Mama's tussen 23 en 28 uitgerekend in januari

Spannend dan wuppy. Ik moet 15 juni terug voor de tweede echo. Ze denken dat ik ongeveer 7 of 8 weken ben dan, ben wel benieuwd. Hoop zo op een kloppend hartje. Heb tot nu toe 2 x moeten overgeven en ben met vlagen misselijk, maar als het hier bij blijft, teken ik ervoor!
Ben ook wel benieuwd wat er bij jou uitkomt, een tweeling is wel erg speciaal!
Was je snel zwanger?
 
Spannend dan wuppy. Ik moet 15 juni terug voor de tweede echo. Ze denken dat ik ongeveer 7 of 8 weken ben dan, ben wel benieuwd. Hoop zo op een kloppend hartje. Heb tot nu toe 2 x moeten overgeven en ben met vlagen misselijk, maar als het hier bij blijft, teken ik ervoor!
Ben ook wel benieuwd wat er bij jou uitkomt, een tweeling is wel erg speciaal!
Was je snel zwanger?
 
Spannend dan wuppy. Ik moet 15 juni terug voor de tweede echo. Ze denken dat ik ongeveer 7 of 8 weken ben dan, ben wel benieuwd. Hoop zo op een kloppend hartje. Heb tot nu toe 2 x moeten overgeven en ben met vlagen misselijk, maar als het hier bij blijft, teken ik ervoor!
Ben ook wel benieuwd wat er bij jou uitkomt, een tweeling is wel erg speciaal!
Was je snel zwanger?
 
Hallo vlinder10
Ik was binnen 4 maanden zwanger en had dat helemaal niet verwacht omdat er tussen onze zoon en dochter ruim 3 jaar zat,en onze dochter is nu pas 16 maanden,maar het is wel weer super leuk om weer zwanger te zijn hoor.hoe gaat het verder met jou?ik ben nu inmiddels 9 weken en nog steeds misselijk,hoofdpijn en gigantisch moe.
maarja,dat hoort er nu eenmaal bij hè?

groetjes,
 
Hier gaat alles goed, bij ons is het ons eerste kindje. Heb 2 jaar terug wel een miskraam gehad, niet meteen verder gegaan en toen heeft het bijna een jaar geduurd voordat ik nu zwanger ben. Het is nog allemaal heel onwerkelijk. Ben nu ongeveer 7 weken. Moe ben ik eigenlijk niet, slaap wel vaster. Misselijk heb ik met vlagen. Heb je het al iemand verteld ? Wel vermoeiend nu dan voor je als je er nog 2 hebt rondlopen, denk ik ?
 
Wat erg dat je een miskraam hebt gehad,dat is wel heel ingrijpend hè?mijn schoonzusje had het ook 2 jaar geleden,die was er overspannen van erg hè?
Ik hoop voor jullie dat het nu wel goed mag gaan.
Je eerste is zo spannend,alhoewel geniet ik ook weer ontzettend van m`n 3e zwangerschap hoor.heerlijk gewoon te weten dat er zo`n lekker drolletje in je buik groeit,heb jij dat ook?
Hè meid geniet er lekker van want het is voorbij voor je het weet.
groetjes.
 
Hallo,

Ik ben 27 en nu 8 weken (bijna 9) zwanger van ons 1e kindje. Ik heb aanstaande vrijdag mijn 1e echo, ben dus echt super benieuwd! (en zenuwachtig)

Als alles vrijdag goed is gaan we het zaterdag aan mijn schoonmoeder vertellen en op Vaderdag aan mijn ouders.

We hebben een koffertje gemaakt met daarin wat spulletjes als een speentje, rompertje en voorleesboekje, ook doe we er een briefje in met daarop de echo en de tekst, ik ben nu dan nog een beetje te klein, maar mag ik binnenkort bij jou komen logeren? (dit idee heb ik overigens gejat van deze site hoor:p)

Ik heb qua kwaaltjes ongeveer de hele waslijst, ik eet niet meer, ben ongeveer de hele dag misselijk incl. de nacht. 's Nachts slaap ik heel weinig, waardoor ik overdag natuurlijk kapot ben.
Had pijnlijke borsten, maar dat is nu gelukkig iets minder en buikpijn.

Maarja, ik mag niet klagen, als je 2 jaar ziekenhuisje in ziekenhuisje uit bent geweest, moet je verder niet zeuren toch?!

Liefs!

 
Hoi Wuppy, Voor mij is het nog steeds onwerkelijk. Heb dinsdag weer een echo en hoop dan een kloppend hartje te zien. Het besef begint wel steeds meer te komen. Maar denk dat als mijn ouders het straks weten en wel meer komt.Gister op mijn nieuwe werk al over mijn verlof gepraat. Zo onwerkelijk. Lijkt wel alsof ik het dan over iemand anders heb, maar dta komt nog wel denk ik.
Na mijn miskraam heb ik veel huilbuien gehad, daarom ook bewust gekozen even niet meteen erna zwanger te worden. Dat het vervolgens dan zolang moet duren was ook niet de bedoeling, haha!

Hoi Angver, poeh, jij hebt wel van veel dingen last.Hoe komt het als ik vragen mag dat je ziekenhuis in en ziekenhuis uit moest? Problemen met zwanger worden?
Ik heb nog steeds last van pijnlijke borsten. Kan er niks tegenaan hebben. Met vlagen misselijk, maar gelukkig zakt het ook weer af.

Wij hebben dinsdag een echo en willen het dinsdag aan onze moeders vertellen en dan op vaderdag aan onze vaders ( allebei gescheiden ouders)

Liefs
 
Terug
Bovenaan