Ik wilde juist even op dit forum luchten over de symptomen die ik heb…. Ik lees nu dat meerdere dames daar nog niet echt last van hebben… volgens mij niets om je zorgen over te maken. Ik heb daar eerder ook al veel op gezocht en het is een veelvoorkomende vraag waarop ik eigenlijk steeds antwoorden zag van mensen die goede zwangerschappen hadden met geen tot vrijwel geen symptomen. Ik kreeg overigens eens een brief van het ziekenhuis waarin stond dat geen symptomen niets te betekenen had, en ook dat àls misselijkheid kwam meestal start tussen week 6 en 8.
Ik heb nu zelf sinds maandag (toen 6+1) dagelijks last van misselijkheid. Niet dat ik moet overgeven, maar gewoon een licht misselijk gevoel de hele dag door. Ik heb daarbij de reuk van mijn hond geloof ik. Daarbij vaak erg moe (wisselt per dag). Hoe ik me voel associeer ik een beetje met wanneer ik ziek ben…. Geen prettig gevoel, en aan de andere kant wou ik dit zo graag voelen toen ik nog niets voelde. Dubbel dus.
Andere kleine dingetjes die me opvielen (maar ook toevallig kunnen zijn) zijn sterkere nagels, soms een beetje acne, reuk, honger, emotioneel (soms), grotere borsten (gevoeligheid varieert per dag, maar niet heel pijnlijk).