Maart 2022.

Halloo allemaal,

Hier een voorzichtige blijdschap. Na begin april van dit jaar een missed abortion te hebben gehad, nu weer zwanger en de uitgerekende datum op 19 maart ?

De eerste keer had ik wel iets meer "kwaaltjes" dan ik nu heb. Nu merk ik eigenlijk enkel wat gevoelige borsten, maar ook minder dan de vorige keer. Vermoeidheid durf ik niet te zeggen, omdat ik momenteel ook veel werk en dus sowieso vermoeid ben.
Vind in ieder geval de eerste echo extra spannend, omdat we er de vorige keer achter kwamen tijdens die echo dat de vruchtzak leeg was.. hoop de echo in de 2e week van augustus te kunnen plannen, dus nog even afwachten !

Iedereen gefeliciteerd en geniet er vooral van.

[quote quote=10472032]Deze week gelukkig de eerste echo bij 6+4 weken. Het is bijna ondoenlijk. Kan bijna nergens anders meer aan denken.[/quote]
Och ja, dit herken ik. Wacht maar tot de ochtend zelf, zoooo spannend. Probeer het wel los te laten want je maakt jezelf er alleen maar gek mee. Nu achteraf denk ik: waar maakte ik me druk om..

Morgen mag ik langskomen voor extra echo. Vk zei even vlug kijken en dan weet je het maar. Ik hoop dan 8 weken te zijn...

Nee hoor hier worden geen spullen gekocht of lijstjes gemaakt. We hebben nog veel spullen hier van ons zoontje ( 1jaar +11 maanden).

Terug
Bovenaan