Hey meiden,
Wat een lieve reacties!!
Het is echt raar en kan het ook nog niet zo goed geloven..
Maar hier de klachten:
Eigenlijk weinig bijzonders, vollere borsten (niet pijnlijk), rommelende darmen, ietwat misselijk (maar minimaal, heb ik anders ook wel eens) en al een paar dagen een beetje ongi krampjes.
Had wel heel sterk het idee dat ik zwanger zou worden deze maand en mijn man had dat ook! Maar we durfden er ook eigenlijk niet op te hopen want we hadden beiden het gevoel al ruim voor me ovulatie, vaag hè..
Kwam misschien wel door vorrige maand, die miskraam daardoor dachten we wel het kan dus wel!
Vorrige maand had ik trouwens helemaal niet het idee dat ik zwanger was, dus hoeft ook niet altijd wat te zeggen.
O ja dit was volgens mij ronde 14 en ik was er deze maand WEL heel veel mee bezig (voor het eerst weer sinds een aantal maanden) dus dat maakt ook niet uit!
Meiden heel veel succes en ik hoop dat jullie heeeeeeeel snel mogen volgen!!!!
*********************************************** ********************************************
******************************************* ***************************************
************************************************ ****************************************
Dikke kus bo