Meer afscheiding dan normaal, wie herkent dit?

Hoi Meiden!

Sorry alvast voor het onsmakelijke bericht. Hihi.

Sinds vanochtend heel veel witte afscheiding, zo erg dat ik een maandverbandje in moet.. Het lijkt elke keer alsof ik ongesteld word (voel het gewoon lopen) en als ik dan naar de wc ga zit er (heel) veel afscheiding. Hoe komt dit?

Heb normaal wel wat afscheiding maar niet  zoveel dat ik een maandverbandje in moet. Wel altijd rond mijn ei sprong en 1 of 2 dagen voor mijn menstruatie, maar dat is heel weinig. Nu heb ik afgelopen vrijdag (30 dec) eisprong gehad en is m'n NOD 13 januari.

Wie herkent dit?

Liefs mij
 
Herkenbaar, heb het zelf nu ook al weken en ben nu 10 weken zwanger. Zal een hormonen dingetje zijn, had het zelf ook altijd vlak voor m'n menstruatie en met m'n eisprong. Hoewel ik het niet zo extreem had als jij, ik hoef geen maandverband te dragen, maar t is wel veel meer dan normaal. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
 
Hai. Ik heb het ook veel meer dan normaal. Heb morgen mijn NOD. De jouwe ook bijna, spannend. Heb je al andere "symptomen"? Wel een tip, draag geen maandverband. Dit kan het broeien van bacterieen veroorzaken. Neem liever een extra slip mee of een extra keer naar de wc!

Naomi, had je er ook al last van voor je wist dat je zwanger was?
 
<p style="text-align: left;">Bedankt voor jullie reactie!</p>
<p style="text-align: left;">Hopelijk is het bij mij ook een symptoom (wat mij erg vroeg lijkt, NOD is pas over 1 week..), voorderest heel afentoe wat steken in mijn onderbuik maar dat kunnen ook m'n darmen zijn en heel moe. Zouden symptomen kunnen zijn, maar reken er niet op zit pas in de 1e ronde dus de kans is klein.</p>
<p style="text-align: left;">@jennifer: Bedankt voor de tip over het maandverbandje, ga hem zeker gebruiken! Heb jij al symptomen?</p>
<p style="text-align: left;">liefs</p>
 
Kan best hoor, dat het nu al kan. Die afscheiding betekend dat je slijmvlies dikker word en beter doorbloed voor de voedingsstoffen en bescherming van het eventuele vruchtje. Het is voor mij de eerste keer in een jaar proberen dat ik het heb dus ik ben super benieuwd. Ik heb niet echt symptomen die alarmbellen doen rinkelen. Meer kleine dingen zoals emotioneler, meer bultjes op mijn tepels, kleine acne uitbraak op borst/rug, steken en rommelen in mijn onderbuik, sterkere reuk. Maar ik denk ook weer snel dat ik het me inbeeld of aanpraat haha.

In welke ronde zit jij nu?
 
Wij zijn pas in de eerste ronde, wel al vanaf oktober geen spiraal meer. Dus reken er niet tot nauwelijks op dat het in 1 keer raak is. Alhoewel een vriendinnetje van mij nu zwanger is, gelijk na de eerste ronde.. Dus dat het kan weet ik, maar ga er niet van uit.

ik heb ook het gevoel dat ik sommige 'symptomen' inbeeld. Maar die afscheiding dat kan ik mij moeilijk inbeelden want het gebeurd gewoon ghehe.

Jou NOD was vandaag toch? Als iets van menstruatie opgemerkt of? Hou me op de hoogte, ga duimen dat hij uitblijft voor je.



liefs
 
Ja ik had er vanaf mijn eisprong al last van, toen ik ongesteld had moeten worden werd het even behoorlijk wat erger en toen weer iets minder maar nog steeds meer dan normaal. Nu met 10 weken begint het enigszins te normaliseren, maar nog is het wel iets meer dan normaal. Ik hoop dat het samen met alle andere symptomen in het tweede trimester wegtrekt haha.

Ik ben heel benieuwd of jullie menstruatie weg blijft!!
 
Ik ga hopen dat het het eerste zwangerschapssymptoom is, die afscheiding! Maar kan ook door zoveel andere dingen komen las ik al..

Nja nog 1 week wachten en dan weet ik pas meer..
 
Terug
Bovenaan