meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hallo allemaal, ik ben weer terug van vakantie...

Ik hou het even kort, want ik wil zo direct nog allerlei dingen gaan doen. Onze vakantie was geweldig leuk. Mooi eiland, lekker weer. Ik zit nu op/rond m'n NOD en deze maand gaat het weer niks worden. Gister een testje gedaan (omdat het me zo'n geweldige afsluiting leek van de vakantie en omdat m'n temp hoog bleef, kreeg ik toch nog hoop), maar negatief. Helaas dus wederom niets deze maand. Ik heb even lekker uitgehuild bij m'n man, want het wordt toch een steeds grotere teleurstelling. We hebben nu concreet afgesproken dat we er nog 1 maand volledig voor gaan en dat we dan toch maar de volgende stap gaan zetten (dat is dus einde ronde 11). We willen gewoon zo graag en de frustratie loopt te erg op. Temp is vandaag nog steeds hoog, maar NOD staat toch echt voor morgen, dus  ik vrees ervoor...  

Wat mijn vader betreft: we weten nog steeds niks. Afwachten is heel moeilijk, maar zal toch moeten.

Ik zal straks alle verhalen van afgelopen week bijlezen, want daar was ik nog niet aan toegekomen.  

Liefs, Esk  

hoi lieve esk

Fijn dat het zo goed is geweest op vakantie!
gelukkig hebben jullie goed kunnen genieten.
Had inderdaad een geweldige afsluiter geweest ja.. maar helaas toch weer negatief... hmm nog maar even afwachten, je weet maar nooit.
Toch de stap gezet om over een maand naar de huisarts te gaan.. spannend, echt ik hoop dat het niet zover hoeft te komen!!!

doeiii dikke kus!

Hey hey,

Ja was een naar periode, maargoed gaat nu allemaal weer een stuk beter. Laat ik het daar maar op houden.

Wat naar dat jullie allemaal zo aan het ploeteren zijn en bij de gyn lopen, ik had eigenlijk toch wel wat positive berichten verwacht... hopenlijk dan deze maand!!!!!

Esk las het net van je vader heel veel sterkte. En balen van die nega test.

Hier nog geen ongi...

xxx bo

Hee meiden

Ik heb vanmorgen getest en ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus meiden geef de hoop niet op, na ruim een jaar zomaar ineens zwanger!

Voor jullie hier de glitters

********************************************* *******************************************
********************************************* ********************************************
******************************************** *********************************************
****************************************** ***********************************************
***************************************** ************************************************

@Bo.

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een geweldig nieuws zeg!!!!!!
Heerlijk, geniet ervan

Liefs Natalie
(20w)

Hè hè, eindelijk weer eens iemand met goed nieuws!!
Bo van Harte gefeliciteerd, echt geweldig. Dan is het inderdaad toch waar dat je na een miskraam weer snel aan kan tellen.
Echt super veel geluk, en geniet ervan. (het is natuurlijk nog wel spannend, maar het begin is gemaakt, helemaal gaaf!)

Hier verder eigenlijk helemaal geen nieuws.
Esk, fijn dat je er weer bent, en dat je hebt genoten!

Sas, gaan voor die kans. Misschien....you''ll never know!!!

Hoe is het met de rest?

Natalie, fijn dat het zo goed gaat met je. Hoe was de echo?

Cisxxx

Heb de 20w echo nog niet gehad. Dinsdag 27 mei mag ik. Erg spannend.
Ik zal jullie op de hoogte houden.

Liefs natalie

Oh, Bo, wat geweldig!!!
Wat heerlijk dat je eindelijk een positieve test in handen heb, kan je het zelf wel geloven? Hoeveelste ronde was dat nou? (als opkikker voor ons)
Houd ons alsjeblieft op de hoogte, ik vind het ook zo leuk dat Nathalie dat nog doet. By the way, Nathalie, ik duim voor je de 27ste!

Ik heb even niets meer laten horen, ik dacht dat het de goede kant op ging, het leek of ik de 7e dag een innesteling voelde...maar ik ben gewoon weer ongesteld, dus helaas pindakaas. Ik heb als mijn gegevnes maar eens op een rijtje gezet, m'n charts van fertility friend uitgeprint en dan volgende week een afspraak met de huisarts. Weinig dip gelukkig...of misschien komt die nog.

Maar het nieuws van Bo helpt wel, zeg! Het kan zomaar nog steeds ineens, het blijft een prachtig wonder elke keer.

Groetjes, Staartjager

Terug
Bovenaan