Mama's tussen 23 en 28 uitgerekend in januari

Hoi hoi

Ik ben zwanger van de eerste, ben nu 27 en als de baby in (9) januari er is ben ik 28. (en mag dus nog net hier reageren hahaha)
Wij hebben nooit bewust gekozen om op een bepaalde leeftijd proberen zwanger te worden.
Wij hebben gekozen voor de juiste situatie en daar zitten we nu in.

Nu ben ik 7w2d en heb 4 juni mijn eerste echo, daar verheug ik me enorm op. Ook omdat ik in maart een miskraam heb gehad. En nu graag wil weten of het nu goed is.

Dus nog 10 nachtjes slapen hihi

groetjes mij


 
Hoi!

Gister 24 geworden en ik ben nu even kijken 6 weken en 4 dagen zwanger. Het is ons eerste kindje!

Inderdaad je zou het wel van de daken willen schreeuwen maar beter nog niet hoor! Eerst even wachten op de echo en zien dat alles goed is... :)

11 juni eerste afspraak, ik ben zeer benieuwd!

Hebben jullie last van misselijkheid of iets dergelijks?

Liefs,

 
Hoi allemaal!

Wat een leuke topic, allemaal in hetzelfde schuitje! Ik ben 25 en mama van een dochtertje van 1 jaar. Ik ben nu opnieuw zwanger en begin januari uitgerekend. De precieze datum moet nog met de echo vastgesteld worden, maar we denken rond de 9e.
Hopelijk kunnen we elkaar hier een beetje op de hoogte houden, alle leuke berichten delen of ff lekker van ons af zeuren. Heeerrrlijk!

Liefs
 
Ohja Vlindertje, ik heb heel weinig last gehad van misselijkheid. Wel een aantal dagen heel weinig eetlust gehad voor hartig eten. Zat soms na 3 happen al vol! Maar nooit overgeven of iets.
Had bij mijn dochter helemáál nergens last van en was toen blij dat ik op de echo zag dat ik toch echt zwanger was, hihi :0)
 
@vlindertje: ik heb vanmorgen mijn eerste ochtend misselijkheid gehad(Niet overgeven gelukkig) en ben al sinds eind vorige week vermoeid en wat er ook bij hoort: pijnlijke borsten,haha..
Tja je moet er wat voor over hebben.
Ben vandaag precies 6 week!!!
 
hallo mama's to be.

Gefeliciteert allemaal.

ik ben ook zwanger van ons eerste kindje.
Ben 24 jaar we zijn op 27 januari uitgerekend.

Het is allemaal spannend geloof het nog niet helemaal ben nu 5 morgen 6 weken

groetjes van mij

 
hoi allemaal ik ben 24 jaar als de baby geboren word ben ik 25 .
ik heb al een zoontje van 2,5 jaar.
ook ik heb bewust gekozen jong moeder te worden .
ik ben 22 januari uitgerekend ben nu dus bijna 6 weken.
ik kijk erg uit naar de eerste echo want heb nergens last van het is dat de test zij je ben zwanger want anders twijfel je toch hahaha.
 
Hooooi meiden,
leuk allemaal januari mama's.
Ik wordt volgende week 25 en tis onze eerste,
ook in het zelfde schuitje dus zo'n beetje!
krijg volgende week de echo!! zooo spannend!
xxx m
 
Terug
Bovenaan