Mama's tussen 23 en 28 uitgerekend in januari

Wat leuk dat we met zoveel zijn..
Ik zit nu in de zesde week ( denk ik) heb 1 juni termijnecho. Heb juist alleen maar zin in hartig eten, hou ineens helemaal niet meer van zoet en ben smorgens wel iets of wat misselijk, maar hoef niet over te geven. Ben ook niet echt vermoeid, maar ben juist smorgens vroeg klaarwakker. Tot eergister had ik echt supergevoelige tepels, maar dat is nu wat minder.
Ben echt heel benieuwd naar de echo, denk ook dta ik het dan pas ga geloven, het is nu nog zo onwerkelijk!
Liefs Vlinder10
 
Nou meiden, ik was in het begin echt helemaal top fit, maar sinds een paar dagen misselijk!!!! Niet te geloven! Het duurt ook echt bijna tot in de middag en soms begint het in de namiddag weer. Geef gelukkig niet over maar ik voel me echt niet zo geweldig.

Ben zaterdag 7 weken. Ik hoop dat ik er snel vanaf ben hoor (dat misselijke gedoe)!

Wanneer zijn jullie van plan om het te vertellen?
Leuk dat we hier gezellig ons ei kwijt kunnen!

Liefs,

 
Hallo allemaal,
Ik ben sinds de 6e week gigantisch misselijk en duizelig,en moe!!!! VRESELIJK.Hebben jullie dat ook zo erg.Bij onze 1 had ik helemaal nergens last van(een jongen)bij de 2e kotste ik s'avonds om 10 uur nog en was ik ook zo vreselijk moe tot de 12e week en toen was't ineens over(een meisje)Dus nou denk ik dat het weer een meisje.Ik heb maandag mijn eerste afspraak bij de huisarts,en dan waarschijnlijk over 2 weken de eerste echo.
spannend he.
Ik hou jullie op de hoogte hoor.

groetjes,,
 
Hallo allemaal,

Allereerst gefeliciteerd allemaal!
Ik ben 9 weken zwanger van ons 2e kindje!
Ik ben 3 januari 2011 uitgerekend, precies anderhalf jaar later dan ons zoontje!
Aanstaande dinsdag 1 juni 1e afspraak bij de verloskundige en de week daarop op 8 juni de 1e echo!

Groetjes
 
Vlindertje, ik heb denk ik hetzelfde als jou, ben ook misselijk tot in de late ochtend en dan weer in de namiddag. Soms denk ik ook dat het aan mezelf ligt, want ben nu in week 7, maar herken me wel in jou verhaal!

Wij willen het eigenlijk pas vertellen als ik 12 weken ben. Maar ik ben vanmorgen aangenomen bij een nieuwe baan, vind het toch wel lullig als ik het niet even meld daar, maar ben eigenlijk niks verplicht. En mijn teamleider van mijn huidige werk weet het wel al. Nu wil mijn nieuwe werk contact opnemen met mijn teamleider voor referenties, dus vind dat ik dan net zo goed meteen eerlijk kan zijn!

En hebben jullie al een idee hoe je het bijv je ouders enz gaat vertellen?

Liefs
 
Ha Vlinder,

In principe ben je het nog niet verplicht om het te zeggen. Over het algemeen zeg je pas rond 12 weken dat je zwanger bent op je werk. Eerlijkheid duurt het langst... dus! :) Kijk maar wat je zelf prettig vindt.

Misselijkheid met vlagen. Gister ging het prima eigenlijk (de hele dag) vandaag weer drama :S

Ik had eigenlijk gedacht om het met vaderdag te vertellen... maar DAT DUURT NOG ZO LANG! Ik had een idee om een taartje te bestellen met een grappige tekst ofzo.

Wanneer willen jullie het zeggen?

Liefs,

Ps. Mijn schoonvader weet het al (woont in het buitenland) --> mijn man heeft het vertelt haha... hij zat bij de kapper en vroeg of mijn man later niet kon terugbellen. Zegt hij: Pa, ik wil alleen even zeggen dat je opa wordt. (Het is voor mijn schoonvader de eerste keer en hij kan alleen van ons opa worden)--> Dus reactie was heeeel enthousiast! :)
 
Vlinder10, je bent inderdaad niets verplicht om te zeggen op je werk. Maar als jij je er beter bij voelt om het wel te zeggen moet je dat gewoon doen hoor! Anders zit je misschien ook maar in de stress?

Hier nog steeds niet echt klachten. Heb wel wat gevoelige borsten, maar daar heb ik niet echt last van. Wel heel erg zin in zoete dingen, maar ik denk dat ik dat altijd al had ;) hahaha
Donderdag ga ik voor t eerst naar de verloskundige en hoop dan ook heel snel een echo af te kunnen spreken. Kunnen we eindelijk ons tweede wondertje zien!
xxx
 
Goedemiddag meiden,

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!

Ikzelf ben nu ongeveer 6 weken zwanger en ga dinsdag de verloskundige bellen.
Op internet gekeken en waarschijnlijk ben ik zo rond 30 januari 2011 uitgerekend. Klinkt heel ver, maar hoop dat de tijd verschrikkelijk snel gaat hahaha.

Gr, Linda
 
Terug
Bovenaan