Maart 2022.

Hallo allemaal,

Waarschijnlijk nog net bij dit topic, vandaag positief getest !!! En naar berekening 29-03 uitgerekend op die dag word ons zoontje ook 3!! Super spannend. Toch een beetje onzeker, vandaag aangemeld voor moeders voor moeders en volgende week maar even de verloskundige bellen.

?

Vandaag een echo gehad! Vruchtje klopte qua groei met de tijd dat ik zwanger ben (6+4) en het hartje klopte!! Voor nu erg opgelucht! Blijft wel spannend omdat ik eerder bij week 7 en 9 positieve echo’s heb gehad en toen bij 11 ineens niet meer. Flink duimen dat het goed blijft gaan!! ??

Wat fijn dat het nu goed is BibiWa! Nu duimen dat het zo blijft ?
Ik heb vandaag ook weer een echo gehad. Op precies 8 weken gezet vandaag. 2e vruchtzakje is al een stuk kleiner geworden dus het lijkt erop dat mijn lichaam deze gewoon gaat opnemen! 

Hoi dames, ik meld me ook hier ☺️. Wij hebben vorige week maandag de eerste echo gehad, ben vandaag 9 weken en voorlopig uitgerekende op 4 maart 2022. Ik heb het qua kwaaltjes best wel zwaar helaas. Ontzettend moe, weinig eetlust en dus ook erg weinig energie. Weet niet meer hoe erg dit was bij mijn vorige zwangerschap, maar misschien is het nu ook vermoeiender omdat er een dreumes rondloopt. Hopelijk wordt het na het eerste trimester beter!
Ik kom net wel of net niet in aanmerking voor de
13 weken echo. Daarnaast is mijn 13e week waarschijnlijk ook net rond de tijd dat wij in Frankrijk zitten, dus zal ik hem helaas over moeten slaan. Vind dat wel jammer, want vond het idd wel prettig om een extra echo en dus extra controle te hebben. Ach, tot dusver mijn verhaal haha. Hopelijk mogen we volgend jaar allemaal gezonde kindjes op de wereld zetten!

Hi meiden, 
Gefeliciteerd allemaal! Ik mag mezelf ook gelukkig prijzen en voorlopig uitgerekend op 29 maart. En om heel eerlijk te zijn, nul symptomen en kwaaltjes. Daardoor dan ook bang dat het foute boel is.
Hebben jullie echt allemaal wel ergens last van? Is het zorgwekkend dat ik me gewoon goed voel? 

Ik heb dus ook (bijna) geen kwaaltjes, wat me ook bang maakt.Vorige zwangerschap was ik nonstop vrienden met de wc

Ik mag helaas niet meedoen aan moeders voor moeders. Heb een bloedtransfusie gehad afgelopen april. (Na mijn bevalling en curretage ruim 1l bloed verloren)

Ik heb ook nog nauwelijks symptomen. Enkel een beetje moe maar dat komt ook door een zieke dreumes, net een verhuizing ander de rug en zelf slecht slapen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook nauwelijks klachten en mijn zoon is inmiddels ruim 15 maanden. Geniet er maar van dat je nog geen klachten hebt ;) komt vast wel goed!

Terug
Bovenaan