meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Esther!!! Jij ook!!!! GEFELICITEERD!!. We gaan eindelijk eens goed hier! Who is next?

Ook voor jou natuurlijk de vragen: wat voel je???/voel je iets???
Hoe is het met je??
Ik denk inderdaad dat er eens een naam op het zwangerenforum gezocht moet gaan worden!

Bij mij word het toch ook weer een beetje spannend, maar gezien de statistieken zou het wel erg toevallig zijn als het bij mij ook raak is, he. het geluk hier is ook ooit op, he. Of zit er iets in de lucht wat iedereen van dit forum nodig had, ofzo?
Borsten zijn voor mijn doen enorm en pijnlijk. Tussen vandaag en maandag D-day, nog geen duidelijke krampen. Van de week trouwens wel gehad.
T is heel vreemd al 7 dg constant 36.8. Normaal schommelt hij, dus hoe dit kan??? Thermometer al getest, maar hij doet het gewoon. Ach, elke maand is er wel iets geks. Alleen vorige maand was ik er eigenlijk zeker van dat het raak was, maar helaas..

Groetjes Haily

Even een update:

ZWANGER!!
-Evelien
-Nathalie
-Bo
-Esther ronde 16

NOD
25 mei
26 mei Wietske, 37 jaar, 11e ronde, 1ste kindje, cyclus 28 dagen
                     Haily 27 jaar, ronde 13(?), 1e kindje, cyclus 28-30 dg
27 mei
28 mei
29 mei
30 mei
31 mei
1 juni
2 juni
3 juni
4 juni
5 juni
6 juni

Sas, Ciz, Inge, Maaike, Esk. Nog mensen vergeten?

He Bo, ik vroeg me trouwens af. je kan niet toevallig toch 2 maanden al zwanger zijn??? Je hoort toch wel eens dat na een bloeding een zwangerschap kan blijven zitten, of een tweeling was ofzo.
Heb je al een afspraak bij de verloskundige?/echo?

Liefs, Haily

WHAAAAAAA!!!! Nog een zwangere???? Gefeliciteerd Esther!!!helemaal super!!!
Kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal kan bevatten, je hebt er zo lang op moeten wachten!!! GEFELICITEERD!!!!!!

Ik hoop dat deze golf nog even doorzet!! :)
Haily, klinkt toch weer spannend he... sjonge jonge.. ik hoop dat je mee mag liften op de zwangerengolf!
enne Maaike = staartjager.. dus die was je niet vergeten haha.

Dag allemaaal,, ben weer helemaal blij geworden :)

Esther gefeliciteerd super meid!! Na 15 maanden geweldig! Ga er lekker van genieten!
Ik kan het ook nog steeds niet geloven en hoop natuurlijk dat alles goed blijft gaan..

Haily voor jou ook spannend en geluk is niet op hoor.. het is nog maar net begonnen!!!
Je kwaaltes zijn iig wel positief, spannend hoor!
Nee ik ben niet langer zwanger, want ik had de vorige keer later nog een keer een test gedaan om zeker te weten dat het hormoon uit me lijf was.
Heb ook nog niet met de verloskundige gebeld ofzo.

Hoop echt dat jullie allemaal snel mogen volgen!!

X bo

Even een update:

ZWANGER!!
-Evelien
-Nathalie
-Bo
-Esther ronde 16

NOD
25 mei
26 mei Wietske, 37 jaar, 11e ronde, 1ste kindje, cyclus 28 dagen
                     Haily 27 jaar, ronde 13(?), 1e kindje, cyclus 28-30 dg
27 mei
28 mei
29 mei
30 mei
31 mei
1 juni
2 juni
3 juni
4 juni
5 juni
6 juni

Sas, Ciz, Inge, Maaike, Esk. Nog mensen vergeten?

Hoi allemaal,

Helaas vanochtend ongesteld geworden, zucht. Dus volgende week HSG. En op naar de 12de ronde.

He Esther,
Gefeliciteerd!!!!!!!!!
Het geeft weer hoop dat het na zoveel rondes nog gewoon kan gebeuren, wij blijven gewoon hard ons best doen.

Groetjes Wietske

Hallo allemaal,

Esther en Bo, van harte gefeliciteerd! Geniet van jullie zwangerschappen!

Ik heb een tijdje niet gereageerd en ik weet ook niet of ik komende we(e)k(en) veel ga reageren, maar wilde jullie toch even laten weten dat ik nog leef en meelees.

Ik heb het echter even helemaal gehad met zwangerschappen (of juist het ontbreken ervan). Deze ronde is echt heel erg zwaar en dus probeer ik maar even afstand te nemen. We hebben besloten dat komende ronde (nummer 11 alweer) het dan ook echt moet worden en als het 'm niet is, dan gaan ook wij de stap zetten. Mijn hormonen zijn momenteel echt all over the place en dat maakt het er ook niet makkelijker op. Ik wil het zo graag, dat het bijna fysiek pijn doet. Dat heb ik nog niet eerder gehad, dus daarom even afstand. Ik lees wel mee hoor, maar probeer toch wat minder vaak te reageren en zo. Hopelijk trekt de bui snel over.

Liefs, Esk

Terug
Bovenaan