Meer afscheiding dan normaal, wie herkent dit?

Hey girafje,

Erg he dat wachtenhahaha.ik denk vrijdagochtend ga testen of heel misschien zaterdag vind het gewoon eng om te testen bang dat het negatief is.mijn man denk echt dat het raak is hij zei ik voel het en ik probeer daar maar negatief op te reageren maar diep van binnen haha....dat emotioneel zijn heb ik ook last van als ik iets op tv zit te kijken.en dat moe zijn is verschrikkelijk zeg kan bijna heel de dag slapen pff...ik kan jou geen privé bericht sturen he of wel ? Zo ja hoe werkt dat dan ?

Groetjes en succes nog he met wachten denk aan je !!

 
Ik heb afgelopen zondag getest, was 1 dag overtijd en.. meteen 2 strepen! Zwanger! Heel blij maar ook heel onwerkelijk.

Heel veel succes dames! Hopelijk zie ik jullie in het "uitgerekend in september" groepje ;)
 
Het is verschrikkelijk..



ik moet alleen vanmiddag werken, net 2 uur m'n bed uit en verlang nu al naar m'n bed vanavond haha. En ene moment ben ik vrolijk en andere moment kan ik iedereen wel neerschieten of barst ik opeens in tranen uit. Hopelijk verklaart het vrijdag een hoop.. Als ik niet ongesteld wordt haha.

volgens mij kan je geen privé berichten sturen.. Tenminste ik kan het nergens vinden.. Hahaha
<p style="text-align: left;">@jennifer: ik hoop dat wij daar ons idd aan toe kunnen voegen na vrijdag!!</p>
 
Gefeliciteerd Jennifer!! Hoop ook dat wij ons eigen kunnen aanmelden in dat groepje.

Nou werkse vandaag en laat de dagen maar snel voorbij gaan he dat wij ook snel wat weten
 
Ik lig alweer gebroken en kapot op de bank, na 5 uurtjes haha. Hoe voel jij je beertje?!

voel nog niks van een eventuele menstruatie en dat terwijl ik dat altijd precies 2 dagen voor menstruatie al klachten krijg.

liefs
 
Hey girafje,

Nou hier ook niks hoor.het enigste waar ik last van heb nou is vermoeidheid en rommelen van mijn darmen.en mijn bruinbloed is niet meer zo donker sinds gisteren. Normaal als ik menstruatie krijg begin het met bruinbloed 1 of 2 dagen en dan zet het door maar nu is het moeilijk want heb sinds vorige week al last van bruinbloed. Heb net wel een test alvast gekocht dan heb ik die alvast maar in huis.maar verder heb ik nergens geen last van. Hoe gaat het met jou? Okk nog niks door gezet?

Liefs x
 
Beertje: hoe gaat het bij jou?

Mn menstruatie is tot nu toe ver te zoeken.. Zelfs geen buikpijn of dergelijks..

ik begin toch een beetje hoop te krijgen dat t wel bij de 1e ronde raak zou kunnen zijn.. We wachten gewoon af..
 
Terug
Bovenaan