meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Ik geloof ook hier slecht nieuws. Ik kan het nog even niet geloven:
-vanmorgen T 36.8 (geheel constant al 8 dg), geen kramp, niets. Ik ga naar toilet,check m'n ondergoed: niets.  Dus allemaal hoopvolle  signalen.
Ik spoel door en een flits denk ik: zag ik nu een  heleboel rood bloed in het toilet??? ik pak nog een wc-papiertje en ja, hoor helderrood bloed.
hoge temp, geen kramp, niets.   Hoe kan dit nu weer???
Volgende week maandag naar uroloog, we zullen wel weer zien hoe nu verder.

Wietske ook jij weer veel sterkte!

Groetjes Haily

Hee meiden,

Esk bah  wat balen dat je je zo rot voelt. Je kan je ook  zo machteloos voelen. Doe waar jij je  goed bij voelt..  Hoop dat het niet meer nodig  zal zijn  dat je naar de dokter moet!

Wietske voor jou ook balen bah.

Haily bij jou ook al slecht nieuws, maar raar dat je temp nog hoog is, kan het niet een innesteling zijn?
Hoe is het nu met het bloedverlies?

Xx bo

even alleen een dikke knuffel voor wietse en esk.. veel liefs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat kan het soms toch moeilijk zijn!!!!!!! Esk: je weet me te vinden als je r iets over kwijt wilt, sterkte!

Haily: voor jou geef ik de moed nog niet op..   hoe is het nu met het bloedverlies etc?

groetjes sas

Esther, gefeliciteerd!!!! Wow, wat een goed nieuws in een keer. Ik krijg zin om er rondedansjes van te doen :) Ik ga vaker even niet op het forum kijken, dan zijn er misschien nog meer zwanger??
En echt, het geeft de burger moet dat het in ronde 14 of 15 nog spontaan raak kan zijn. He, Esther, heerlijk voor je, meid.

En de andere meiden:
Haily, heb je al getest? Je kan tijdens zwanger zijn bloed verliezen, en zolang het helderrood bloed is zonder buikpijn wil dat helemaal niet zeggen dat het mis is. Dus wie weet is dat het, en ben je toch zwanger.
Wietske, jammer dat het weer niet gelukt is, wat bedoel je met aan de HSG gaan?
Esk, die dips, ze zijn vreselijk. Hele dikke knuffel, echt, jouw tijd komt nog wel. Probeer er wel met je man over te praten, bij mij helpt het altijd om te weten dat we het in ieder geval samen doen.

Dat is trouwens het enig goede wat ik aan het lange wachten op de positieve test kan ontdekken: ik weet nu dat mijn man en ik echt heel graag een kind willen, en dat we samen best wat tegenslag kunnen hebben, zonder dat ook maar enigszins op elkaar af te reageren of te vervreemden van elkaar. Wat er ook komt, ons zal het niet uit elkaar drijven.
En oh ja, ik heb al meer dan een jaar geen kattenbak verschoond :)

Ik ga dinsdag een afspraak bij de huisarts maken, en voor mijn gemoedsrust denk ik nu gewoon dat het zonder medische hulp niet gaat lukken. Natuurlijk weet ik dat het bij mij ook nog steeds spontaan zou kunnen, maar ik probeer er niet meer op te rekenen.
Nu kijken of ik die instelling ook na een eisprong kan vasthouden.

Groetjes, Staartjager

Ha meiden,

Esk heel veel sterkte, he! We zijn er hier voor je!

Staartjager jij heel veel succes bij de HA. Het naar elkaar toe groeien is natuurlijk wel positief, ja!

Hier temp 36.4,krampen en het zet door. In ieder geval snap ik m'n lichaam weer. Ik begin nu met capsules waar naast foliumzuur ook monnikskapspeper in zit : werkt om je cyclus te optimaliseren en ondersteunt de innesteling. Ik had het idee dat het daar de vorige cyslus (of eigenlijk die daarvoor inmiddels) mis ging. het komt van de etos en is voor vrouwen die zwanger willen worden. Dus ik kan me niet voorstellen dat het kwaad kan.

Groetjes Haily

Hallo meiden,

Allereerst wil ik Bo en Esther van harte feliciteren met hun zwangerschap!

En voor de rest van de meiden heel veel sterkte en succes gewenst ik hoop echt dat er snel velen zullen volgen.

Hier gaat alles goed, ik ben inmiddels 22 weken. 2 weken geleden heb ik de 20 weken echo gehad, het was heel bijzonder. We weten nog niet wat het wordt dus het blijft nog even een verrassing. De baby was 26 cm dus die vrouw dacht dat ik ruim een week verder ben.

Ik lees nog bijna iedere dag hier hoe het met jullie gaat en ik hoop altijd zo op goed nieuws. Gelukkig zijn er nu weer 2 zwangere bij maar het zou echt leuk zijn als iedereen straks zwanger is. Nou ik ga heel hard voor jullie allemaal duimen!

Liefs Evelien

Dag dames,

Nou hierben ik dan, en ik kan het een beetje bevatten. Na 15 mnd eindelijk zwanger!!! Gisteren toen ons bezoek weg was konden we er eindelijk vrij over praten samen, en het besef dat ik echt zwanger ben groeit. Vrijdag voelde ik nog niks, maar vanaf dit weekend toch weer het bekende gevoel in mijn buik dat er toch iets is. Ik ga toch blij zijn als ik meer ga voelen, volgens mij ga ik zelfs blij zijn als ik misselijk word omdat het dan toch net een beetje meer realistisch word. Verder nu al (ohoh...) wat meer moe, meer eten, misselijk bij het idee yoghurt te moeten eten, en ik was dit weekend ook niet helemaal snugger bezig. Al hoop ik dat dat gewoon aan de situatie lag (beetje verward dat het toch ineens raak was en er niet over kunnen praten doordat we logees hadden) want anders blijft er van mijn IQ niet veel meer over... Vanaf nu weer op regime; geen alcohol, geen preparé, geen brie etc, ... Ik heb nu al gebeld naar de gyn waar ik vrijdag de 13e terecht kan voor de 1e controle en 1e echo. Duurt op zich niet zo lang dat wachten tot de 13e, en ik ben zo benieuwd!!! Ik vind het echt wel spannend en hoop dat alles goed zal gaan de komende 2mnd. Ik zou 30 januari uitgerekend zijn en volgens de chinese kalender zou het een meisje worden ;) Ik wil het het liefst nog even voor me houden, maar voor mijn ouders word dat al moeilijk (die weten dat we 'bezig' zijn, en ik ben echt niet goed in liegen) plus ik kan zulke dingen gewoon niet goed voor me houden... Ik ga mijn best doen!!!

Haily, damn wat balen dat het bloedverlies door heeft gezet. Zo lastig dat je lijf iedere keer zoveel tekenen geeft dat het raak zou zijn en toch steeds weer die stomme ongi!! Wel goed dat je die pillen van de Etos hebt gevonden. Het geeft toch vast een goed gevoel dat je kan proberen er iets aan te doen. Duim voor je voor de volgende ronde.

Staartjager, ook voor jou helaas weer een teleurstelling! Sterkte hoor!

Wietske, helaas weer ongi. Wel fijn dat je volgende wk die HSG gaat krijgen! Dat was tenminste iets voor mij waar ik hoop op had. Men zegt dat je 6mnd na die HSG meer vruchtbaar bent. Neem wel een goeie pijnstiller voordat je moet gaan (sterker dan paracetamol!), maar dat hebben ze vast wel gezegd...

Esk, ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Het is ook niet makkelijk al dat wachten en iedere keer weer die teleurstelling. Hopelijk horen we binnenkort ook eens goed nieuws. Veel sterkte ook met je vader, hopelijk ook hier binnenkort goed nieuws over!!!

Bo, fijn om te lezen dat alles goed met jou gaat. Spannend he meid!!!!!

Evie, 22wk alweer, de tijd vliegt!

Nathalie morgen de 20wk echo, spannend!!!! Leuk hoor!

Voor iedereen véél glitters; vangen!!!!
Ik hoop echt dat jullie binnenkort ook eens zoveel geluk hebben als ik!!!!

Vele groetjes en tot de volgende keer!!!
Esther

Hoi allemaal,
Vandaag in een iets betere stemming, hoewel nog niet echt optimistisch.
Gelukkig hebben wij (mijn man en ik) hetzelfde als Staartjager: we kunnen elkaar ook echt hierin steunen.
Mijn man wil gelukkig ook heel erg graag dus dat is erg fijn. Wij hebben nu afgesproken dat we er deze maand echt alles aan gaan doen om de kansen te vergroten en dan gaan we half juli (da's dus eigenlijk nog 1,5 ronde) een afspraak maken... het zal dan dus wel na ronde 12 worden. Ik wilde eigenlijk al eerder, maar eigenlijk ook nog niet dus dit is de compromis.
Het voelt wel of de druk nu wordt opgevoerd, maar dat moet dan maar... ik temperatuur nog steeds en ook ovulatietesten.

O ja, helemaal vergeten te melden: mijn vader wordt volgende week geopereerd. Ze halen z'n nier weg. Er zijn geen uitzaaiingen gevonden (echt helemaal geweldig) dus daarna is hij dan ook meteen "genezen". Het was echt een enorme opluchting om te horen. Gelukkig 1 zorg minder.

Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan