Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat fijn Littlebeed!
wij hebben aankomende maandag de eerste echo.
mijn zwangerschaps symptomen komen en gaan en soms maak ik me daar wel zorgen om.
Hoe gaat het met jullie ?
ik ben wel al een beetje bezig hoe wij het gaan vertellen aan onze familie. Iemand nog leuke tips ?
Ik ben sinds 2 weken de hele dag door misselijk dat mag van mij wel stoppen haha. Hebben woensdag de eerste echo hoop dat alles goed is! Merk wel dat ik het best zwaar vind omdat ik nog een kindje heb van 11 maand. Je moet door gaan maar dat is soms best lastig. Mama's die tips hebben?
Wij hebben bij de vorige zwangerschap het verteld door een boekje van Nijntje te geven over opa en oma. Ze hadden het gelijk door en waren heel blij! Als alles woensdag goed is gaan we het nu vertellen door hem een shirtje aan te doen met ik word grote broer!
Loesjee wat grappig we gaan redelijk gelijk op! Heb ook een kleine van ong zelfde leeftijd rondkruipen en a.s. donderdag eerste echo van hopelijk ons nieuwe wonder! Hier nog weinig symptomen.. beetje kortademigheid, opgeblazen buik/gevoel, steekjes onderin buik en trek/hongergevoek maar dan houdt het wel op.. gelukkig. Kan niet wachten tot donderdag!
Wij hebben het gister verteld. Merk wel dat er wisselend gereageerd Word. Geeft me Opzich niet. Als wij er maar blij mee zijn.
Kinderen waren heel blij en reageren dan zo leuk! Blijft een wonder. Fijn dat bij jullie allemaal de echo s goef waren.! Ik heb 12 augustus de termijnen.
Hallo dames, wat leuk om hier te zijn.
Als het goed is zou ik rond 25 maart mijn eerste kindje mogen verwachten.
Op dit moment ben ik 6 weken zwanger en al vanaf week 5 de hele dag misselijk. Wij zijn heel blij met deze zwangerschap, maar ik moet zeggen dat ik het wel even zwaar heb. De gedachte dat het voor je kindje is en dat je weet dat de misselijk uit eindelijk over gaat houdt mij op de been. Nog meer dames die last hebben van erge misselijkheid??
groetjes
@lunavijfendertig nu niet. Alleen vol gevoel. Opgeblazen buik. Maar bij mijn 5 meiden oh breek me de bel niet open. Hele dagen kots misselijk.
Nu af en toe. Vanille yoghurt en bananen helpen me
@ mama van lot, wisselend gereageerd? Waarom? Wat jammer zeg!
Die misselijkheid.. mij helpt het om kleine porties te eten. Wanneer ik veel tegelijk eet, heb ik daar echt last van!
Komende week veel echo's zie ik, super fijn!!