Knuf voor Sas...wat een tegenvaller weer. Ja, en nou naar de huisarts. Dat was toch ook niet wat je voor ogen had toen je met de pil stopte. Heel veel sterkte, meid. Ik had echt voor je geduimd dat je nog net op de valreep zwanger zou blijken te zijn, maar helaas.
Knuf voor Esther: gelukkig dat je man iets bijdraait, maar het idee om met een deadline te werken lijkt me vreselijk. En die onderzoeken zien er ook niet prettig uit zeg, al dat geprik en gedoe. Maar ja, dan kom je er misschien wel achter waar het aan ligt.
Knuf voor Cis: moeilijk hoor, om daadwerkelijk uit te spreken dat het niet lukt. En dan die informatie van je schoonouders...je zou toch zeggen dat ze dat al even een stukje eerder hadden kunnen vertellen. Ik zou er ook boos om worden zeg, kom op, dan had je veel eerder het kunnen laten onderzoeken en had je niet maand na maand die teleurstelling gehad.
Knuf voor Inge: ook de stap gezet. Het zal er bij mij ook wel van komen...maar makkelijk is het niet, denk ik.
Gisteren naar aanleiding van een paar schattige babyfoto's die we van een vriendin opgestuurd kregen bijna in tranen uitgebarsten (ik kwam ook uit een slaapdienst hoor, dus door moeheid extra kwetsbaar).
Mijn man zei heel lief: wacht maar, wij komen ook wel aan de beurt. Toen maar even gevraagd hoe hij denkt over eventuele hormoonbehandelingen en IVF e.d. (een beetje geschrokken van de reactie van Esther's man) en hij denkt er gelukkig hetzelfde over als mij: liever niet, maar als het nodig is dat doen we het.
En overigens: ja, ik jongleer ook zelf, al bijna tien jaar. Erg leuk. Moeten we over vijf jaar maar bij elkaar komen, allemaal met koter natuurlijk, krijgen jullie een lesje ouder-kind akrobatiek
Groetjes, Staartjager