Maart 2022.

Hoihoi! Ben ik nog welkom bij jullie? :) Sinds vandaag actief op dit forum. 25 jaar oud en 17w1d zwanger van ons eerste kindje. Afgelopen maandag hoorden we dat het een jongetje wordt ? 26 maart 2022 ben ik uitgerekend! ?

hoi allemaal,
hier hardstikke onverwacht zwanger maar ontzettend gewenst. in het verleden ivf gedaan zonder succes en dacht niet natuurlijk zwanger te kunnen raken.  nogal een verrassing dus.
inmiddels 18 weken en voel mij prima!
werkt de link naar de app groep ook nog of is deze niet in gebruik?
liefs lianne 

Hoe gaat het met iedereen hier? Met mij op zich prima, maar er beginnen nu toch wat kwaaltjes te komen de laatste paar dagen (ben nu ruim 20 weken)… wat lichte bekkenklachten, wat bandenpijn, moe voornamelijk s middags (terwijl ik dat het eerste trimester niet had eigenlijk ?). Hoort erbij zullen we maar zeggen ☺️

Hoi dames! Ik ben vandaag 20 weken zwanger en vorige week te horen gekregen dat dit onze 3e zoon zal worden :-D 
Heb op 1 september als één van de eersten van NL de 13 weken echo gehad, zo bijzonder om mee te maken! Ik ben op 11 maart uitgerekend, maar bij ik was hiervoor met 39.4 en 39.3 bevallen, dus ik verwacht nu wat eerder te zijn :-D 
Ik wens een ieder veel succes met de zwangerschap en bevalling!

Hoi dames,

Gefeliciteerd voor de nieuwe dames die erbij gekomen zijn!
Wij weten inmiddels dat we een meisje krijgen *hebben al een zoon. Kennelijk hadden ze dit bij 13 weken echo ook al gezien maar mochten ze het niet bevestigen. Voel sinds een aantal weken haar ook duidelijk bewegen - zo gezellig weer ?

Hoe gaat het met jullie?

Hey allemaal,Ik heb een tijdje wat minder klachten gehad, helaas beginnen ze nu weer te komen. Misselijkheid is af en toe weer terug en begin nu ook last van mn bekken te krijgen ?. Moeheid is er eigenlijk altijd geweest en begint nu alleen maar erger te worden. Wel zijn we druk bezig met de kinderkamer en andere spulletjes in huis te halen! Super leuk. Volgende week de 20-weken echo, dus dat is wel weer spannend en leuk! Hoe gaat het verder met de rest?

Welkom voor de nieuwe mensen!

Wat leuk dat er meerdere het geslacht al weten, hadden jullie een voorgevoel?

Mirtjemirtje, nn hoe is de geslachtecho gegaan, weet je ondertussen al wat t wordt?

Bibiwa, ik snap het wel, wij hebben ook best wat dingen al 2e hands, maar er zijn ook wel dingen die ik graag zelf wil kopen/uitzoeken en dat doe ik dan ook wel hoor. De adviezen die ik meestal krijg hebben voornamelijk ermee te maken dat vroeger dingen wel mochten ofzo en dat toen de kinderen er ook niet slechter van werden. Maar ik heb dan toch altijd zoiets van, als ik t kan laten, doe ik t ook, is niet voor niets dat ze zoiets zeggen, lijkt me.

Hello mommy's to be  , Ik ben ondertussen alweer 19 weken zwanger, en ik heb vanochtend mijn 20 weken echo gehad .. En jeetje, wat is dat een opluchting geweest! Volgende week dinsdag zit ik op de helft van mij zwangerschap , Maar ik heb nog geen bubbel of vlindertje in mijn buik gevoeld.  En ik baal daar ZO ontzettend van :( Ik ben 29 Maart 2022 uitgerekend ..  Iemand die hier ook rond die datum zit?  

Terug
Bovenaan