Mama's uit Arnhem

Hai Eef,

Zal hoogst ws. dezelfde praktijk zijn, er is er maar 1 in Arnhem-Noord, ik was er rond half 10 samen met mijn dochter van 5, ik zit in het Oranje team en de leukste vk van dat team had spreekuur, dus het was wel ff gezellie, alles was goed maar dat wist ik wel, het wordt wel routine bij nummer 3.

Groetjes Inge

Ps. was jouw controle ook goed?

Hey,

Ik was er om 11:00, en zit bij het groene team. Ook bij ons was alles goed.... Nu vrijdag de 3d-echo, erg spannend!
Wanneer moet jij nu weer terug komen? Ik 10-3.

j_u_f: waar ongeveer in Oosterbeek woon je? Gaat de zwangerschap goed?

Groetjes Eef

Ha Eef,

Ik moet 17/3 weer naar de verloskundige. Wij laten 10/3 een 3D echo maken bij Babyview in Arnhem. Waar laten jullie het doen??

Groetjes Inge

Hihihi Patricia je hoeft geen U te zeggen hoor. Ik ben geen heeeeeele strenge juf

Ik ben nu 31 ( whaaaaaa iedere keer als ik dat zeg denk ik, Jeumig wat word ik oud ) en ben 15 weken zwanger van de tweede. Ik heb al een dochtertje van 2de kerstdag 2006. Mijn vorige zwangerschap was een drama, maar nu voel ik me eigenlijk heel goed. Ik mag niet klagen.
Ik woon in de buurt achter de Coop en de aldi, maar dan nog een stukje naar beneden. Ik vind het een heel leuk dorp en je zit zo in de stad. Eef, Arnhem noord is echt een kippeneindje vanaf hier. 10 minuten fietsen.
Bij de Akzo heb ik, als student,  ook nog in de buurt gewoond. In de sint Janskerksraat. Leuk wijkje daar.
 Ik heb helaas geen MSN. Wel hyves maar ik zet liever niet hier mijn adres neer anders weet morgen de hele school van mijn zwangerschap.  Maar misschien kunnen we over een tijdje met mooi weer een keer met zijn allen een terrasje pakken op de korenmarkt. Of gewoon hier kleppen natuurlijk.

Hoi meiden!

Wat ontzettend grappig!
Ik ben rimke, 30 jaar, en zwanger van ons 1e kindje, ben 30 augustus uitgerekend en ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger. In oktober heb ik een miskraam gehad van een tweeling.
Mijn vriend, 2 katten en ik wonen in Velp en ook ik ga in Arnhem-Noord naar de verloskundige! Ik zit ook in het oranje team.................wie is de leukste verloskundige????
Ik zit in de woonkamer met de laptop op schoot en kijk uit het raam, en hier in het mooie gelderland is de maan (VOL!!!!) heel mooi te zien, wel een momentje kijken waard.......

Fijne avond meiden!!!
Groetjes!

Hey meiden,

Ik  ga de 3d echo ook laten maken bij babyview in Arnhem, zal je wel ff laten weten hoe het daar was. Lees op de site alleen maar positieve verhalen, dus dat zal wel goed komen. Ben in ieder geval heel erg benieuwd ons hummeltje weer te zien...

Wanneer zijn jullie precies uitgerekend? Ik 24 mei... Lekker de hele zomer vrij!!!!

Wat leuk zoveel meiden uit de omgeving, en idd oosterbeek - Arnhem is een kippeneindje..
Mn schoonouders wonen in Wolfheze en een vriendin in Oosterbeek, dus ben er nog wel eens.
Misschien idd leuk om eens met zn alle wat te gaan drinken.... Lekker kletsen....

Wat vinden jullie?

Gr Eef

Hoi meiden,

Ik ben Nienke, 31 (net als JUF maar voel me eigenlijk helemaal niet zo oud , maar jij ziet er ook niet oud uit hoor JUF!), heb een zoontje van 24-12-06, ben nu uitgerekend op 25 juli en kom uit Duiven, ook in de buurt dus!

Hai Allemaal,

Ook ik kom uit de buurt van Arnhem. Ik woon in Doorwerth. Ik ben momenteel 26w5 zwanger van onze 3e. Wij hebben 2 dochters van 6 jaar en 2 jaar oud.
Ik ben 25 jaar en mijn mannetje wordt in arpil 25.

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005 en UD 23-05-2008

Terug
Bovenaan