Meer dames die voor de eerste gaan?

Ik heb hier inmiddels al heel lang niet meer gereageerd! Ik heb afgelopen nieuwjaarsdag een miskraam gehad. Niet leuk.. Maar wel een lichtpuntje.. We kunnen wel zwanger worden!

Nu zijn we er weer tegenaan gegaan.. ben nog steeds niet ongesteld. maar volgens mijn temperatuur... zou dat komende donderdag pas zijn... Gelukkig heb ik nu nog carnaval.. heb ik wat afleiding.. :D Alleen nog even uitzoeken wat ik ga doen met de drank.. :p haha

Mdks idd alweer een tijdje terug! Was al benieuwd hoe het met je ging! wat vervelend zeg van je lange cyclussen! Ben je van plan na de huisarts te gaan voor een doorverwijzing naar de gyn?

Ik schrijf hier ook niet echt veel meer mee omdat er bij mij ondanks de behandelingen nog niets aanslaat.

Hallo allemaal!

Ik ben 23 jaar en heb  samen met mijn vriend in december besloten om voor een kindje te gaan... sindsdien 1 x ongesteld geweest, cyclus van 31 dagen. Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. We verheugen ons er zo op.

Leuk dat er zoiets als dit bestaat, kun je alsnog je grote geheim delen. =) !

Gr. Breg

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie allemaal bezig zijn voor jullie eerste!
Ook ik ben 23 jaar en ik ben in november gestopt met de pil. Sindsdien al netjes 3x ongesteld geweest, telkens tussen dag 28-32 in. (erg blij mee!) Wel last van ontpillingsverschijnselen; ineens pukkels en gevoelige borsten.

Dit is maand 4 en ik ben nu 4 dagen 'over tijd', wel negatieve test vandaag en ik voel me (behalve vermoeidheid) prima, dus zal wel niks aan de hand zijn.

Groetjes Flunix

Hello ladies..

Wij gaan ook voor de eerste. Helaas zijn we al twee jaar bezig.

Met behulp van gonal f, ovitrelle en provera is het ons gelukt om zwanger te raken een half jaar geleden. We waren echt in de wolken. Toen ik een miskraam kreeg zijn we ervan gedonderd...

Doormiddel van een curretage heb ik nu wel mijn eigen cyclus weer terug en hoef ik geen provera te slikken.

Nu na een half jaar rust te hebben genomen voor mijn lichaam zijn we het traject weer ingestapt. Ik spuit gonal f 75eenheden en dan ovitrelle.

Nu is het geduld hebben. En helaas is dit nou niet mijn sterkste punt. Volgende week vrijdag mag ik mijn test doen en ik hoop op positief!

Verder iemand hier met dezelfde ervaring?

Liefs

Amy

Hoi Amy,

Ik loop ook in het zkh. Ik begin ook met Gonal F. Morgen mijn laatste tabletjes Primolut en dan voor het eerst gaan spuiten als ik ongesteld ben! Spannend! Ik reageerde helemaal niet op de Clomid. Jij wel? Ik had eerst ook Provera maar daar kreeg ik vervelende bijwerkingen van. Nu de 1e x primolut en dat gaat goed. :)

Hallo allemaal,

ik zit nu inmiddels op dag 82, en nergens last van. Niet in de zin van menstruatie en niet in de zin van misschien zwanger zijn. Wat kan je lichaam irritant zijn zeg!

omdat mijn cyclussen zo verschillend zijn heb ik ook geen idee of ik nou overtijd ben of dat ik weer een lange cyclus heb deze keer.

Eerlijk gezegd durf ik niet eens een test te doen omdat ie waarschijnlijk toch weer negatief is. Wat denken jullie?

sorry maar moest het echt even kwijt!

Groetjes

Mijn huisarts raadde mij toen aan om toch iedere maand een test te doen voor het geval dat. Misschien voor jou ook een idee mdks?

Terug
Bovenaan