Meer afscheiding dan normaal, wie herkent dit?

<p style="text-align: left;">Nou ik baalde echt pff klote testen haha. Maar het is vanavond door gezet hoor met flinke buikpijn erbij ook.maar weet nu waar ik aan toe ben ...</p>
<p style="text-align: left;">Hoe gaat het met jou girafje?</p>
<p style="text-align: left;">Liefs x</p>
 
Ik las het in het andere topic ja.. Stom! Maar je kan nu wel verder idd..

Met mij gaat het opzich wel goed op de stemmingswisselingen, vermoeidheid en vreetbuien na, hihi.

Nog geen teken van menstruatie, soms wat buikpijn maar anders dan menstruatiepijn (zijn meer m'n darmen)..

Wel klaar met dat wachten hoor, ik wil weten waar ik aan toe ben. (Lichtelijk een controlfreak)

x
 
Hoi Girafje, ik zag je bericht voorbij komen en dacht: ik reageer even. Heb je nu nog steeds last van zo veel afscheiding? En hoe zag de afscheiding eruit, was het doorzichtig of juist meer wit?

Als het doorzichtig is/was, dan zou het kunnen zijn dat je gewoon later je vruchtbare periode in gegaan bent... Ik hoor en lees veel verhalen van vrouwen dat ze in de vruchtbare periode zo veel afscheiding hebben. Als dat bij jou ook het geval is geweest, dan zou je vanaf dan weer twee weken erbij moeten tellen... Maar goed, dat is ook maar een gok hè!! Ik hoop natuurlijk gewoon voor je dat dat een eventueel innesteling is geweest en dat je over een paar dagen gewoon positief test :)
 
<p style="text-align: left;">Hey lief dat je alsnog reageert! Het was echt witte afscheiding. Weet je ook wat dat zou kunnen betekenen?</p>
 
Nee, helemaal witte afscheiding weet ik niet. Helaas is iedere cyclus en iedere vrouw weer verschillend, dus het kan van alles betekenen. Sommige vrouwen hebben niet eens dat 'vruchtbare' slijm, maar die hebben juist een toename in witte vloed als hun vruchtbare periode eraan komt. Ik lees wel dat de meeste vrouwen zo'n witte vloed hebben tussen de eisprong en de menstruatie, of wanneer ze zwanger zijn. Dus dan kan het alsnog van alles betekenen.
 
Terug
Bovenaan