wel een goed gevoel??
Nog 8 dagen wachten tot de echo...de tijd kruipt voorbij!!

@Roose gelukkig heb ik er weer betere dagen tussen zitten! Blijft de aankomende weken nog wel lastig denk ik.. zolang ik maaar niet hoef over te geven ben ik al blij. Hoe gaat het met jou? Nog moeten overgeven na het weekend? Het is wat die kwaaltjes en ook de stress due er bij komen kijken.
@Kievietje haha dat bedoelde ik dus ook. Sinds ik me zo ziek kan voelen bij deze zwangerschap heb ik nu een aantal x een dutje gedaan wanneer ons zoontje op bed lag. Wat je van mij niet zou verwachten, ik heb altijd wel iets te doen. Hoe voel jij je nu?
Vandaag dan eindelijk de eerste echo! Ben zo benieuwd of ik nou ook echt 9+1 zit of dat ze me toch achteruit gaan zetten. De echo is pas om 5 uur vanmiddag. Lang wachten?

@ Littlebeeb, succes/veel plezier bij de echo vanmiddag! Lange dag vandaag, haha. Qua misselijkheid gaat het redelijk als ik niet te grote hoeveelheden eet. Maar mijn bekken, zoveel pijn! Tijdens vorige zwangerschap al rond 15 weken last van bekkeninstabiliteit en nu veel eerder pijn. Kan af en toe amper lopen. Moet dus echt al oppassen met wat ik doe. Nu al.... 

Aahw dankjewel allemaal! Het was inderdaad wel een lange dag maar was zo blij omdat ik de verloskundige had waar we echt een goeie klik mee hadden bij onze eerste zwangerschap.
Alles zag er voor zover goed uit! Zoals ik al dacht wel terug gezet naar 8+5. Zou voor nu dan uitgerekend zijn op 6 maart. Maar op 20 augustus hebben we de termijn echo en dan wordt pas echt vastgesteld hoe ver we zijn.
Was zo zenuwachtig ? maar het was ook allemaal wel heel bijzonder. De verloskundige vertelde dat het pas na 9 weken echt beweegt en echt 2 seconden later begon het ineens te bewegen.?
@kievietje ah verschrikkelijk dat lijkt me zo lastig, vooral omdat je ook nog een kleintje rond hebt lopen. De veloskundige waarschuwde mij al dat je bij een 2e zwangerschap sneller en zwaardere klachten lichamelijk kan verwachten en het echt belangrijk is om rust te nemen. Hopelijk voel je je snel wat beter!

Terug
Bovenaan