Maart 2021 ❤️

[quote quote=10335926]Hoi meiden. hier toch wel een rollercoaster aan emoties gehad. Heb vandaag toch negatief getest na 2 weken lang lichte streepjes. En hoe jammer ik dat ook vind heb nu wel duidelijkheid. Nu heb ik wel wat vraagjes weet niet of jullie hier ervaringen mee hebben? -ik had 5 dagen voor nod bloeding van 2 dagen. Zou dit al mijn de bloeding zijn geweest dat ik het vruchtje verloor en 2 weken lang nog wat hcg in mijn lijf hebben gehad? Is dat mogelijk dat dat nog zo lang in je lijf zit? -en vanaf wanneer moet ik dan van mijn nod uitgaan? Het moment van de bloeding of moment van negatief testen? Het zou kunnen dat die bloeding mijn innesteling was en ik nu nog het vruchtje moet verliezen maar dat weet ik dus niet.[/quote]
Ach nee Mama-L, wat ontzettend naar zeg! Je had al die tijd al je twijfels he? Echt verdrietig voor jullie.
Als ik jou was zou ik die vragen stellen bij je verloskundige praktijk? Misschien kunnen zij daar echt duidelijk antwoord opgeven en eventueel even kijken of er iets te zien is? Zelf weet ik geen antwoorden in ieder geval.
Sterkte!

@Mama-L wat onzettend verdrietig! ☹️ ik zou sowieso even contact opnemen met een verloskundige. Wat MamaY ook zegt. Ik denk dat alleen zij jou duidelijkheid kunnen geven. 

@Roose Jij ook gefeliciteerd! Haha kn me voorstellen dat je nu echt even op een roze wolk zit. Dat je het beide anders ervaart bedoel je dan dat je partner er nog vrij rustig onder is? Mijn partner is er ook super blij mee. Maar zoals ik bij de eerste zwangerschap herken heeft hij toch echt even die eerste echo nodig om te weten dat alles goed is. 

@Gebruiker10141042 wauw wat geweldig gefeliciteerd! Geniet ervan?

Ik heb vandaag de verloskundige gebeld! 30 Juli een afspraak. Omdat ik zelf denk dat ik een late eisprong heb gehad heb ik pas een echo rond 9 weken. Zodat ze sowieso iets kunnen zien mocht ik wel korter zwanger zijn. Nog 4 weken wachten duuuurt lang haha!

@ Mama-L, wat heftig zeg! Ik zou inderdaad vragen of de verloskundige iets voor je kan betekenen. Sterkte voor nu! 
@ Roose, welkom, gefeliciteerd! Ja mannen kunnen het heel anders beleven. Hij is er super blij mee maar wat nuchterder ofzo. Ik zit echt af te tellen tot de eerste echo en mijn vriend zegt; het is vanzelf zover. Daarom ook wel fijn om hier af en toe wat te kunnen delen. 
@ Gebruiker...142, gefeliciteerd! En welkom.
@ Littlebeeb, wow wat lang wachten nog!! Wanneer had je je eisprong dan? 
Hier nog niet heel veel nieuws. Ik voel me prima, merk eigenlijk niet dat ik zwanger ben. Alleen heb ik een wat korter lontje volgens mij, haha. Nog 2,5 week wachten tot de eerste echo. Ik kan niet wachten. Wanneer gaan jullie het vertellen? Wij wachten de eerste echo af en dan gaan we het onze ouders en broers/zussen vertellen. Na de termijnecho de rest van de bekenden zoals vrienden en andere familie. Zo hebben we het bij de eerste ook gedaan. 
Hebben jullie iets bijzonders in gedachten om het te vertellen of 'gewoon' vertellen? Moet zeggen dat ik naar de eerste echo uit kijk om natuurlijk te zien of alles goed is enzo, maar ook heel erg om het te kunnen delen. Heb die behoefte enorm, meer dan bij de eerste.

@ Kievietje: Idd precies wat je zegt. Ik kan me nu over van alles druk maken (heb bijv nog dingen gegeten en gedronken dit weekend die nu achteraf gezien niet zo handig waren). M'n vriend kan zich daar allemaal niet zo druk om maken. Maar weet dat hij net zo blij is en het stiekem ook wel spannend vind. Wij willen ook na de 1e echo het onze directe familie en beste vrienden vertellen. Snap je gevoel, dit is iets wat je graag wilt delen! 
@ Littlebeeb: Dat is idd nog even geduld hebben! Ik heb 22 juli m'n 1e echo. 

@ Rooose, ja precies! Wel net zo blij maar wat minder ermee bezig en wat nuchterder. Ja wil het heeeeel graag delen. Afgelopen week had ik het ergens over met mijn moeder en zei ze iets van 'ja mocht er ooit nog een tweede komen is dat wel makkelijk'. Ik dacht, je moest eens weten haha. Heb het even gemist, is het jouw eerste?

@Kievietje @Roose Wanneer ik uitga van mijn laatste menstruatie en mn eerste test. Zou ik een eisprong hebben gehad op 10 Juni, Maar volgens de ovulatie testen had ik hem op 13 Juli. Mocht het eerste kloppen dan ben ik 9 weken + 1 dag tijdens de eerste echo. Lang wachten inderdaad maar ergens denk ik dan heb je al iets meer zekerheid dat het goed is ofniet en dan kunnen we het dat weekend ook delen met familie? 

Terug
Bovenaan