Mama's uit Arnhem

Wat gaaf zoveel meiden uit dezelfde omgeving...

Rimke: wat erg zeg, miskraam van een tweeling, jeetje....
En nu verloopt alles goed??? Gelukkig maar.

Groetjes Eef

Heyhey

Ik ben Mandy (22 jaar) en ben nu 33 weken zwanger!! Ik woon ook in Arnhem (in de Laar). Arnhem Zuid dus. Ben benieuwd of er meer meiden zijn die daar vandaan komen.

Groetjes, Mandy

Hoi Eef,

Ja dat was wel een heftige ervaring, veel pijn en bloedverlies, maar gelukkig was het snel weer raak.
En nu hebben we vanmorgen de nekplooimeting gehad en alles is in orde, ligt lekker te spartelen, heel mooi om te zien he??

Hey,

@Rimke: idd leuk een echo... heb gister de 3/4D-echo laten maken, dat is ook zooooo mooi!!!
Wat een ervaring!

Gaan jullie ook allemaal naar zwangerschapsgym???

Gr Eefje

Hallo meiden,

Ik ben Pauline en woon in de Laar (West)
Ben 20 weken zwanger van ons eerste kindje.
as vrijdag hebben we de 20 weken echo in het ziekenhuis.
Wij wonen sinds oktober 2007 in Arnhem.

Groetjes Pauline

Hey meiden,

Eindelijk weer actie hiero!

Pauline: hoe oud ben je?
Spannend zeg, 20 weken echo... wil je weten wat het is??? Ik woon ook pas sinds okt in Arnhem (noord). Erg wennen maar wel erg leuk... Ken nog niet veel mensen hier, maar dat komt vanzelf!

Mandy: alles nog goed? Dit zijn echt jouw laatste loodjes he!? Spannend!!!

Groetjes Eefje

Hoihoi,

Ik ben Jessica en nieuw op dit forum. Na  jaren in Arnhem Noord gewoond te hebben, woon ik nu sinds een half jaar in Oosterbeek ten zuiden van de COOP en Aldi. Ik ben 28 jaar en heb een zoon (Koen) van anderhalf. Nu ben ik ruim 32 weken zwanger van nummer 2! Wel grappig om jullie verhalen te lezen, ik had bij Koen het groene team van de verloskundigen Arnhem Noord. Hier in Oosterbeek zit ik bij het Geboortehuys en dat gaat prima.

Groetjes, Jessica

Terug
Bovenaan