Maart 2021 ❤️

Ik had gister ook een licht positieve test in handen! zwanger dus van mijn tweede kindje ? Misschien is het leuk om een facebook groep met zn allen aan te maken? dan kunnen we alles samen delen met elkaar.

Gefeliciteerd!! De Facebookpagina is er al. Als je even terug gaat naar de vorige pagina’s zie je hoe je je kan aanmelden?

Ik vind een facebookpagina wel heel erg leuk! Maar heb het idee dat ik nog even wil wachten tot ik ietsje verder ben. Kan dit ook? Of 'mis' je dan veel? Wat wordt daar meer besproken dan hier?

Ik wacht ook even met aanmelden op de facebookpagina tot ik wat verder ben. Vind het ook wel wat spannend, mocht er een bekende tussen zitten etc. 

Vind het ook wel fijn om eerst wat zekerheid te hebben na een afspraak bij de verloskundige. 
vind het elke dag zo spannend haha.

@ Littlebeeb, hier dus hetzelfde! Na de eerste echo gaan we het ook aan onze ouders vertellen. Daarna vind ik zo'n fb pagina wel leuk. Ja spannend elke dag he. Elke dag word ik wakker; "oh ja ik ben zwanger!"  Grijns, grijns. Zoiets! Onwerkelijk nog.

@kievietje precies! Je wil toch eerst even de zekerheid. Kan niet wachten tot we het eindelijk kunnen delen! 

Hahaha ooh zo herkenbaar! Je bent er toch onbewust al veel mee bezig he. Hoe het allemaal gaat komen etc.

Hoi meiden. hier toch wel een rollercoaster aan emoties gehad. 
Heb vandaag toch negatief getest na 2 weken lang lichte streepjes. En hoe jammer ik dat ook vind heb nu wel duidelijkheid. Nu heb ik wel wat vraagjes weet niet of jullie hier ervaringen mee hebben?
-ik had 5 dagen voor nod bloeding van 2 dagen. Zou dit al mijn de bloeding zijn geweest dat ik het vruchtje verloor en 2 weken lang nog wat hcg in mijn lijf hebben gehad? Is dat mogelijk dat dat nog zo lang in je lijf zit?
-en vanaf wanneer moet ik dan van mijn nod uitgaan? Het moment van de bloeding of moment van negatief testen?
Het zou kunnen dat die bloeding mijn innesteling was en ik nu nog het vruchtje moet verliezen maar dat weet ik dus niet. 

Hoi allemaal!
Ik voeg me ook graag bij deze groep. 
Iedereen met een positieve test, gefeliciteerd!
Ik heb vanochtend, na 2 negatieve testen eerder deze week, een positieve test in handen gekregen. Het is m'n 1e zwangerschap en vind het mega spannend! Nu al de hele dag een kriebel in m'n buik van blijdschap. M'n vriend is ook erg blij, maar merk toch dat we het allebei anders beleven. 

Terug
Bovenaan