meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

he wat is dit nou... we stonden op pagina 2 en ik was nog steeds de laatste die had gereageerd...

hoe is het met iedereen?

Hoi Meiden,

Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij. Ik heb goed nieuws: ik ben zwanger! Vorige week heb ik mijn eerste echo gehad en toen was ik 9 weken, het was echt super om ons kindje te zien. Over 2,5 weken moet ik weer voor de 12 weken echo, ben benieuwd. Nou ik hoop dat 1 van jullie ook heel snel met goed nieuws komt, ik ga duimen voor jullie allemaal!

Liefs Evelien

Whaaa!!!!! En dat vertel je nu pas!!!  
GEFELICITEERD!!!! De eerste 9 weken dus al door, nog even en de onveilige periode zit erop he. Ook ik duim voor jou mee, maar het zal deze keer vast goed gaan!!
Nu kun je je bij Natalie gaan aansluiten, he! (maar natuurlijk ben je hier nog net zo welkom!!)

Ik zit zelf op dag 6 na m'n ei. Voel een heel stuk minder dan vorige maand, maar dat zei toen blijkbaar niks. Vanaf gisteravond iets krampen en opgezette borsten, maar dat zal de PMS dus al wel zijn.
Het stucen lukte gister absoluut niet en ik ben gewoon in tranen uitgebarsten.
Het is gelukkig uiteindelijk allemaal goed gekomen met de muur.
Dus Esk, herkenbaar!

Staartjager, hoe ist met je griepje? Al weer wat beter? En je weekenddienst overleefd|?

Bo en Esk, hoe ist bij juliie? alles nog rustig??

En de grote vraag  is dus nu, wie wordt de volgende zwangere?

Groetjes Haily

Evelien, wat geweldig! Gefeliciteerd.
Even nieuwsgierig doen: waarom heb je met 9 weken een echo gekregen, had je het niet door?
(mijn grote hoop altijd, een kennis van me had pas bij 6 maanden door dat ze zwanger was, en een andere vriendin werd nog een keer ongesteld toen ze al zwanger was, bleek bij de echo)

Haily, nog even om terug te reageren. Het schijnt dat je de dag voor je eisprong eigenlijk nog vruchtbaarder bent dan op de dag van je eisprong. Dus dat zit helemaal goed deze maand bij jou.

Bo en Esk, bij jullie wordt het nu echt spannend.

Ik was zaterdag echt vreselijk moe, was van plan te gaan hardlopen en het huis schoon te maken maar ik kon me er echt niet toe zetten, ik heb een beetje op de bank gehangen. Vanochtend lekker uitgeslapen en nu gaat het wel weer goed.
Tja, of dat nou wat te betekenen heeft? Het zal in ieder geval te maken hebben gehad met veel gewerkt hebben en veel op m ´n werk gegeten hebben (weinig verse groenten), maar misschien ook nog een andere oorzaak?

Nou ja, ik ga zo van het zonnetje genieten.

Groetjes aan iedereen,
Staartjager

Hoi Meiden

Was evelien al tegengekomen op het oktoberforum
Nu jullie nog he!! Komen weer een hoop NOD's aan de komende week, spannend hoor.
Mijn duimen draaien overuren.
Kom op meiden, wij zijn voorgegaan, nu moeten jullie nog volgen....
Groetjes natalie

Even een update!

Zwanger!!:
februari ,Natalie 25 jaar, in ronde? uitgerekend???
februari???Evelien, in ronde? uitgerekend?

Nodlijst:
25 februari
26 februari  Bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje, Esk, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje
27 februari
28 februari
29 februari
1 maart Staartjager 27 jaar, ronde 9, 1e kindje
2 maart Haily 26 jr, ronde 11 1e kindje
3 maart
4 maart Saskia 24 jaar, ronde 11, 1e kindje
5 maart EstherBelgie, 30jr, Ronde 12, 2e kindje
6 maart
7 maart
8 maart
9 maart
10 maart
11 maart
12 maart Wietske, 37 jr, 8e ronde, 1e kindje

Hee meiden,

Hier even een voorlopig laatste berichtje van mij, ben helaas ongi geworden. We  hebben ook rot nieuws gehad (wil daar verder liever niets over kwijt, niet mbt zwanger worden ofzo) en dat moeten we eerst even een plekje geven. Wil dus  ook even geen ondezoeken meer.
Hoop me wel weer bij jullie te voegen over een tijdje, maar nu hebben we even andere dingen aan ons hoofd.

Evie gefeliciteerd, geniet er maar lekker van!!

Meiden succes met zwanger worden en dat het jullie maar snel mag lukken!!!!!!!!!!!!!!

Natalie en evie een voorspoedige zwangerschap toegewenst!

Dikke kus bo

Bo,
Wat verschrikkelijk, zeg. Als je er niks over kwijt wilt, is het prima hoor. Maar uit de tekst zie ik dat het absoluut niet goed klinkt.
Heel veel sterkte!!!

Haily

Terug
Bovenaan