Maart 2021 ❤️

@ Littlebeeb, nouja das maar een paar dagen verschil dus dat doet niet veel denk ik. Ik denk zelf dat ik mijn eerste echo al met 7+6 heb ongeveer. Die week erop zijn we op vakantie en ik mocht voor die tijd komen. Heeeeel fijn. Zal wel inwendige echo worden denk ik maar dat maakt me niet uit. En als het dan goed is gaan we onze ouders ook gewoon inlichten. Als het dan toch mis gaat, wil ik het ook delen.

@ Kievietje: Het is idd mijn 1e. Van jou de 2e toch? Hoe oud is je 1e kindje nu? 

@ Littlebeeb: Met even wachten is denk ik ook niets mis. En als het jou een geruster gevoel geeft als je dan al wat verder bent, al helemaal niet. 

Hebben jullie al een idee hoe jullie het familie en vrienden willen vertellen? 

@Kievietje wat fijn dat je wat eerder terecht kan. Kan je hopelijk gerust op vakantie.
@Kievietje & @Roose zekerheid heb je eigenlijk nooit maar ik heb bij een vriendin meegemaakt dat zij een paar dagen langer zwanger was dan mij en zij had een miskraam rond 9 weken. Op de 1 of andere manier vind ik het wel fijn dat de echo daardoor iets later is. Het zegt natuurlijk niks, kan daarna nog van alles gebeuren?
Ik heb een shirtje besteld bij de H&M voor mn’ zoontje. Iets met een tekst van Best Brother. Rond de 12 weken zijn veel van onze vrienden jarig dus we dachten we doen hem dat shirtje aan wanneer we op verjaardagsvisite gaan? 
Voor onze familie heb ik nog geen idee haha. 

@ Littlebeeb, ja het kan altijd nog mis gaan. Maar goed, toch vind ik de vroege echo wel fijn. Mocht het daarna mis gaan, wil ik het ook delen. Maar snap ook dat jij iets later fijn vindt.
@ Rooose, klopt, de tweede. Dochter is nu bijna 1,5. Ik laat een shirt bedrukken met een tekst. En die doen we haar aan als we naar mijn ouders en schoonouders gaan. Weet je wat leuk is bij de eerste? (Vind ik). Gebaksbordjes laten bedrukken en dan gebakje eten. Als het gebakje dan op is zien ze staan dat ze opa en oma worden ofzo.

@ Littlebeeb: In dit geval helemaal begrijpelijk dat je het prettig vind dat de 1e echo wat later is. Terecht iets wat je niet los kunt laten. 
Verder hebben jullie beiden een leuk idee om te vertellen dat jullie zwanger zijn. Enig idee of iemand het ook al verwacht/ziet aankomen?
@ Kievietje: Zeker een leuk idee! Mijn ouders en zusjes wilen we waarschijnlijk een 'overlevingspakket (koffertje gevuld met van alles) voor opa / oma / tante' geven, omdat ze voor het eerst grootouders worden. Bij mijn vriend zijn er al wel 2 kleinkinderen, dus daar kunnen we jouw idee misschien wel voor gebruiken. 
Verder leuk dat jullie volgende kindje qua leeftijd dichtbij jullie dochter zit!

Hier vandaag voor het eerst misselijk. Echt heel prettig meteen dreumes in huis... maar ook een soort buikpijn bovenin mijn buik. Zou dit ook met de zwangerschap te maken hebben? Dan lijkt onderin mijn buik logischer. 

Gefeliciteerd allemaal. Hier ook een positieve test en 2 maart uitgerekend. Zo bizar en moet nog onwijs wennen. Na het IVF circus een gezonde dochter van inmiddels al 8 jaar nu in ronde 1 zwanger. 

Als er nog meiden zijn die zich aan willen melden bij de FB groep, dan mag dat hoor!
Ik heb een besloten (privé) FB pagina aangemaakt welke niet te vinden is met de zoekfunctie. Je kan dus alleen lid worden op uitnodiging.
Als je lid wil worden, mail mij dan even de naam van je FB account zodat ik je als vriend kan toevoegen en uitnodigen voor de groep. We kunnen onze vriendschap daarna evt weer verwijderen hoor ?
E-mail: zwangermaart21@hotmail.com
En laten we afspreken dat we alles wat hier besproken wordt en wie de leden zijn, onder elkaar houden.

Terug
Bovenaan