Mama`s uit Alkmaar (en omgeving)?

Hallo,

't Is een hele tijd geleden dat ik op 't forum was, maar ik wil ook graag mee 15 maart, 's morgens moet ik werken maar ik denk dat een uur of 14.00 uur voor mij wel lukt.

Ik heb nu geen tijd om op alles te reageren, maar we spreken elkaar toch wel die datum.

Ik vind het leuk om eerst bij jou af te spreken, Trudi. Hoe is het met Jasmijn, heb je al een uitslag? (of heb ik niet goed gekeken en heb je het al ergens opgeschreven)

Gr Karin (K78)

Hoi hoi!

Nog even gauw en dan ga ik echt naar beneden om wat te drinken.
Ik vind 14uur een prima tijd.
Geef je je adresgegevens door via de mail?
Mijn email is: dollfijn@hotmail.com

Liefs Monica

Hoi meiden,

Voor ons is 14 u niet echt een handig tijdstip. Ik weet niet wat het schema is van jullie kindjes, maar Eva slaapt alleen `s middags nog en dat slaapje heeft ze hard nodig.
Kunnen we om 14.30 u afspreken?

Karin, gezellig dat je ook nog meegaat.

groetjes Marieke

Hoi meiden,

Ik vindt 14.30uur ook goed.
Isabelle slaapt ook nog maar 1x per dag, en meestal is dat meteen na haar boterhammetje, dus dan is ze uitgerust als we gaan wandelen.

Tot dan!

Liefs Monica

14:30 is prima wat mij betreft.
Als iedereen nou even zijn mail hier neer zet of naar mij mailt: apfelstrudi@yahoo.co.uk dan mail ik jullie even mijn adres.

X

hoi monica..ik werk in de kooimeer.Daar hebben we regelmatig te maken met het bellen van huisartsen,dus ook dr.Bosboom.hahaha wel grappig dan,zal je vast wel eens gesproken hebben.gr.karin

Hey Lady's,

Ik heb op het moment alleen nog de e-mailadressen van Karin en Monica gekregen!!
Marieke die van jou heb ik niet!! Ik moet je even mijn adres mailen!!
Tot nu toe gaan dus mee:

Karin
Monica
Marieke
Trudi

Zijn er nog meer mensen die mee willen?

Wat? Wandelen, kletsen, kletsen en nog eens kletsen!!
Wanneer? Zondag 15 maart 14:30 uur.
Waar? Geestmerambacht, Alkmaar. Startpunt: Huize  Trudi en Jasmijn (en Remco, maar die mag niet mee )  Mail apfelstrudi@yahoo.co.uk voor mijn adres.

Liefs Trudi

Hoi meiden,

Hebben jullie ook zin in morgen? Eva en ik wel.
Hopenlijk is het mooi weer!

groetjes Marieke

Terug
Bovenaan