Maart 2022.

Ah dat is fijn. Gewoon ook voor je eigen gemoedsrust.

Ik heb vandaag nog een digitale CB gedaan, deze geeft aan 2-3wk zwanger. Zou dus eind maart, begin april uitgerekend zijn

Ik zal me hier ook nog even aanmelden ? sinds een ruime week weten we dat ons tweede wondertje onderweg is ? nu 4w5d zwanger, uitgerekend datum staat nu op 30 maart dus ik doe nog net mee in deze maand. Mijn zoontje is nu 15 maanden, ze zullen straks net geen 2 jaar schelen. 16 augustus de eerste echo, ik kan niet wachten! 

Hallo allemaalHeb via icsi traject de terugplaatsing gehad en zou eigenlijk pas 6 augustus de eerste echo hebben maar omdat ik me niet zo lekker voelde en ook ivm met de eventuele overstimulatie van de eierstokken moest ik vandaag langs komen in het ziekenhuis en hebben ze een echo gemaakt en daarop was te zien dat het goed groeit en een kloppend hartje hebben en dat we nu 6 weken zijn en dat de uitgerekende datum 20 maart 2022 is dus helemaal heppie

@mirtjemirtje wat leuk, we lopen echt bijna precies gelijk haha! Mijn dochtertje is ook 15 maanden en ik ben 30/31 maart uitgerekend! Heb ook 16 augustus mijn eerste echo?

Wat leuk nog net dames die ook nog bij maand maart horen Gefeliciteerd allemaal.

#Mamavaneenvlindertje fijn dat je de echo gehebt staan. Verder weer wat opgeknapt?

Ik lijk gelukkig weer beter... nog wat rommelig in de buik. Maar na de echo van vanmorgen heb ik niets meer te klagen. Kleine spruit gezien met God dank een kloppend hartje. In vergelijking met vorige keer goed gegroeid, begin navelstreng en een beentje kunnen spotten. Ondanks dat vandaag 8 weken dacht te zijn... leek het vandaag toch weer 4 dagen verder... ben benieuwd waar ze me over 2 weken echt op gaan vastzetten.

Terug
Bovenaan