Meer afscheiding dan normaal, wie herkent dit?

<p style="text-align: left;">Hoi girafje,</p>
<p style="text-align: left;">Vanmorgen getest met de predictor expres had ik gisteren gekocht toen ben ik gaan zoeken hoeveel hcg dat die test meet toen kwam ik allemaal negatieve reacties tegen over deze test pffff...maar ik heb hem toch maar gebruikt en hij geeft negatief aan helaas..!!maar ik heb verder ook nog geen teken van menstruatie ofzo dus ben heel erg benieuwd hoe het deze dagen gaat.misschien ben ik wel te vroeg met testen kan ook he?!en de bruine afscheiding is weer weg ook dus heel raar !! Kunnen niet meer doen als wachten he</p>
<p style="text-align: left;">Liefs x</p>
 
Hey Beertje!

Nog geen menstruatie te bekennen en ook nergens last van wat op menstruatie kan duiden. alleen heel erg moe, afentoe wat draaierig en zolang ik meerdere keren per dag eet ook geen raar gevoel in maag.

Wanneer ga jij nog een test doen? Hou me op de hoogte!
 
Ik ook morgenochtend! Tot nu toe afgelopen week 2 test gedaan in de middag (beide negatief).. Heel zenuwachtig eigenlijk haha. Was vandaag aan t struinen in de stad met m'n vriend en hij kreeg elke keer als hij baby kleertjes of baby's zag een grote grijns op zijn gezicht, hij heeft echt t gevoel alsof t echt zo is. Maar ik ben daar wat meer nuchter in (meer omdat ik niet wil dak zo baal als het niet zo is, wat toch wel gaat gebeuren haha).
 
Terug
Bovenaan