Maart 2021 ❤️

@mystery , ik ben inderdaad nog echt zoekende wat werkt voor de misselijkheid. maar tot nu toe helpt het niet echt... helaas lust ik geen bananen en vanilla yoghurt... ineens drink ik fristi ?, heb het idee dat ik zo wat calcium naar binnen krijg.

Hoi allemaal, wat leuk om te lezen hoe jullie het met familie en vrienden delen! 
Ik ben de afgelopen tijd ook echt misselijk geweest, maar het ergste was nog brandend maagzuur. Sinds kort heb ik Rennie in huis gehaald en dat helpt wel erg, moet ik zeggen. Verder inderdaad kleine beetjes eten en niet iets eten wat ik echt niet lust (1x mezelf gedwongen en gelijk twee dagen op de bank moeten liggen).
Waar ik nu vooral erg van baal is dat eindelijk, na weken van misselijkheid, het iets af lijkt te nemen... maar ik heb bloedverlies. Niet heel veel en lichtbruin, maar toch. Mijn vorige miskraam begon ook zo. Ik heb al een kloppend hartje op de echo gezien en zou het echt verschrikkelijk vinden om dit vruchtje te verliezen, ook omdat ik me 4 weken beroerd heb gevoeld en dingen heb moeten afzeggen. Zou dan allemaal voor niks zijn geweest :( 23 augustus is mijn termijnecho, maar lijkt nog erg ver weg....

@eshter,  Ik heb geen bloedingen gehad ook niet met inesteling, maar elke keer als ik naar de wc moet kijk ik even. Erg onzekere tijd voor je, ik hoop dat alles goed komt.
liefs 

Sterkte Eshter.
Ik heb mijn vriend vertel dat hij Vader wordt. Hij was mega blij. En we zijn heel erg bezig om toch weer samen te komen. Hij doet mega zijn best. Praatte ook al tegen mijn buik?

Hoi Meiden,

Wat vervelend Esther dat je je zo rot voelt. Bloeden hoeft niks te betekenen maar snap je ongerustheid. 
Wij hebben vandaag de echo gehad. Ik werd wel terug gezet naar 6,5 a 7 weken maar er was een kloppend hartje gezien! Wat bijzonder zeg! Nu hopen dat alles goed blijft gaan en wachten op de termijn echo!
Mijn misselijkheid speelt vooral savonds op en avond eten is echt heel moeilijk. Ik leef op beschuitjes?

@kievietje  de ene zegt nou zeg je kan nu wel stoppen met werken. Of sjonge nou je zal t druk krijgen. Jongste is 4 en we er allemaal heel blij mee! Denk ik wees  is positief! 

Hier helaas geen goed nieuws. Het is nog niet echt gegroeid met vorige week dus moet er vanuit gaan dat het niet goed is. Nu afwachten of het zelf op gang komt en over 1 a 2 weken terug. Als dit niet is krijg ik pilletjes. :(

Hopelijk gaat het bij jullie allemaal goed, veel succes

Terug
Bovenaan