@ Mama-L, wat heftig zeg! Ik zou inderdaad vragen of de verloskundige iets voor je kan betekenen. Sterkte voor nu!
@ Roose, welkom, gefeliciteerd! Ja mannen kunnen het heel anders beleven. Hij is er super blij mee maar wat nuchterder ofzo. Ik zit echt af te tellen tot de eerste echo en mijn vriend zegt; het is vanzelf zover. Daarom ook wel fijn om hier af en toe wat te kunnen delen.
@ Gebruiker...142, gefeliciteerd! En welkom.
@ Littlebeeb, wow wat lang wachten nog!! Wanneer had je je eisprong dan?
Hier nog niet heel veel nieuws. Ik voel me prima, merk eigenlijk niet dat ik zwanger ben. Alleen heb ik een wat korter lontje volgens mij, haha. Nog 2,5 week wachten tot de eerste echo. Ik kan niet wachten. Wanneer gaan jullie het vertellen? Wij wachten de eerste echo af en dan gaan we het onze ouders en broers/zussen vertellen. Na de termijnecho de rest van de bekenden zoals vrienden en andere familie. Zo hebben we het bij de eerste ook gedaan.
Hebben jullie iets bijzonders in gedachten om het te vertellen of 'gewoon' vertellen? Moet zeggen dat ik naar de eerste echo uit kijk om natuurlijk te zien of alles goed is enzo, maar ook heel erg om het te kunnen delen. Heb die behoefte enorm, meer dan bij de eerste.