Mama's tussen 23 en 28 uitgerekend in januari

Hoi Linda,

Gefeliciteerd!

Nou de eerste weken KRUIPEN voorbij!!! Terwijl normaal gesproken de tijd vliegt, lijkt het nu niet vooruit te branden zijn. (duurt en duurt maar voordat je het kan gaan vertellen!)...

Is het jullie eerste kindje?

Hoop dat je niet zo'n last hebt (of krijgt) van de bekende kwaaltjes!

Geniet ervan!

Liefs,

 
Hallo allemaal,
vanmorgen bij HA geweest,denkt dat het er 2 zijn!!!!
over 2 weken een echo echt super spannend.als het er werkelijk 2 zijn dan hebben we er straks ineens 4
Ik kan bijna niet wachten tot het zover is en alleen mijn moeder weet nog maar dat ik zwanger ben dus ik kan nog niks vertellen ook maar als ik de uitslag van de echo heb vertel ik het aan de hele familie geloof ik.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
misselijk,moe,hoofdpijn?
hopelijk gaat het snel over.
wanneer vertellen jullie het?
groetjes,
 
Ik heb eigenlijk alleen de hele dag honger... Blijf aan het eten, maar wel allemaal hartige dingen.

Doen jullie mee aan moeders voor moeders?

Morgen de eerste echo, echt zo spannend!!!!

Wuppy, wow 2, waarom denkt hij dat? Ben benieuwd naar je echo dan!

Vlindertje, ik vind idd ook dat de tijd voorbij kruipt.. En normaal lijkt hij om te vliegen.. Maar ja, geduld is gewoon moeilijk ;)

Ik heb trouwens toch maar m'n nieuwe teamleider gebeld en gezegd dat ik zwanger was. Eigenlijk was het geen probleem en kon mijn openheid wel waarderen.

Ik werk in de zorg, dus heb nu wel het voordeel dat ik niet met kerst of oud en nieuw hoef te werken, want dan heb ik lekker verlof, hahaha!!

Wat doen jullie voor werk?

Ik heb laatst in zo'mn babywinkel een boekje gezien voor oma's en opa's. De titel is zoiets van opa's voor beginners ofzo, leek me wel een leuk idee voor onze moeders. Onze vaders zijn niet zo van het lezen, dus moeten nog even bedenken wat we doen.
 
wupp, dat is inderdaad spannend zeg! Hou ons op de hoogte!

Vlinder, fijn dat je het vertelt hebt. Is voor jezelf waarschijnlijk een opluchting en cool dat ze er geen probleem van maakten.

Zelf ben ik gastouder, dus kan alles goed combineren :)

Hebben jullie trouwens die melding voor forum januari mama's gezien? Ik heb me maar aangemeld :)

Link: http://jan2011moeders.forum2go.nl/

Vandaag trouwens weer ERG beroerd geweest, drama. Het is ongekend de ene dag nergens last van en de andere dag weet je amper hoe je moet adem halen:S

Nou succes!

Liefs
 
Hoi Vlindertje,

Nee dit is mijn tweede zwangerschap. Ik heb al een zoontje van bijna 4. Dus erg leuk en ook wel weer ontzettend spannend.

Het gaat nu nog redelijk, maar terug denkend aan mijn eerste zwangerschap weet ik dat het elk moment kan veranderen :).

Jij geeft aan vandaag erg beroerd te zijn geweest. waar heb je het meeste last van? Misselijk of hoofdpijn? Sterkte in ieder geval.

Gr Linda
 
Hoi Vlindertje,

Nee dit is mijn tweede zwangerschap. Ik heb al een zoontje van bijna 4. Dus erg leuk en ook wel weer ontzettend spannend.

Het gaat nu nog redelijk, maar terug denkend aan mijn eerste zwangerschap weet ik dat het elk moment kan veranderen :).

Jij geeft aan vandaag erg beroerd te zijn geweest. waar heb je het meeste last van? Misselijk of hoofdpijn? Sterkte in ieder geval.

Gr Linda
 
Hoi meiden,

Vandaag de eerste echo gehad, maar was nog weinig op te zien. Moet over 2 weken terugkomen en dan hoop ik te kunnen zien dat het hartje klopt. Ze dachten dat ik nu 6 weken zou moeten zijn.

Vanmorgen voor het eerst zo misselijk dat ik steeds moest kokhalzen. Zelfs een keer dat ik ook echt een beetje moest overgeven. Het grote nadeel van zwanger zijn.

Verder door de dag heen, voel ik me eigenlijk wel prima.

Liefs
 
Hoi vlinder10,
mijn baarmoeder heeft de grootte van 12 wk terwijl ik nog maar 8 wk ben.En ook omdat ik extreem misselijk ben en zo moe dat ik haast niet vooruit kan komen kan op een 2-ling wijzen,moet 14 juni voor de echo ( ben dan 10 wk.)
Hoe gaat het met jou?
ook zo moe?
groetjes wuppy
 
Terug
Bovenaan