Hey Meiden,
Een aantal maanden geleden was ik regelmatig te vinden hier. Helaas lukte het bij ons ook maar niet om zwanger te raken. Na onderzoek bleek het aantal en de kwalitiet van de zaadcellen niet goed te zijn. Wat 15 miljoen moest zijn was bij ons max 1,2 miljoen.
En daarbij waren ze ook nog eens heel erg traag.
Dus het IUI traject werd gestart.
Na 4 keer een mislukte IUI besloten we even te stoppen en te gaan genieten van onze vakantie en op rust te komen en na te denken hoe verder.
Ondertussen hadden we vanalles gelezen over wat je kunt doen tegen slechte zwemmers. Mijn man rookt niet, drinkt niet en is verder helemaal gezond.
Ergens lazen we dat lycopeen schijnt te helpen. Dit zijn oa in tomaten en rode meloen.
Dus werden er hier heeeeel veel tomaten en meloen door mijn man gegeten en heb ik lycopeen tabletten voor hem gekocht. Evenals vitaminentabletten voor de man, visolie en via het internet proxeed poeders. Een hele apotheek dus maar alles is op natuurbasis.
De eerste rustmaand hebben we niet geklust tijdens mijn eisprong; ik had eventjes geen zin in gericht klussen. De tweede maand hebben we dit wel gedaan.
2 weken later heb ik een positieve test in handen en inmiddels ben ik ruim 30 weken zwanger !!!
Of alle poeders en pillen hebben geholpen.....dat blijft de vraag, maar op een gegeven moment grepen we alles aan.
Maar vorige week las ik op een ander forum een soort gelijk verhaal van een meisje; ook daar was er veel tomaten en meloen gegeten en ook zij was na een paar maanden spontaan zwanger terwijl dit eigenlijk was uitgesloten, net zoals bij ons.
Al met al wil ik mijn verhaal gewoon graag delen met stellen die hetzelfde doormaken als wat wij hebben doorgemaakt........wie weet helpt het bij meer koppels; dat zou super zijn !!!
Ik wens jullie allemaal ongelofelijk veel sterkte, moed, kracht en doorzettingsvermogen en hoop uit de grond van mijn hart dat het jullie ook gegund is !!!
Heel erg veel liefs, Silvia