meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

O, Sas, wat ontzettend vervelend. Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. *dikke knuffel*

Heel veel sterkte komende dagen hoor! Weet dat er mensen zijn die aan je denken!

Esk

Oooh Sas,
Wat een ontzettende tegenvaller weer!
We hadden het zo gehoopt, het zou zo mooi zijn dat je deadline HA niets meer van doen had!
Wat is het leven toch hard!
Heeeeeel veeeeel sterkte, ik denk aan je.
Laat je tranen maar lekker lopen, lucht op. (bij mij tenminste)
En blijf toch lekker een keer thuis van je werk, alhoewel het ook wel weer wat afleiding kan bieden. Of..... bij jou ook weer niet met al die kindjes!
Vanuit hier een hele dikke knuffel.

Liefs Cis
xxx

Sassie!! wat een tegenvaller weer.
Heel veel sterkte de komende dagen. Het wordt ook steeds emotioneler he als het zo lang duurt? Enne.. een keertje thuisblijven kan misschien geen kwaad. Lekker onder de wol. Maar dan ga je idd piekeren en er juist aan denken.

Wij hebben ook nog steeds niet een afspraak gemaakt bij de gyn. We gaan er mee wachten na onze vakantie 25 mei. Stel je voor dat er een slechte uitslag komt, dan is heel de vakantie verpest! En als het dan nog niet raak is, ja dan moeten we er toch maar aan geloven helaas. Ik hoop echt niet dat het zo ver komt.....
Wat moeilijk allemaal zeg zwanger worden!!! pfff

Meiden, goede avond!!

Knuf voor Sas...wat een tegenvaller weer. Ja, en nou naar de huisarts. Dat was toch ook niet wat je voor ogen had toen je met de pil stopte. Heel veel sterkte, meid. Ik had echt voor je geduimd dat je nog net op de valreep zwanger zou blijken te zijn, maar helaas.

Knuf voor Esther: gelukkig dat je man iets bijdraait, maar het idee om met een deadline te werken lijkt me vreselijk. En die onderzoeken zien er ook niet prettig uit zeg, al dat geprik en gedoe. Maar ja, dan kom je er misschien wel achter waar het aan ligt.

Knuf voor Cis: moeilijk hoor, om daadwerkelijk uit te spreken dat het niet lukt. En dan die informatie van je schoonouders...je zou toch zeggen dat ze dat al even een stukje eerder hadden kunnen vertellen. Ik zou er ook boos om worden zeg, kom op, dan had je veel eerder het kunnen laten onderzoeken en had je niet maand na maand die teleurstelling gehad.

Knuf voor Inge: ook de stap gezet. Het zal er bij mij ook wel van komen...maar makkelijk is het niet, denk ik.

Gisteren naar aanleiding van een paar schattige babyfoto's die we van een vriendin opgestuurd kregen bijna in tranen uitgebarsten (ik kwam ook uit een slaapdienst hoor, dus door moeheid extra kwetsbaar).
Mijn man zei heel lief: wacht maar, wij komen ook wel aan de beurt. Toen maar even gevraagd hoe hij denkt over eventuele hormoonbehandelingen en IVF e.d. (een beetje geschrokken van de reactie van Esther's man) en hij denkt er gelukkig hetzelfde over als mij: liever niet, maar als het nodig is dat doen we het.

En overigens: ja, ik jongleer ook zelf, al bijna tien jaar. Erg leuk. Moeten we over vijf jaar maar bij elkaar komen, allemaal met koter natuurlijk, krijgen jullie een lesje ouder-kind akrobatiek :)

Groetjes, Staartjager

Oh, Inge, sorry, ik had je verkeerd begrepen zie ik. Ik dacht dat je al een afspraak voor eind mei had gemaakt. Niet dus, maar wel bepaald wanneer jullie de stap gaan zetten. Opluchting, of juist een zwaard van Damocles boven je?

Sas, wat verschrikkelijk balen weer. Klopt het nog een beetje met je mogelijk eerdere vruchtbare periode of klopt het compleet niet meer? Het vertrouwen in je eigen lichaam is zo ook ver te zoeken, he. Heel veel sterkte!

Esther: heel veel succes met alle onderzoeken!!! Laat je weten hoe het gaat?

Cis: lui zaad, lees ik.  Maar matige kwaliteit dus. Weet je de precieze waarden?
Wel  fijn dat de nabije familie het nu weet, of niet? Succes, he!!!!
Ik denk dat we hetzelfde traject in gaan: zaadonderzoek was bij ons helaas ook afwijkend. Ik heb vanochtend de assistente gebeld en m'n vriend moet zelf langskomen want er waren in ieder geval problemen met de beweegelijkheid en de vorm, maar meer snapte zij niet van de cijfers.
Ik heb nog doorgevraagd, maar veel wijzer werd ik niet: morfologie 2 % goed (=compleet mis, nl minimaal 9% wat ik heb gevonden), motiliteit 30% ofzo(=matig, nl>50%), aantal zaadcellen: wist ze niet zeker, kon 2 miljoen zijn (in dat geval compleet mis, nl 20-100 miljoen). 21/4 samen langs huisarts, dus dat wordt gyn...
Er wordt nu in ieder geval wel iets in gang gezet, ik weet nog niet zo goed hoe ik me moet voelen en ben benieuwd hoe m'n vriend vanavond reageert, want ik heb hem alleen even snel over de telefoon het slecht nieuws kunnen vertellen.

Groetjes Haily

Hej meiden

Haily: ook problemen met het zaad??? o nee!! En wat stom dat ze niet meer kan vertellen, nu weet je helemaal niet waar je aan toe bent! Wat een onzekerheid! En de 21e pas naar de huisarts voor de definitieve uitslag?? kan dat niet eerder!?
Hoe is het met jullie?? je vertelt het zo zakelijk, maar dit moet toch vreselijk schrikken zijn!
vind het zo erg voor jullie... hele dikke knuffel en ik denk aan je.. sterkte!

bedankt voor jullie lieve reacties. Ze hebben me echt goed gedaan! jullie begrijpen tenminste hoe het voelt..
Het ergste heb ik weer achter de rug gelukkig, man wat voelde ik me rot.
ga morgen de huisarts bellen. volgende week vrijdag zijn we allebei vrij, dus voor dan wil ik graag een afspraak maken. Spannend, moeilijk, maar ook wel goed denk ik.

gatdarrie wat een tegenvallers allemaal weer hier...

Oja.. heb nog eens zitten tellen, en de dag dat ik echt ongesteld ben geworden was dag 28 op de een of ander manier! dacht dat ik veel eerder zat!. nou ja, geluk bij een ongeluk dus.. het is niet verder ontspoort.

Terug
Bovenaan