meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Whaaaa!!! Zie ik het goed? Zit ik wel op het goede forum???
Bo!!!! GEFELICITEERD!!!!! Wat een goed nieuws zeg!!!

Ook ik ben natuurlijk verschrikkelijk nieuwsgierig. Voel je al iets? Beroerd? Misselijk? etc, etc? Welke ronde?
Hou ons op de hoogte!!!!
Heel veel succes he!

Liefs, Haily.

PS hier begint het ook weer richting NOD te gaan, blijft weer spannend. ergens tussen zaterdag en maandag...
Zal wel weer niets zijn, maar toch.... borsten hevig opgezet en weer een vlaagje misselijk, dus we zullen maar weer  zien....

Hey meiden,

Wat een lieve reacties!!
Het is echt raar en kan het ook nog niet zo goed geloven..

Maar hier de klachten:
Eigenlijk weinig bijzonders, vollere borsten (niet pijnlijk), rommelende darmen, ietwat misselijk (maar minimaal, heb ik anders ook wel eens) en al een paar dagen een beetje ongi krampjes.

Had wel heel sterk het idee dat ik zwanger zou worden deze maand en mijn man had dat ook! Maar we durfden er ook eigenlijk niet op te hopen want we hadden beiden het gevoel al ruim voor me ovulatie, vaag hè..
Kwam misschien wel door vorrige maand, die miskraam daardoor dachten we wel het kan dus wel!
Vorrige maand had ik trouwens helemaal niet het idee dat ik zwanger was, dus hoeft ook niet altijd wat te zeggen.

O ja dit was volgens mij ronde 14 en ik was er deze maand WEL heel veel mee bezig (voor het eerst weer sinds een aantal maanden) dus dat maakt ook niet uit!

Meiden heel veel succes en ik hoop dat jullie heeeeeeeel snel mogen volgen!!!!
*********************************************** ********************************************
    ******************************************* ***************************************
************************************************ ****************************************

Dikke kus bo

Ha die Bo!!
Wat een geweldig supernieuws!!!!!!! Ben helemaal blij voor je!! gefeliciteerd meid!!!
o ben dr helemaal blij van.. eindelijk weer goed nieuws!!!!!

Zo en nu jij Haily!

helaas ook weer sleht nieuws.. Maaike... weer niet gelukt deze keer.. Ik denk aan je....
gatdarrie, wat is het soms moeilijk he!

Hier op zich rustig. Heb mn kansen niet benut deze keer. We hadden allebei echt geen zin, dus we hebben het laten gaan. tja, is niet anders...

Nou wij gaan even lekker lunchen in de stad saampies!
liefs

Hey Bo, gefeliciteerd!!!!!

Wens je een fantastisch gezonde zwangerschap!!
Het geeft mij ook weer een beetje moed dat het de komende maanden nog wel een keertje gaat lukken. Bedankt voor de glitters.

kheb maandag NOD, maar voel niks anders dan anders en heb dus weinig hoop.

Groetjes Wietske

Hey Dames,
Even snel een berichtje. Ik heb dit weekend logees dus kan alweer niet veel op de comp. Maandag ben ik er zeker weer!!!
Bo, héél hartelijk gefeliciteerd!!!! Wat fantastisch voor je!
Hier ook goed nieuws... Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar ook ik heb zostraks positief getest!!!!! Na 15mnd dan toch raak? Ik kan er nog niet helemaal bij en vind het erg spannend of het allemaal wel goed gaat...   Maandag nog maar eens een test doen, kijken of de streep dan duidelijker is. Nu is het eindelijk raak en nu kan ik het bijna niet geloven, gek he... Jullie horen nog van me!
Grtz, Esther!!!

Hoi Esther

Geweldig!!!!!!
Gefeliciteerd, dat na 15 maanden.

Helemaal geweldig 2 in een week, meiden, hopelijk betekend dit dan de aanzet voor de rest. Ik zal maar snel een naam gaan bedenken voor "onze" groep op het zwanger zijn forum.

Duim duim duim duim voor de rest van de meiden.
Liefs Natalie

Terug
Bovenaan