Maart 2021 ❤️

@mamavanlot wat fijn dat het er goed uit zag. Dat lijkt me best lastig om het geheim te houden. Ik houd het nu 2 weken voor me en soms bijna verklapt haha. Vandaag vertellen we het aan onze familie. 
@kievietje ja dan duurt wachten lang he. Die dag iets plannen, zodat de tijd snel gaat :) Wij hebben hem in de ochtend. Fijn dat de controle goed was!
@mystery wat naar en pittig ook als de stress aanblijft. Goed van je dat je naar een vriendin gaat. Hopelijk helpt het een beetje en voel je je minder alleen. Sterkte er mee. Ik heb Facebook (Chantal Knol, groepsleerkracht staat bij info. Je ziet op mijn foto mij staan met mijn zoontje) . 
@strawberry ja heel leuk zo'n groep! Misschien wil je mij wel toevoegen? (zie mijn Facebook naam in dit bericht). Ik kan namelijk zelf de groep niet vinden :) zal zo nog een poging wagen. 

Wat fijn die goede 20 weken echo's! Ik heb de mijne pas 29 okt (ook helemaal einde van de dag maar moet ook hele dag werken). Ik ben dan precies 20 weken.
Ik at vanmorgen een boterham met kaas en een gekookt ei en direct erna had ik de meest heftige misselijkheidsgolf ooit die ik ken. Ik moest er bijna van overgeven, terwijl ik dat niet kan en echt nooit doe. Gelukkig zakte het weer weg. 
Ik hoef niet in die Facebook groep. Ik heb al twee app groepen waar ik in praat en dan hier, dat vind ik voldoende. 

@mamacee het is aan de ene kant super. Maar haar zoontje van 5 is mega druk en mijn vriend woont in de buurt. Maar zie hem helaas niet.
@Linda ik ook pas 28 oktober 20 weken echo. Voor de rest afwachten. Eieren kon ik nooot goed tegen tijdens zwangerschap dus nu doe ik het ook zeer zeker niet.

Goedenavond,
Ik maak mij toch een beetje zorgen. Ik ben nu 18 weken zwanger en ik voel de baby nog steeds niet. Ik ben toch bang dat het niet goed zit. Dit is ons eerste kindje. 
Moet ik mij zorgen maken? 

@ Danix, nee hoor!! Tijdens mijn eerste zwangerschap voelde ik mijn kindje pas met 21 weken. Als je placenta aan de voorkant zit, kan het langer duren.

@DaniX:
Ik ben momenteel 19 weken zwanger en voel de baby ook nog steeds niet.. Snap je gevoel! Ik probeer zelf vast te houden aan het idee dat ik de baby wat later ga voelen (zoals veel zwangeren ervaren) en er vertrouwen in te hebben. Wanneer heb je de 20 weken echo?

Terug
Bovenaan