Meer afscheiding dan normaal, wie herkent dit?

Mijn NOD is morgen. Ik merk nog niks maar dat komt bij mij pas echt als het gaat doorbreken. Dan krijg ik ineens hele erge buikpijn en een uur later.. ja hoor de duivels haha. Hopelijk krijg ik dat morgen dus niet. Ben daar wel een beetje bang voor. Bij mij is mn afscheiding tijdens de eisprong (24dec) ook heel erg maar doorzichtig, precies zoals overal beschreven staat. Dat is na mn eisprong weer weg. Deze afscheiding heb ik sinds een week ongeveer. Eerste ronde dat zou wat zijn! Ik ben nu een jaar bezig maar heb nog niet zoveel kansen gehad, ben pas een stuk of 6x ongesteld geweest en vaak zonder eisprong. Dit is waarschijnlijk pas de 3e x dat ik een eisprong heb dus technisch gezien pas de 3e ronde!

Heb je je eerste echo al gehad, Naomi?
 
Zeker, heb er twee gehad nu. De eerste was ter controle omdat ik heel veel last had van krampen. We wilden zeker weten dat alles in orde was en dat het zich niet ergens genesteld had waar het niet hoort. De baby is 4,5 cm groot nu en was al druk aan het schoppen en wiebelen. Hij of zij greep ook al naar de navelstreng haha. Sterk kloppend hartje en alles zag er goed uit. Dinsdag moet ik weer terug komen voor de definitieve termijnbepaling. Ben heel benieuwd dus! Gaat wel snel hoor, die groei. In twee weken tijd een keer zo groot geworden en echt al een duidelijke baby waar ik eerst alleen maar een "hompje" zag op de echo.
 
Ah wat schattig zeg! Lijkt me zo bijzonder zo'n echo. Willen jullie ook het geslacht weten?

Ik had gisteravond een klein beetje bruine afscheiding (oud bloed?) En schoot meteen in de stress. Kreeg ook pijn in mn onderrug en een klein beetje buikkrampen. Heb net getempt en mijn temp is dus weer hoger dan gister namelijk 37.05 (gister 36.95) dus dat ziet er gelukkig wel goed uit. Ben zo zenuwachtig!
 
Hoi girafje

Wij lopen in dezelfde cyclus dat is leuk!!Heb 30 december eisprong gehad .maar ik heb sinds woensdag last van bruine afscheiding dus vind het wel spannend hoor.

Gaan wij samen wachten pff..nog een paar dagen wachten he
 
Ja het geslacht willen we wel weten, wel zo leuk vinden wij! Met name vanwege de aanschaf van kleren etc.. toch beetje sneu als je "papa's prinses" op het shirt van je zoon hebt staan hahaha

Zo'n echo is wel bijzonder inderdaad, bij die eerste begon ik zowat te janken... en dat terwijl ik totaal geen emotioneel type ben.



Ik ben heel benieuwd voor jullie! Zal duimen in ieder geval en lees het vanzelf een dezer dagen wel!
 
<p style="text-align: left;">Hey girafje,</p>
<p style="text-align: left;">Hoe gaat het met je? Nog geen symptomen van menstruatie? Ik heb het nog niet GELUKKIG haha.heb alleen dat ik ontzettend moe ben en voor mij doen vaker naar de wc om te plassen.heb nog wel steeds last van die bruine afscheiding dat is vandaag precies een week aan de gang nou.jij ging pas testen na het weekend toch ? Ik durf niet goed te testen haha van de ene kant zou ik vrijdag ochtend al willen testen maar ben bang dat ik dan misschien nog te weinig hcg in mijn lijf heb (ik zie spoken denk)  spannende dagen he nou pfff... ik hoop en duim voor je mee hoor
 
Hi Beertje!

hier ook nog geen menstruatie te bekennen. Ik ben sinds paar dagen ook echt heel erg moe, slaap momenteel gemiddeld 9 uur per nacht en ben dan nog steeds moe.. Ook vaker plassen viel mijn vriend op. Veel stemmingswisselingen, emoties gaan heen en weer.. Heb gister een test gedaan (was echt mega nieuwsgierig), maar die was helaas negatief. Ik ga proberen er vanuit te gaan dat ik vrijdag gewoon ongesteld wordt, is de klap minder hard!

Wanneer wil jij gaan testen?
 
Terug
Bovenaan