Mama's uit Arnhem

hey meiden,
ik kom ook uit arnhem (laar west)!
ik ben nu 25 wkn zwanger van de eerste en alles verloopt prima, alleen erg last van mijn rug!
maar als dat alles is mag ik niet klagen!
doe het allemaal rustig aan!
groetjes cinderella

@ jes165, waar woon je precies? Ik woon namelijk ook te zuiden van de COOP en Aldi, in de Heuveloordweg. Ik begin me nu af te vragen of ik je dan misschien van gezicht ken ofzo. Ik heb zelf een dochter van ruim een jaar en ben nu 17 weken zwanger, maar nog geen buik te zien.

He meiden!

Wat een moeders uit de omgeving van Arnhem zeg!
Grappig hoor!
Bij iedere zwangere die ik nu tegen kom in de stad zal ik wel eventjes nadenken en mijn hoofd omdraaien.............

PS: nekplooimeting bij ons was prima en het kindje zag er goed uit.
Morgen weer naar de verloskundige.

Groetjes Rimke

@j_u_f: Hoihoi, ik woon op de van Spaenweg bij die twee basisscholen in de buurt. En als je me ziet waggelen met kind en hond (lopen kan ik het allang niet meer noemen), dan weet je het vanzelf wel want bij mij is de buik overduidelijk!  

Jouw buik zal wel snel komen dan, ik zal erop letten. Gaat het goed allemaal?

Groetjes, Jessica

Hey meiden,

Hebben jullie toevallig ook msn? Misschien leuk om met wat toekomstige mama's uit arnhem te kletsen???
Hoe oud zijn jullie allemaal???

Groetjes Eefje

Hoi Eef2626 --> Ik ben 27 jaar!
Morgen wordt zeker een spannende dag. De echo wordt in Rijnstate gemaakt.

--> Hoe verloopt de zwangerschap verder bij iedereen?

Groetjes Pauline

Hey pauline,

Leuk joh, hoe laat  moeten jullie?
Laat je me even weten hoe het was??? Wil je weten wat het wordt?
Ik ben ook 27....

Waar woonde jullie hiervoor?
Ik in een kleiner dorpje in brabant maar mijn vriend komt hier vandaan dus hebben hier een huisje gekocht!

Groetjes Eefje

@ Jes, ohw lachen zeg. Hoe ziet je hond eruit? Ik zal mijn ogen open houden. Ik heb altijd een blond staartje in en een bruin kort nepleren jasje aan. Misschien herken je me wel.
Best mooi dorp toch, Oosterbeek? Ben je al eens bij die Vuurvrouw en Buurvrouw winkel geweest? Die is echt leuk

Terug
Bovenaan