Dag dames,
Nou hierben ik dan, en ik kan het een beetje bevatten. Na 15 mnd eindelijk zwanger!!! Gisteren toen ons bezoek weg was konden we er eindelijk vrij over praten samen, en het besef dat ik echt zwanger ben groeit. Vrijdag voelde ik nog niks, maar vanaf dit weekend toch weer het bekende gevoel in mijn buik dat er toch iets is. Ik ga toch blij zijn als ik meer ga voelen, volgens mij ga ik zelfs blij zijn als ik misselijk word omdat het dan toch net een beetje meer realistisch word. Verder nu al (ohoh...) wat meer moe, meer eten, misselijk bij het idee yoghurt te moeten eten, en ik was dit weekend ook niet helemaal snugger bezig. Al hoop ik dat dat gewoon aan de situatie lag (beetje verward dat het toch ineens raak was en er niet over kunnen praten doordat we logees hadden) want anders blijft er van mijn IQ niet veel meer over... Vanaf nu weer op regime; geen alcohol, geen preparé, geen brie etc, ... Ik heb nu al gebeld naar de gyn waar ik vrijdag de 13e terecht kan voor de 1e controle en 1e echo. Duurt op zich niet zo lang dat wachten tot de 13e, en ik ben zo benieuwd!!! Ik vind het echt wel spannend en hoop dat alles goed zal gaan de komende 2mnd. Ik zou 30 januari uitgerekend zijn en volgens de chinese kalender zou het een meisje worden

Ik wil het het liefst nog even voor me houden, maar voor mijn ouders word dat al moeilijk (die weten dat we 'bezig' zijn, en ik ben echt niet goed in liegen) plus ik kan zulke dingen gewoon niet goed voor me houden... Ik ga mijn best doen!!!
Haily, damn wat balen dat het bloedverlies door heeft gezet. Zo lastig dat je lijf iedere keer zoveel tekenen geeft dat het raak zou zijn en toch steeds weer die stomme ongi!! Wel goed dat je die pillen van de Etos hebt gevonden. Het geeft toch vast een goed gevoel dat je kan proberen er iets aan te doen. Duim voor je voor de volgende ronde.
Staartjager, ook voor jou helaas weer een teleurstelling! Sterkte hoor!
Wietske, helaas weer ongi. Wel fijn dat je volgende wk die HSG gaat krijgen! Dat was tenminste iets voor mij waar ik hoop op had. Men zegt dat je 6mnd na die HSG meer vruchtbaar bent. Neem wel een goeie pijnstiller voordat je moet gaan (sterker dan paracetamol!), maar dat hebben ze vast wel gezegd...
Esk, ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Het is ook niet makkelijk al dat wachten en iedere keer weer die teleurstelling. Hopelijk horen we binnenkort ook eens goed nieuws. Veel sterkte ook met je vader, hopelijk ook hier binnenkort goed nieuws over!!!
Bo, fijn om te lezen dat alles goed met jou gaat. Spannend he meid!!!!!
Evie, 22wk alweer, de tijd vliegt!
Nathalie morgen de 20wk echo, spannend!!!! Leuk hoor!
Voor iedereen véél glitters; vangen!!!!
Ik hoop echt dat jullie binnenkort ook eens zoveel geluk hebben als ik!!!!
Vele groetjes en tot de volgende keer!!!
Esther